To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Pułtusk: Usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków
Numer ogłoszenia: 96656 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69388 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6921102, faks 023 6921334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków . 2. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji wraz z harmonogramem sprzątania pomieszczeń Urzędu rzadziej niż 5 razy w tygodniu. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku będzie świadczona przez Wykonawcę w dni robocze w godzinach pracy Urzędu od 15.30 do 19.00, za wyjątkiem: a) sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia (5 pokoi biurowych i 7 pomieszczeń pomocniczych plombowanych); b) usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego; c) sprzątanie terenu wokół budynków Urzędu. 2) w ramach przyjętej usługi Wykonawca zabezpieczy serwis dzienny w godzinach od 11.30 do 15.30. W ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do: a) utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych, socjalnych; b) uzupełniania papieru toaletowego oraz pojemników z mydłem; c) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności sali obsługi, korytarzy oraz klatek schodowych. d) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w przypadku usuwania skutków awarii i innych niespodziewanych zdarzeń losowych. 3) wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; 4) wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych, zawieszek do WC oraz worków na śmieci, 5) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 4. Powierzchnia siedziby US rozlokowana jest w dwóch budynkach połączonych łącznikiem. Budynek A dwupiętrowy, budynek B trzypiętrowy. Charakterystykę powierzchni zawiera tabela zamieszczona w pkt. III.4 SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe WIKA Iwona Mendyk, ul. Wieczorków 96, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112513,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82892,33
Oferta z najniższą ceną: 82892,33 / Oferta z najwyższą ceną: 178265,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Bieżące utrzymanie czystości dróg na terenie Gminy Jasień
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.