eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockWYPOSAŻENIE PRZYCHODNI REHABILITACYJNEJ PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP Z .O.O. W SPRZĘT REHABILITACYJNY, SŁUŻĄCY REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W RAMACH PROGRAMU POD NAZWĄ PROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI OBSZAR A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Płock: WYPOSAŻENIE PRZYCHODNI REHABILITACYJNEJ PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP Z .O.O. W SPRZĘT REHABILITACYJNY, SŁUŻĄCY REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W RAMACH PROGRAMU POD NAZWĄ PROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI OBSZAR A
Numer ogłoszenia: 96672 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz_plock.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE PRZYCHODNI REHABILITACYJNEJ PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP Z .O.O. W SPRZĘT REHABILITACYJNY, SŁUŻĄCY REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W RAMACH PROGRAMU POD NAZWĄ PROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI OBSZAR A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Przychodni Rehabilitacyjnej. Lp. Nazwa Ilość j.m. 1. Aparat do elektroterapii 3 szt. 2. Aparat do elektroterapii z sekwencją prądów, z możliwością wykonywania stymulacji 2 szt. 3. Aparat do terapii ultradźwiękowej z 3 głowicami wodoszczelnymi 2 szt. 4. Aparat do terapii ultradźwiękowej dwugłowicowy, dwukanałowy 1 szt. 5. Zestaw do magnoterapii 2 szt. 6. Aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego z wyposażeniem 1 szt. 7. Aparat do terapii falami krótkimi o emisji ciągłej i impulsowej z wyposażeniem 1 szt. 8. Laser biostymulacyjny 1 szt. 9. Lampa SOLLUX statywowa 2 szt. 10. Stół do masażu 1 szt. 11. Leżanki zwykłe 26 szt. 12. Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych i górnych z wykorzystaniem oporu 1 szt. 13. Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych z oprogramowaniem 1 szt. 14. System do korekcji wad postawy SYNKOPA z osprzętem i lustrem korekcyjnym 1 kpl 15. Lustro korekcyjne pojedyncze 1 szt. 16. Stół do masażu 3 - 5 częściowy 2 szt. 17. Drobny sprzęt rehabilitacyjny (materace, drabinki, wałki, kliny, taśmy do ćwiczeń) 2 kpl. 18. Leżanki zwykłe 2 szt. 19. Leżanki drewniane 4 szt. 20. Aparat VACUM do terapii podciśnieniowej 1 szt. 21. Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa (min 4 dysze) 1 szt. 22. Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa (min 12 dysz) 1 szt. 23. Wanna do kąpieli wirowej kończyn górnych (min 4 dysze) 1 szt. 24. Aparat do Master z osprzętem 4 szt. 25. Stół do terapii 1 szt. 26. Aparat krioterapeutyczny 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: Parametry wymagane/graniczne dla poszczególnych pakietów stanowią Załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy na całość zamówienia od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. b. dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin dostawy i montażu przedmiotu zamówienia - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy. Dostawy winny być realizowane na koszt, transportem i rozładunkiem Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien być ustawiony, zamontowany nieodpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a.warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b.warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c.warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d.warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne I społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ - informacja o serwisie oferenta. 3.Stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu wyrobami medycznymi do stosowania na terytorium RP w jednostkach służby zdrowia, deklaracje zgodności CE wraz z certyfikatem CE lub wpis do Rejestru Wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. 4. Strony z oryginalnych katalogów producenta z oferowanymi produktami dla potwierdzenia parametrów wymaganych/granicznych. 5.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 6.Oświadczenie, że Wykonawca: a.nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b.zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferty będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 oraz pkt. II 5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz pkt. II. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, pok. Nr 202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, pok. Nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.