To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Boguty-Pianki: Zbieranie z posesji, zdjęcie z dachów budynków, transport i utylizacja eternitu w Gminie Boguty-Pianki.
Numer ogłoszenia: 96687 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147338 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie, tel. 086 2775003, faks 086 275003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbieranie z posesji, zdjęcie z dachów budynków, transport i utylizacja eternitu w Gminie Boguty-Pianki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zbieraniu z posesji, zdjęciu z dachów budynków, transport i utylizacja eternitu w gminie Boguty-Pianki . Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: demontaż płyt azbestowo-cementowych z dachów budynków, odbiór, ewentualne pakowanie, załadunek wyrobów zawierających azbest, zabezpieczenie miejsca załadunku, transport wyrobów zawierających azbest pojazdem specjalistycznym z zachowaniem obowiązujących przepisów, przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia odbioru wyrobów zawierających azbest z nieruchomości (protokół odbioru sporządzony przez Wykonawcę i podpisany przez osobę przekazującą azbest), dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadu - karty przekazania odpadu oraz dokumentu potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest. Szacunkowa ilość azbestu wynikająca z deklaracji właścicieli - ok. 10,530 m2 tj. ok. 147,420 Mg, w tym: 63,504 Mg, tj. 4536 m2 założonych na paletach i pryzmach, 83,916 Mg, tj. 5994m2 przeznaczonych do demontażu bezpośrednio z dachów budynków. UWAGA! Faktyczna ilość może ulec zmianie i zostanie ustalona zgodnie z protokołami odbioru i kartą przekazania odpadu. Na jej podstawie zostanie sporządzony końcowy protokół odbioru zadań. Eternit złożony jest na paletach i pryzmach na działkach należących do osób prywatnych - wykaz nieruchomości Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Ważenie odbieranego eternitu powinno odbywać się w obecności właściciela bądź zarządcy. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu odpowiednich urządzeń i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko, adres nieruchomości, datę odbioru, ilość odebranego eternitu w Mg, podpis właściciela nieruchomości bądź zarządcy i osoby odbierającej eternit. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekaże Zamawiającemu po wykonaniu całości zamówienia, nie później jednak niż do dnia zakończenia realizacji zadania. Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi bądź zarządcy nieruchomości oraz Zamawiającemu pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonanej usługi, nie później jednak niż do dnia zakończenia realizacji zadania. Potwierdzeniem unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.u. Nr 249, poz. 1673). Zamówienie będzie realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INWESTBUD Sp. z o.o., ul. Przyczółkowa 124 A, 02-968 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56303,10
Oferta z najniższą ceną: 56303,10 / Oferta z najwyższą ceną: 83723,22
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych z terenu Miasta i Gminy Mordy
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pępowo w latach 2025-2026" (etap I)
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Włoszczowa w 2025 r.
- Utylizacja płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Maciejowice - etap I
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Turobin
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.