Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Łódź: Usługa hotelowo-gastronomiczno-konferencyjna w związku z organizacją IV Forum Promocji Województwa Łódzkiego oraz III Europejskiego Forum Młodych Rolników
Numer ogłoszenia: 96679 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelowo-gastronomiczno-konferencyjna w związku z organizacją IV Forum Promocji Województwa Łódzkiego oraz III Europejskiego Forum Młodych Rolników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa hotelowo - gastronomiczno - konferencyjna w związku z organizacją: - IV Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które odbędzie się w terminie 10-11 czerwca 2010 r., - III Europejskiego Forum Młodych Rolników, które odbędzie się w terminie 7-10 października 2010 r. Zakres usługi obejmuje 1. W zakresie IV Forum Promocji Województwa Łódzkiego realizowane usługi obejmą: zakwaterowanie ok. 230 gości i wyżywienie około 300 uczestników Forum, zapewnienie jednej sali konferencyjnej na 300 osób oraz nie mniej niż 4 sal konferencyjnych na około 40 osób każda (sale powinny być wyposażone w sprzęt multimedialny) oraz wystroju sal. W cenę usługi wliczona będzie możliwość korzystania z usług dodatkowych: basenu, sauny, jacuzzi oraz parkingu dla samochodów osobowych. 2. W zakresie III Europejskiego Forum Młodych Rolników realizowane usługi obejmą: zakwaterowanie ok. 230 gości i wyżywienie około 300 uczestników Forum, zapewnienie jednej sali konferencyjnej na 300 osób oraz nie mniej niż 4 sal konferencyjnych na około 40 osób każda (sale powinny być wyposażone w sprzęt multimedialny) oraz wystroju sal. W cenę usługi wliczona będzie możliwość korzystania z usług dodatkowych: basenu, sauny, jacuzzi oraz parkingu dla samochodów osobowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W części 2 przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa hotelowo - gastronomiczno - konferencyjna w związku z organizacją IV Forum Promocji Województwa Łódzkiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOLO Sp. z o.o., ul. Klonowa 16, 97-213 Smardzewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152459,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144182,80
Oferta z najniższą ceną: 144182,80 / Oferta z najwyższą ceną: 144182,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługa hotelowo - gastronomiczno - konferencyjna w związku z organizacją III Europejskiego Forum Młodych Rolników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOLO Sp. z o.o., ul. Klonowa 16, 97-213 Smardzewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229508,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240307,40
Oferta z najniższą ceną: 240307,40 / Oferta z najwyższą ceną: 240307,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 66 w zw. z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: Postępowanie zostało wszczęte przed dniem 29.01.2010r. Zgodnie z art. 66 w zw. z art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach z jednym Wykonawcą. Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w załączniku IIB do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi, Zamawiający może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, negocjacji bez ogłoszenia, zapytania o cenę, licytacji elektronicznej, a także przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Podstawa faktyczna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowo - gastronomiczno - konferencyjna w związku z organizacją IV Forum Promocji Województwa Łódzkiego oraz III Europejskiego Forum Młodych Rolników. Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji oraz usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków wymienione zostały w załączniku IIB (VII) do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi dyrektywy, w związku z tym Zamawiający może udzielić zamówienia na świadczenie w/w usług w trybie zamówienia z wolnej ręki bez stosowania przepisów ustawy Pzp, dotyczących przesłanek udzielania zamówienia w trybie z wolnej ręki
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie usług cateringowych podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Teatr Wielki - Operę Narodową
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
- Usługi hotelarskie świadczone w 2025 roku na rzecz wydarzeń realizowanych przez ZIR - 2 części
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 18.07.2025 r.
- Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.