To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96627 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Kołaczyce: Budowa kancelarii leśnictwa w leśnictwie Węglówka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programunie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67721-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kołaczyce, krajowy numer identyfikacyjny
18028796700000, ul.
Nawsie Kołaczyckie
317,
38213
Kołaczyce, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 457 610, faks
134 457 612, e-mail
ryszard.broclawik@krosno.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kancelarii leśnictwa w leśnictwie Węglówka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku administracyjnego (kancelarii leśnictwa) w Leśnictwie Węglówka wraz z zagospodarowaniem terenu działki, z wykonaniem przyłączy w oparciu o dokumentację projektową zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z: Budowy budynku administracyjnego ( kancelarii leśnictwa), wraz z instalacjami zewnętrznymi energii elektrycznej, gazowej, bezodpływowego osadnika ścieków, przyłącza wodno-kanalizacyjnego. Zakres prac obejmuje również budowę zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1927R Węglówka-Wysoka Strzyżowska na działkę nr ewid. 1050/6 położoną w m. Węglówka, budowę ogrodzenia oraz miejsc postojowych, budowę studni, 2.1. Opis zamówienia lokalizacja: działka nr 1050/6, obręb Węglówka, gmina Korczyna, miejscowość Węglówka Powierzchnia zabudowy - 84,60 m2 Powierzchnia użytkowa - 64,93 m2 Kubatura - 330,0 m3 Budynek parterowy niepodpiwniczony, o konstrukcji tradycyjnej murowanej, z więźbą dachową drewnianą wiązarową, posadowiony na ławach fundamentowych. Dach dwuspadowy pokryty blacho dachówką. Budynek wyposażony w instalacje: wentylacji, wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektryczną (oświetlenia, odgromową), gazową, 3. Zakres robót obejmuje: - prace ziemne, związane z fundamentowaniem, - prace murarskie, związane ze wznoszeniem ścian budynków i stropów, - wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem blachodachówką, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - prace instalacyjne elektryczne, - prace instalacyjne sanitarne, - ocieplenie ścian, elewacje, - prace wykończeniowe: tynkowanie, malowanie, posadzki, - montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia, - wykonanie przyłączy ( elektryczny, gazowy - na terenie działki), - zagospodarowanie terenu: parking, podjazd dla niepełnosprawnych, - ogrodzenie, - budowa zjazdu z drogi publicznej, - budowa bezodpływowego osadnika ścieków, - budowa studni głębinowej, - pełną obsługę geodezyjną łącznie z operatem geodezyjnym powykonawczym, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Reszta szczegółów, dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót będących załącznikami do SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze SIWZ, dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45400000-1,
45330000-9,
45311100-1,
45311200-2,
45315100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT294150.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie dotyczy IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 361805,31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.