eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDostawa środków czystości, artykułów chemicznych oraz gospodarczych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Zakopane: Dostawa środków czystości, artykułów chemicznych oraz gospodarczych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 96631 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44481 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury, Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20-613-20, faks 0-18 20-739-94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, artykułów chemicznych oraz gospodarczych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów chemicznych oraz gospodarczych przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem, w miejsca o których mowa w poniżej w punkcie 8. ogłoszenia z podziałem na dwa pakiety wg zestawienia przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty lub świadectwa dopuszczające do użycia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Zamawiający zastrzega, że środki muszą posiadać, co najmniej półroczny okres trwałości od daty dostawy (z wyjątkiem, kiedy środek należy do grupy nietrwałych oraz kiedy środek, ze względu na swoją specyfikę, nie ma wskazanego okresu trwałości) oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 4. Zamawiający zastrzega że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie odbywać się sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Kierowników poszczególnych DW o których mowa poniżej w punkcie 8. ogłoszenia za pomocą faksu, telefonicznie, potwierdzonego niezwłocznie pismem. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca dokona dostawy na własny koszt korzystając ze środka transportu. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 16:00 w odpowiednich opakowaniach. W przypadku, gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 6. Wymiana wadliwego towaru nastąpi w ciągu 24 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy, gdy: 1) dostarczono towar złej jakości, 2) dostarczono towar niezgodnie z umową, 3) dostarczono towar ze zwłoką, W przypadku, gdy ostatni dzień dostawy wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Zamawiający informuje, że podana w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ ilości poszczególnych produktów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowymi i w trakcie realizacji przedmiotowej usługi może ulec zmianie (zmniejszeniu) nie więcej niż o 20% w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji. 8. Dostawa produktów obejmować będzie budynki znajdujące się w Zakopanem należące do Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury tj.: 1) DW WANTA, ul. Grunwaldzka 21, 34-500 Zakopane, 2) DW JASNY PAŁAC, ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, 3) DW JUREK, ul. Zamoyskiego 27, 34-500 Zakopane. 9. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie w trakcie realizacji umowy innych produktów niż podane w SIWZ, o których mowa w punkcie 3.10 porzedmiotowej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych, oraz składu nie gorszych niż określone w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te produkty posiadają w szczególności parametry jakościowych, smakowych oraz składu nie gorsze od określonych w SIWZ. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę produkty zamienne, inne niż określone w SIWZ, posiadają parametry jakościowe, smakowe oraz skład gorsze od określonych w SIWZ, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania odrzucona.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.12.00 - Detergenty 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet - Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe PAKFOL - Stanisław Bachleda, ul. Harenda 50A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22372,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22642,01

  • Oferta z najniższą ceną: 22642,01 / Oferta z najwyższą ceną: 23605,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet - Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TABOX Sp. z o.o., Pl. Szczepański 8, 31-011 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19763,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13022,85

  • Oferta z najniższą ceną: 13022,85 / Oferta z najwyższą ceną: 19641,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.