eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont dachu budynku Sądu Rejonowego w Oławie przy ul. 11-go Listopada nr 12 Znak sprawyZP/PN/9/2008/DIR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Wrocław: Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Oławie przy ul. 11-go Listopada nr 12 Znak sprawy: ZP/PN/9/2008/DIR
Numer ogłoszenia: 96645 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3704200,3704300,7994200, fax 071 3704283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Sądu Rejonowego w Oławie przy ul. 11-go Listopada nr 12 Znak sprawy: ZP/PN/9/2008/DIR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - na czynnym obiekcie !!! Budynek wzniesiony jest w konstrukcji tradycyjnej - murowanej. Więźba dachowa drewniana, w układzie zbliżonym do płatwiowo-kleszczowego. Więźba dachowa znajduje się w dobrym stanie technicznym i nadaje do dalszej eksploatacji. Pokrycie dachowe z dachówki ceramicznej karpiówki kwalifikuje się do wymiany ze względu na znaczny stopień zniszczenia. Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej i cynkowej. Istniejące wyłazy dachowe należy wymienić, podobnie jak ławy kominiarskie, wsporniki instalacji odgromowej i pozostałe akcesoria dachowe. Roboty rozbiórkowe. Do rozbiórki przewidziane jest całe pokrycie dachowe z dachówki ceramicznej wraz z łatami, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe oraz ławy kominiarskie i instalacja odgromowa. Konstrukcję w rejonie serwerowni należy odkryć jedynie od góry, bez usuwania zabudowy poddasza! Prace w tej części na¬leży prowadzić z dużą ostrożnością, aby zminimalizować ew. uszkodzenia suchej zabudowy. Ze względu na sąsiedztwo ulicy należy starannie zabezpieczyć miejsce prowa¬dzenia robót przed możliwością upadku materiałów z rozbiórki na chodnik i ulicę. Z powodu konieczności pracy w obiekcie czynnym należy również starannie za¬bezpieczyć odkryte połacie dachu przed możliwością zalania budynku opadami atmosferycznymi, które mogą wystąpić w trakcie prowadzenia robót. Roboty ciesielskie. Przewiduje się wymianę jedynie nielicznych elementów drewnianych: 2 krokwi, murłat i kleszczy. Zakres robót ciesielskich obejmuje również dopasowanie elementów drewnianych w rozluźnionych węzłach konstrukcyjnych i impregnację całości konstrukcji preparatem solowym, zabezpieczającym przeciw korozji biolo¬gicznej i ppoż. np. FOBOS M2 lub równorzędnym. Impregnację należy przeprowadzać ściśle wg instrukcji producenta preparatu. Nie stosować preparatów oleistych! Konstrukcję dachową po impregnacji należy przekryć membraną z folii wiatroszczelnej o wysokiej paroprzepuszczalności . Membranę mocować za pomocą kontrłat drewnianych przybijanych do krokwi od góry. Grubość kontrłat dobrać tak, aby wyrównać płaszczyznę połaci dachu, przy czym nie może być ona mniej¬sza od 2 cm. Pod pokrycie dachowe wykonać łacenie z łat drewnianych nasyco¬nych o minimalnym przekroju 38x50 mm. Miejsca cięcia elementów drewnianych nasyconych zaimpregnować dwukrotnie preparatem użytym do impregnacji więźby dachowej. Pokrycie dachowe. Pokrycie dachowe należy wykonać z dachówki ceramicznej karpiówki w natural¬nym kolorze, wraz z akcesoriami: gąsiory, grzebienie okapu, ławy i stopnie kominiarskie. Do dachówki należy zastosować systemowy osprzęt montażowy: uchwyty do łat kalenicowych i grzbietowych, spinki do dachówek, klamry do gąsiorów. W miejscach przejść rur wywiewnych przez połać dachu zastosować systemowe dachówki wentylacyjne wraz z systemowymi rurami przyłączeniowy¬mi. Podobnie do przeprowadzenia przewodów instalacji antenowych należy użyć dachówki z odpowiednią tuleją i uszczelką. Obróbki blacharskie, rynny i rury spu¬stowe należy wykonać z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,55 mm. Instalacja odgromowa. Istniejące zwody instalacji odgromowej należy wymienić wraz z łącznikami i uchwytami. Po ponownym zmontowaniu instalację poddać badaniu. Roboty murowe i tynkarskie. W trakcie wykonywania wymiany pokrycia dachowego należy również wymienić wszystkie tynki na kominach ponad połacią dachu. Stosować zaprawę cementowo-wapienną m.5. Jeden z kominów wymaga przemurowania i wykonania otworów wentylacyjnych -na przestrzał-, zgodnie z opinią kominiarską nr 0109/10/2005 z dnia 28.10.2005r. Należy wykonać go z cegły pełnej kl. 15 na za¬prawie cementowo-wapiennej kl. 3.0 a pozostały otwór w czapce kominowej uzu¬pełnić łatą z betonu B-15 zbrojonego stalą A-0 lub przykryć blachą. Całość kominów pomalować farbą krzemianową w kolorze jasnoszarym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 5000,- zł (pięć tysięcy złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (tzn. rozpoczeli i zakończyli w okresie 04.2003r. - 04.2008r.) minimum 2 roboty budowlane a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, odpowiadające swoim: * rodzajem (tzn. o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegajace na remoncie), * i wartością (tj. o wartości minimum 200.000,- PLN brutto każda), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: * ich wartości oraz * daty * i miejsca wykonania oraz załączą wykaz zawierajacy m.in. 2 w/w roboty i dokumenty potwierdzające, że min. 2 z powyższych (przedstawionych w wykazie) robót zostały wykonane należycie (np.: referencje); b) dysponują osobami zdolnymi do kierowania robotami budowlanymi w poniższych specjalnościach; osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia: * budowlane bez ograniczeń; w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, * budowlane bez ograniczeń; w specjalności instalacyjnej; w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - kierownik robót, oraz załączą wykaz w/w osób i dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA W/W WARUNKÓW 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.1. będzie dokonana na podstawie: 2.1. złożonego wraz z Formularzem ofertowym -oświadczenia - wymaganego w Części VI, pkt.1 SIWZ: oraz 2.2. złożonych wraz z z Formularzem ofertowym -dokumentów wymaganych w Części VI pkt.2 SIWZ, w szczególności: 2.2.1. Warunek, o którym mowa w Części V, ppkt. 1.1. będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca wraz z Formularzem ofertowym złoży dokument stanowiacy; -Załącznik nr 2 /do Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.1. SIWZ (tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej [***] ). Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.2. Warunek, o którym mowa w Części V, ppkt. 1.2a. będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca wraz z Formularzem ofertowym złoży dokumenty stanowiace: -Załącznik nr 3 /do Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.2. SIWZ; Z w/w wykazu powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, tj. w okresie od kwietnia 2003r. do kwietnia 2008r. (tj. rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem (tzn. o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegajace na remoncie), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, których wartość (brutto) jest co najmniej równa 200 000,- zł każda; -Załącznik nr 4 /do Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.2. SIWZ; Dokument/y te (np.: referencje) powinny potwierdzać, że co najmniej dwie roboty budowlane zawarte w wykazie stanowiącym Załącznik nr 3 /do Formularza ofertowego/ zostały wykonane należycie. 2.2.3. Warunek, o którym mowa w Części V, ppkt. 1.2b. będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca złoży wraz z Formularzem ofertowym dokumenty stanowiące - -Załącznik nr 5 /do Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.3. SIWZ. Z w/w wykazu, powinno wynikać, że w każdej specjalności wymienionej w części V pkt 1.2b SIWZ Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. -Załącznik nr 6 /do Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.3. SIWZ; Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny stwierdzać, że osoby podane w wykazie posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (natomiast osoby te muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego). 2.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca -spełnia- albo -nie spełnia- poszczególne warunki. 2.4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w Części V, w szczególności: ppkt 1.1 i ppkt.1.2., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, (chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania), Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 2.5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców łącznie wszystkich warunków, o których mowa w Części V, pkt.1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z Formularzem ofetowym następujacego oświadczenia, tj.: * Załącznika nr 1 /do Formularza ofertowego/ -Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w załączeniu druk do wykorzystania-załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V, ppkt.1.1, ppkt.1.2 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z Formularzem ofertowym, następujacych dokumentów, tj.: 2.1. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części V ppkt. 1.1: * Załącznika nr 2 /do Formularza ofertowego/ -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kopia dokumentu musi być -poświadczona za zgodność z oryginałem- oraz podpisana - przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, (tzn. czytelny podpis lub podpis czytelny/nieczytelny i czytelnie napisane imię i nazwisko - np.: pieczęć imienna) - na każdejzapisanej stronie. 2.2. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części V ppkt. 1.2a: * Załącznika nr 3 /do Formularza ofertowego/ -wykazu zrealizowanych robót budowlanych (w załączeniu druk do wykorzystania-załącznik nr 4 do SIWZ). Oryginał dokumentu musi być podpisany, przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. * Załącznika nr 4 /do Formularza ofertowego/ -dokumentów potwierdzajaceych należyte wykonanie robót. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być -poświadczona za zgodność z oryginałem- oraz podpisana - przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. 2.3. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części V ppkt. 1.2b: * Załącznika nr 5 /do Formularza ofertowego/ - wykazu osób (w załączeniu druk do wykorzystania-załącznik nr 5 do SIWZ). Oryginał dokumentu musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. * Załącznika nr 6 /do Formularza ofertowego/ -dokumenty potwierdzajace posiadane uprawnienia. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być -poświadczona za zgodność z oryginałem- oraz podpisana - przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Pozostałe, wymagane załączniki, które należy dołączyć do Formularza ofertowego (a nie związane ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu): * Załącznik nr 7 /do Formularza ofertowego/ -akceptacja warunków umownych - na wzorze umowy; Załącznik musi być podpisany - przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. * Załącznik nr 8 /do Formularza ofertowego/ - kosztorys/y ofertowy/e - w takim samym układzie i kolejności jak odpowiednie przedmiary robót; Oryginał dokumentu musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. * Załącznik nr 9 /do Formularza ofertowego/ -dowód wniesienia wadium: (podanie tej informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). i jeżeli wystąpi/ą: * Załącznik nr 10 /do Formularza ofertowego/ - pełnomocnictwo/a: * osób podpisujących ofertę, posiadających uprawnienia do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów i/lub, * do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (tj. np: lidera konsorcjum). Oryginał dokumentu (dokumentów) musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub podpis czytelny/nieczytelny i czytelnie napisane imię i nazwisko - np.: pieczęć imienna) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej lub konsorcjum): a) oświadczenie i dokumenty wymienione jako Załączniki od 1 do 2 /do Formularza ofertowego/ w Części VI pkt.1 i ppkt.2.1. - musi dołączyć oddzielnie - każdy podmiot tworzący m.in. S.C. i/lub konsorcjum, b) dokumenty wymienione jako Załączniki /do Formularza ofertowego/ od 3 do 6 wymienione w Rozdziale VI pkt.1, pkt.2 - podmioty wchodzące w skład S.C. i/lub konsorcjum - mogą składać razem (łącznie). Domumenty te, m.in. mają potwierdzić, że podmioty tworzące S.C. i/lub konsorcjum łącznie spełniają wymagania dotyczące: wiedzy, doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) pozostałe załączniki /do Formularza ofertowego/ od 7 do 10 wymienione w Rozdziale VI pkt.3 - podmioty wchodzące w skład S.C. i/lub konsorcjum - mogą składać razem (łącznie). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu/ów, o którym/ch mowa w Części VI, ppkt 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 6. Dokument/y, o którym/ch mowa w pkt.5 niniejszej Części, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5 niniejszej Części, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.6 stosuje się odpowiednio. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.so.gov.pl/zamowienia.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY WE WROCŁAWIU ul. Sądowa 1 50-046 WROCŁAW tel/fax. (071) 37-04-283 (295) III p. pok.321. Koszt SIWZ wraz z załącznikami - w wersji papierowej, wynosi 50 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: SĄD OKRĘGOWY WE WROCŁAWIU; ul. Sądowa 1; 50-046; WROCŁAW III p. pok.320 lub 321. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.05.2008r. o godz. 10:30 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu, IIIp., pok.304..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Oferta musi być złożona w formie pisemnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.