eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław"Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" w Inowrocławiu s.p.z.o.z."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96670 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Inowrocław: "Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" w Inowrocławiu s.p.z.o.z."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77477-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, krajowy numer identyfikacyjny 1062511700000, ul. ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 358 13 00, faks 52 358 13 03, e-mail ilona.dabrowska@przytezni.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przytezni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" w Inowrocławiu s.p.z.o.z."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-8-2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Numer postępowania nadany sprawie przez Zamawiającego: ZP-8-2017 Wspólny słownik zamówień publicznych 1. CPV 33.63.16.00-8 , 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4 , 39.80.00.00-0 2. Przedmiot zamówienia obejmuje "Sukcesywną dostawę środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" w Inowrocławiu s.p.z.o.z." w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety: Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ) Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ) Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ) 4. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załączniki od 4 do 6 UWAGA Podane w wykazie asortymentowo cenowym przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załącznikach. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę oraz dołączyć wymagane dokumenty. 5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: 5.1. nazwę produktu, 5.2. termin ważności, 5.3. masę netto, 5.4. warunki przechowywania, 5.5. nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 6. Warunki dodatkowe: a. Dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b. Dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. c. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu produktów - dotyczy wszystkich pakietów. d. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk (dot. poz. 1-18 - oprócz poz.13) i ulotki produktowe oferowanych środków dot. poz. 1-18, e. Dotyczy wszystkich pakietów - do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i ulotki produktowe, zgodnie z wytycznymi w załączniku 4,5 i 6 do SIWZ, f. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dot. poz. 6, 9, 12, g. Dotyczy wszystkich pakietów - Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy, h. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dla produktu określonego w poz. 6 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje jedno urządzenie dozujące do przygotowywania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianie oraz min. 20 m węża, który powinien być zakończony pistoletem dozującym roztwór lub czystą wodę na powierzchnie. Dla produktu określonego w poz. 3 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje urządzenia dozujące chemię w ilości według wskazań Zamawiającego. i. Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości: Wykonawca dla produktu w poz. 11,16 i 23 nieodpłatnie zamontuje centralny system dozowania. j. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Oferowane produkty z poz. 1 do 11 nie mogą zawierać NTA oraz muszą być przeznaczone do obiektów zbiorowego żywienia, ponadto produkty poz. 1-9 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. k. Dotyczy wszystkich pakietów - dostawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego, potwierdzonych kartą szkolenia, l. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca przynajmniej raz na kwartał przeprowadzi bezpłatny przegląd okresowy urządzeń dozujących dostarczonych i zamontowanych przez niego nieodpłatnie, potwierdzony kartą serwisową. m. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca dla produktu z poz. 1 i 2 zamontuje dozowniki płynu myjącego i nabłyszczającego do 2 zmywarek kapturkowych, które posiada zamawiający. n. Dotyczy wszystkich pakietów - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie wszystkie niezbędne instrukcje stanowiskowe i higieniczne do zaproponowanych środków, o. Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości: Dostarczane produkty dla pozycji 11, 16 i 23 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. p. Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji - do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP ( zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 39831220-4, 39800000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT38706.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Adam Koprowski Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gastro Centrum, , ul. Siemiradzkiego 15 , 64-920, Piła, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41086.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41086.61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41086.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji (
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19675.98
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Adam Koprowski Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gastro Centrum, , ul. Siemiradzkiego 15 , 64-920, Piła , kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20643.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20643.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20643.01
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości (
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT141275.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Adam Koprowski Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gastro Centrum, , ul. Siemiradzkiego 15 , 64-920, Piła, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171297.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171297.06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171297.06
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.