Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Czeladź: Modernizacja mieszkań w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Warszawskiej 10- mieszkanie 10/6, 10/2, 10/6a w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 96680 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Czeladzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2666006, faks 032 2666006 wew. 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsczeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100% udziału gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja mieszkań w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Warszawskiej 10- mieszkanie 10/6, 10/2, 10/6a w Czeladzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : modernizacja mieszkań w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Warszawskiej 10 - mieszkanie 10/6 10/2, 10/6a w Czeladzi : a)Warszawska 10/6 parter o powierzchni 47,27m2, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty ogólnobudowlane remontowe związane z remontem pomieszczeń w tym : stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu w Czeladzi, stanowiącym własność Czeladzkiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ : Załącznik nr 8 A - Przedmiar robót - mieszkanie 10/6 (parter) Załącznik Nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b)Warszawska 10/2 parter o powierzchni 46,72m2, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty ogólnobudowlane remontowe związane z remontem pomieszczeń w tym : stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu w Czeladzi, stanowiącym własność Czeladzkiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ : Załącznik nr 8 B - Przedmiar robót - mieszkanie 10/2 (parter) Załącznik Nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c)Warszawska 10/6a (poddasze) o powierzchni 30,7m2, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty ogólnobudowlane remontowe związane z remontem pomieszczeń w tym : stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu w Czeladzi, stanowiącym własność Czeladzkiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ : Załącznik nr 8 C - Przedmiar robót - mieszkanie 10/6a (poddasze) Załącznik Nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Bieg terminu gwarancji zaczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót potwierdzającego należyte wykonanie umowy. Wykonawca wyraża zgodę na rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy. Termin rękojmi zakończy się 3 miesiące po zakończeniu terminu gwarancji. 4.Na Wykonawcy ciąży obowiązek posiadania w okresie prowadzenia robót aktualnego ubezpieczenia od zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej w następującym zakresie: a.zniszczenia, uszkodzenia własności osób trzecich b.odpowiedzialności cywilnej w odniesieniu do: pracowników upoważnionych do przebywania na placu budowy osób trzecich c.zaistniałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia: zniszczenia, uszkodzenia efektów robót objętych umową, materiałów, sprzętu oraz innego mienia d.Wykonawca przedstawi w dniu podpisania umowy aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniajacego w wysokości nie większej niż 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania barku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp , zamawiajacy żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) spełnią warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na remoncie mieszkań w budynkach o wartości co najmniej 50 000,00zł brutto ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) oraz potwierdzą, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . W celu potwierdzenia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych , sporządzony wg propozycji stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ- Wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np.: protokoły odbioru lub przedstawienia stosownego potwierdzenia odbiorcy robót, referencje) Ocena spełnienia przedstawionychpowyżej warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż postawione waruni Wykonawca spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy załącznik nr 2 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile oferę składa pełnomocnik 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom załącznik nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: a)zmiany warunków technicznych wykonywania robót w sposób, którego nie można było przewidzieć b)wystąpienia innych, niemożliwych do przewidzenia utrudnień wpływających bezpośrednio na możliwość wykonania robót w terminie zawartym w ofercie ( klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych) c)obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę , d)zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), e)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności f)mian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia g)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, h)mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, i)jeżeli zmiany umowy wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, w szczególności gdy realizacja umowy w pełnym zakresie nie będzie leżała w interesie zamawiającego 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsczeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Czeladzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
41-250 Czeladź, ul. Wojkowicka 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 11:30, miejsce: Czeladzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 41-250 Czeladź, ul Wojkowicka 2 III piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.