eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańNaprawy, przeglądy gwarancyjne i obsługi okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Poznań: Naprawy, przeglądy gwarancyjne i obsługi okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep
Numer ogłoszenia: 96628 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy, przeglądy gwarancyjne i obsługi okresowe pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw, przeglądów gwarancyjnych, oraz przeglądów okresowych (obsług okresowych wynikających z przebiegu lub czasookresu użytkowania pojazdów) pojazdów osobowych, dostawczych, osobowo - terenowych, ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, przyczep i naczep, użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określają: załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów, formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3 -zadanie 3; 5/4-zadanie 4) do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 9: Zadanie nr 1 - Wykonanie przeglądu gwarancyjnego pojazdów marki Iveco; Zadanie nr 2 - Wykonanie przeglądu gwarancyjnego pojazdów marki Ford; Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądów gwarancyjnych ciągnika rolniczego Pol - Mot 10014H; Zadanie nr 4 - Wykonanie przeglądów gwarancyjnych ciągnika rolniczego Zetor Proxima 100; Zadanie nr 5 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych ciągników siodłowych marki Iveco z naczepami niskopodwoziowymi; Zadanie nr 6 - Wykonanie napraw i obsług okresowych pojazdów marki Iveco; Zadanie nr 7 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów osobowych; Zadanie nr 8 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów dostawczych i osobowo - terenowych; Zadanie nr 9 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych i przyczep..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. dokumenty autoryzacji producenta pojazdów dla zadania nr 1, 2, 3, 4 na wykonywanie czynności obsługowo - naprawczych określonych przedmiotem zamówienia (wykonanie usługi przeglądu gwarancyjnego nie może skutkować utratą gwarancji producenta) -dotyczy tylko zadania 1, 2, 3 i 4; 2. Oświadczenie, iż usługa jest zgodna z wymogami SIWZ (w treści załącznika nr 1 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ; b) formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4; dla zadania nr 5-9 w treści formularza oferty zał. nr 1) do SIWZ; c) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ; d) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie); e) dokumenty autoryzacji producenta pojazdów dla zadania nr 1, 2, 3, 4 na wykonywanie czynności obsługowo - naprawczych określonych przedmiotem zamówienia (wykonanie usługi przeglądu gwarancyjnego nie może skutkować utratą gwarancji producenta) -dotyczy tylko zadania 1, 2, 3 i 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym część III do SIWZ - Projekt umowy. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) opłaconą polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności za szkody powstałe w powierzonych pojazdach i ich elementach będących przedmiotem usług w ramach zamówienia. Wymagana wartość polisy (suma ubezpieczenia) dla poszczególnych zadań na kwotę minimum: zadanie nr 1 - 25 000,00 zł zadanie nr 2 - 2 000,00 zł zadanie nr 3 - 4 000,00 zł zadanie nr 4 - 4 000,00 zł zadanie nr 5 - 70 000,00 zł zadanie nr 6 - 10 000,00 zł zadanie nr 7 - 25 000,00 zł zadanie nr 8 - 70 000,00 zł zadanie nr 9 - 70 000,00 zł W przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana dla więcej niż jedno zadanie, zobowiązany będzie do przedłożenia w/w polisy na kwotę dla zadania z najwyższą wymaganą sumę ubezpieczenia. (np. wybrana oferta Wykonawcy dla zadania nr 1, 4, 9 = wartość polisy min. 70 000,00 zł) W przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie i wartości określonym w niniejszym punkcie. 4. Nie dostarczenie dokumentu wymienionego w ust. 3 w terminie wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań.Sekcja Zamówień Publicznych - budynek nr 5, wejście C, pokój nr 6 w dniach od pn-pt w godz. 8.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 12:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria Jawna-budynek nr 2, pokój 17A w dniach od pn-pt w godz. 8.00-15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonanie przeglądu gwarancyjnego pojazdów marki Iveco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd gwarancyjny pojazdów marki Iveco m.in.: Obsługa M1+T1+T2+T3+T4+T6 Iveco Eurocargo ML 160E25 szt. 3, Obsługa M2+T1+T2+T3+T4+T5 Iveco Eurocargo ML 160E25 szt. 6, Obsługa M2+T1+T2+T3+T4+T5 Iveco Eurocargo ML 150E3OP szt. 1, Obsługa M2+T1+T2+T3+T4+T5 Iveco Eurocargo ML 150E28WS szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m.in.: załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie przeglądu gwarancyjnego pojazdów marki Ford.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd gwarancyjny pojazdów marki Ford m.in.: Obsługa druga po przebiegu 25 tys. km lub drugim roku eksploatacji szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m.in. załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądów gwarancyjnych ciągnika rolniczego Pol - Mot 10014H.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy gwarancyjne ciągnika rolniczego m.in.: Obsługa okresowa po przebiegu 1350 mtg szt. 1, Obsługa okresowa po przebiegu 1600 mtg szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m.in. załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie przeglądów gwarancyjnych ciągnika rolniczego Zetor Proxima 100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy gwarancyjne ciągnika rolniczego m.in.:Obsługa okresowa po 6 miesięcznym okresie użytkowania szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m.in. załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych ciągników siodłowych marki Iveco z naczepami niskopodwoziowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi okresowe ciągników siodłowych z naczepami m. in: Iveco Trakker AT720T48HT, NS 600 Naczepa niskopodwoziowa, Iveco Trakker AT720T50WT, NS 600W Naczepa niskopodwoziowa, Iveco Trakker MP720E47WT, S 600W Naczepa niskopodwoziowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m. in. załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wykonanie napraw i obsług okresowych pojazdów marki Iveco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi okresowe pojazdów marki Iveco m. in.: Iveco Stralis AT260S 36Y/P Ogólnego przeznaczenia dużej ładowności, Iveco Eurocargo MLC 150E Chłodnia, Iveco 40.13WM Sanitarny, Iveco 40.13WM Sanitarny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m. in. załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi okresowe pojazdów osobowych m. in.: Skoda Octavia II 1,6, Skoda Octavia 2,0, Opel Astra III 1,7 DTH, Opel Astra F 1,4 , Opel Astra II G 1,4, Opel Astra II Classic 1,6, Fiat Siena 1,6 HL, Volvo V40, Opel Vectra II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m. in załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów dostawczych i osobowo - terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi okresowe pojazdów dostawczych i osobowo terenowych m. in: Opel Vivaro F7 1,9 TDI, Opel Vivaro F7 2,0 CDTI, Ford Transit 350 FDG6, Ford Transit 280S, Ford Transit 280M, Ford Transit F6/FP6V, Fiat Ducato 244, Fiat Ducato 250 2,8 JTD, Fiat Ducato 3,0 MTJ, Fiat Ducato 250 2,2 JTD, Scam SM 50 T, Lubin 3372 Izoterma, Lublin II 3314 Mikrobus, Lublin II 3322, Lublin III 3322, Lublin 3324, Honker 2324, Honker 2000, Honker 2000 2N. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m. in. załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Wykonywanie napraw i obsług okresowych pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych i przyczep.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi okresowe pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych i przyczep m.in: Autosan H10.10-02,Autosan H9-20,Jelcz 325,Jelcz 317 W,Jelcz 662D34,Star 11422V,Star 1142 CF,Star 12227 LC,Star 10.185 LC,Star 200,Star 244,Star 266,Star 266M (silnik MAN),Star 266M2 (silnik Iveco),Star 660M3 (silnik Iveco),Star 944,Tatra 815 TP i 815 podwozie DANA,Ursus U-902,Ursus C-360 3P,Przyczepa 0.8 T,Przyczepa 1,5 T,Przyczepa D-46 i D-46S.Przyczepa D-47S,Przyczepa D-616,Przyczepa D-633,Przyczepa D-656,Przyczepa D-732. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa m.in. załącznik nr 6 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem pojazdów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na części i materiały użyte do naprawy pojazdów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.