Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 96618 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje dostawę w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, wkładów drukujących i bębnów) do drukarek laserowych, atramentowych, faksów i kserokopiarek - szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem zamówienia przedstawia Tabela w załączniku nr 1 (pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadające wszelkie zabezpieczenia, w tym szczelności itp.). 2.Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty (pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia w tym szczelności itp.). 3.Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się może w dni robocze w godz. od 8:00 do 15:00 i będzie każdorazowo potwierdzony poprzez podpisanie przez przedstawicieli obu Stron protokołów, stanowiących załącznik nr 3 do Umowy. 4.Cena ma obejmować wszystkie koszty, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru. 6.Wymagania stawiane wykonawcy: a)wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; b)wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; c)jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (2 dni roboczych) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem); wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy; d)Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę - za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki (naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą poniesie wykonawca. Szczegóły realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Lexmark W840 Kaseta z tonerem czarnym taka jak: W84020H 15szt Lexmark W840 Bęben światłoczułytaki jak: W84030H 10szt Lexmark T640/642 Kaseta z tonerem czarnym taka jak: 64016HE 40szt Lexmark C935 Kaseta z tonerem czarnym taka jak: C930H2KG 8szt Lexmark C935 Kaseta z tonerem cyan taka jak: C930H2CG 2szt Lexmark C935 Kaseta z tonerem magneta taka jak: C930H2MG 3szt Lexmark C935 Kaseta z tonerem żółtym taka jak: C930H2YG 2szt Lexmark C935 Zestaw trzech bębnów światłoczułych takich jak: C930X73G 2szt Lexmark T654/656 Kaseta z tonerem taka jak: T654X11E 70szt Lexmark C530 Kaseta z tonerem błękitnym taka jak: C5220CS 3szt Lexmark C530 Kaseta z tonerem purpurowym taka jak: C5220MS 3szt Lexmark C530 Kaseta z tonerem żółtym taka jak: C5220YS 3szt Lexmark C530 Kaseta z tonerem czarnym taka jak: C5220KS 2szt Lexmark MX611 Kaseta z czarnym tonerem taka jak: 602X 43szt Lexmark MX611 Czarny zespół obrazujący taki jak: 500Z 15szt HP LJ5500 Kaseta z czarnym tonerem taka jak: HP Color LaserJetC9730A 3szt HP LJ550 Kaseta z błękitnym tonerem taka jak: HP Color LaserJet C9731A 2szt HP LJ5500 Kaseta z żółtym tonerem taka jak: HP Color LaserJet C9732A 2szt HP LJ5500 Kaseta z purpurowym tonerem taka jak: HP Color LaserJet C9733A 2szt HP OfiiceJet 470 WBT Wkład atramentowy (dwupak) czarny taki jak: HP 338 C8765EE 480 70szt HP OfiiceJet 470 WBT Wkład atramentowy (dwupak) trójkolorowy (błękitny, purpurowy, żółty) taki jak: HP 344 C9505EE 560 50szt Canon IR1022 Kaseta z czarnym tonerem taka jak: C-EXV 18 Toner 8400 15szt Canon L100/120 Kaseta z czarnym tonerem taka jak FX-10 10szt Xerox Work Centre 5550DN Kaseta z czarnym tonerm takim jak: Toner, Phaser 5550 6szt Xerox Work Centre 5550DN Bęben światłoczuły taki jak: Phaser 5500/5550 3szt Xerox Work Centre 7500DT Kaseta z tonerem czarny taki jak: toner czarny (BLACK), Phaser 7500 3szt Xerox Work Centre 7500DT Kaseta z tonerem cyan taki jak: toner blekitny (CYAN), Phaser 7500 3szt Xerox Work Centre 7500DT Kaseta z tonerem magenta taki jak: toner purpurowy (MAGENTA), Phaser 7500 3szt Xerox Work Centre 7500DT Kaseta z tonerem yellow taki jak: toner żólty (YELLOW), Phaser 7500 3szt Xerox Work Centre 7500DT Moduł obrazujący taki jak: Modul obrazowania, Phaser 7500 8szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178803,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188036,03
Oferta z najniższą ceną: 188036,03 / Oferta z najwyższą ceną: 201225,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity, ponieważ materiały eksploatacyjne (takie jak kasety z tonerami, wkłady atramentowe oraz bębny światłoczułe) do drukarek komputerowych, kopiarek i faksów są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza 130 tys euro.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.