Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Toruń: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYSTAWIENNICZEGO WRAZ Z ELEMENTAMI ARANŻACYJNYMI NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, IV ETAP REALIZACJI WYSTAWY - LATA POWOJENNE ORAZ UZUPEŁNIENIE ŚREDNIOWIECZA
Numer ogłoszenia: 96712 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.muzeum.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYSTAWIENNICZEGO WRAZ Z ELEMENTAMI ARANŻACYJNYMI NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, IV ETAP REALIZACJI WYSTAWY - LATA POWOJENNE ORAZ UZUPEŁNIENIE ŚREDNIOWIECZA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu - Domu Eskenów: a. sprzętu wystawienniczego i elementów aranżacji zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami, w tym przede wszystkim w projekcie wykonawczym oraz we wzorze umowy, b. dostawa sprzętu multimedialnego i sprzętu komputerowego zgodnie z poniższym opisem wraz z montażem oraz montaż dostarczonego przez Zamawiającego sprzętu opisanego poniżej, w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami, w tym przede wszystkim w projekcie wykonawczym oraz we wzorze umowy, c. wykonanie projektów tablic graficznych, podpisów i programów multimedialnych wraz z ich uruchomieniem w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami, w tym przede wszystkim w projekcie wykonawczym oraz we wzorze umowy. 2. Przedmiot zamówienia został opisany przez: a. Projekt wykonawczy w zakresie określonym dla sali 411 stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b. Opis w rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykonać wszystkie elementy określone w projekcie wykonawczym oraz w specyfikacji, inne czynności nie określone w specyfikacji z załącznikami, a które są niezbędne do wykonania zamówienia. Dotyczą m.in. wykonania wszystkich prac elektrycznych określonych w projekcie lub takich które wynikają z zamierzonego efektu określonego w specyfikacji. Prace te muszą spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa oraz nie mogą zakłócać estetyki ekspozycji. 4. W ramach uzupełnienia wystawy w ramach IV etapu realizacji wystawy wykonawca jest zobowiązany: do zakupu, montażu i wykonania programu multimedialnego stanowiska na parterze budynku, w Sali Średniowiecza: a. Charakterystyka sprzętu: - Odtwarzacz multimedialny szt. 1: odczyt plików z pamięci zewnętrznej odtwarzane formaty plików wideo min: MP-2, MP-4, odtwarzane formaty plików audio: MP3, odtwarzane formaty plików obrazów: JPeg obsługiwane rozdzielczości: 480p, 576p, 720p-50Hz-60Hz, 1080i-50Hz-60Hz, 1080p-50Hz-60Hz sygnał wideo: PAL, NTSC wyjścia sygnału wideo min: HDMI wyjścia sygnału audio min: Jack 3,5mm min: 4 wejścia logiczne do wyzwalania odtwarzania sygnalizator zasilania na przednim panelu odb. sygnału podczerwieni na przednim panelu złącze USB na przednim panelu zasilanie: zewnętrzny zasilacz 12V wymiary obudowy max: 160 x 110 x 40 mm - Sterownik odtwarzacza - 1 szt.: typ: bezprzewodowy, kompatybilny z odtwarzaczem, konfiguracja rodzaju sterowania w odtwarzaczu, ilość przycisków min: 4 rodzaj przycisków: wandaloodporne zasilanie: 12V DC lub bateryjne - Wideoprojektor i uchwyt - 1 szt.: technologia DLP jasność: min 3500lm ANSI kontrast: min: 3000:1 rozdzielczość rzeczywista min: 1280x800 wejścia 2 x KOMPUTER 2x dsub15F, VHS, HDMI polskie menu możliwość uzyskania obrazu o szerokości 240 cm z odległości max 1,6 m od obiektywu sterowanie IR, RS-232 poziom hałasu: max 30dB A w trybie LOW waga max: 3,5kg wymiary maksymalne: 340 x 100 x 240 mm w zestawie uchwyt montażowy do wideoprojektora max wysięg uchwytu min: 60cm - Wzmacniacz mocy 1 szt.: min. 1 stereofoniczne wejście liniowe na złączach RCA regulacja poziomu głośności na przednim panelu wyjścia na głośniki na tylnym panelu na zł. zaciskowych przełącznik trybu pracy mono-stereo na tylnym panelu przełącznik wyboru impedancji wyj. na tylnym panelu znamionowa moc wyjściowa przy 4 om.: min. 8W na kanał znamionowa moc wyjściowa przy 8 om.: min. 10W na kanał wbudowany układ limitera zabezpieczający przed przeciążeniem wzmacniacza z diodą sygnalizującą jego działanie na przednim panelu pasmo przenoszenia: min. 35Hz do 20kHz współczynnik zniekształceń harmonicznych THD+N: mniejszy niż 0,25% stosunek sygnał-szum: mniejszy niż -70dB zasilanie: zewnętrzny zasilacz stałoprądowy 24V dostarczony w zestawie pobór prądu: maks. 1000mA wymiary max: 14,6 x 5 x 12,7 cm uchwyty w obudowie pozwalające na montaż na powierzchni płaskiej dedykowany zasilacz - Zestaw głośnikowy 1 szt.: skuteczność min: 86dB 1W-1M moc RMS min: 35W Impedancja: 8ohm pasmo min: 100Hz - 20kHz -3dB głośnik niskotonowy: 4 - 1szt. Głośnik wysokotonowy: 1 - 1szt. obudowa: PCV wymiary max: 14cm x 25cm x 16cm waga max: 2,3kg kolor obudowy: biały podłączenie kabla maskowane w uchwycie regulacja kątów promieniowania: góra min: 5st dół, prawo, lewo min: 30st. b. opis wykonania programu multimedialnego: stanowisko dotyczy handlu i kupiectwa w średniowiecznym Toruniu z uwzględnieniem obrazu, słowa pisanego, mówionego i elementów animacji, Zamawiający przekaże materiał merytoryczny i tłumaczenia. Sposób prezentowania tłumaczenia adekwatny do podstawowego tekstu w j. polskim. Uzupełnienie w istniejących stanowiskach multimedialnych 3 infokioski i prezentacja telewizyjna tłumaczenia na język angielski i niemiecki na podstawie dostarczonych tłumaczeń w formie pliku tekstowego. 5. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do zamontowania sprzętu komputerowego i multimedialnego dostarczonego przez Zamawiającego, w sposób wskazany w projekcie. Specyfika dostarczonego sprzętu została określona w załączniku do specyfikacji - projekt wykonawczy: część 3, system multimedialny, opis systemu multimedialnego, zaznaczonego kolorem czarnym. 6. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do zakupu, dostawy i montażu sprzętu komputerowego i multimedialnego określonego w załączniku do specyfikacji - projekt wykonawczy: część 3, system multimedialny, opis systemu multimedialnego, zaznaczonego kolorem niebieskim. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy harmonogram oraz uzgodnienia go z Zamawiającym 8. Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: a. 1.09.2015 r. - termin dostarczenia Zamawiającemu projektów tablic graficznych do wydruków wielkoformatowych, w zakresie określonym w projekcie wykonawczym do oceny przez Zamawiającego, b. 1.09.2015 r. - możliwość rozpoczęcia montażu na salach wystawowych, godziny pracy ustalane zgodnie z zapisami w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c. Programy multimedialne - harmonogram realizacji ustalony z Wykonawcą na poszczególne elementy. d. 15.10.2015 r. - termin zakończenia realizacji zamówienia. 9. Terminy pośrednie zostaną określone przez Wykonawcę i Zamawiającego w harmonogramie realizacji prac. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na postać i wykonanie otworów wentylacyjnych w obudowach przy grzejnikach oraz przy sprzęcie multimedialnym w trakcie realizacji zamówienia - jeżeli Zamawiający stwierdzi taką potrzebę. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zmian w wykonywanych przez siebie elementach aranżacji, wskazanych przez Zamawiającego ze względu na umiejscowienie czujników, kamer itp. elementów. 11. Zamawiający zastrzega sobie ocenę przygotowanych projektów tablic, podpisów i programów multimedialnych, w tym przez Projektanta w ramach nadzoru autorskiego. Termin dokonania oceny, przekazania przez Zamawiającego uwag i wykonania poprawek przez Wykonawcę zostanie określony w ramach harmonogramu, który zostanie ustalony wspólnie przez Strony umowy. 12. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. 13. Praca w budynku może odbywać się: a. w dni powszednie od 8.30 do 16.00, jeżeli na salach będą przechowywane eksponaty praca będzie się odbywać pod nadzorem pracowników Zamawiającego, b. w soboty i niedziele od 8.30 do 16.00 pod warunkiem, że na salach nie będą przechowywane eksponaty, c. prace głośne, które mogłyby zakłócać zwiedzanie udostępnionych sal wystawowych mogą się odbywać w poniedziałki lub inne dni do godz. 10.00. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 15. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 18. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie elementów określonych w projekcie o wartości do 20% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywali lub wykonują 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu sprzętu wystawienniczego, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz programów multimedialnych do muzeum lub innej instytucji kultury za kwotę: 300.000,00 zł brutto, Wykonawca może sumować zamówienia, tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 350.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej kopii Wykonawca załącza do oferty,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin gwarancji - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, g) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rynek Staromiejski 1
87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Muzeum Okręgowego w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
- Wymiana słupów oświetlenia zewnętrznego wraz z oprawami i okablowaniem na terenie Kampusu Uniwersyteckiego UMK w Toruniu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2025 r.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Zamość
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Zestawy komputerowe do postprodukcji dźwięku PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - 8 zestawów komputerowych do postprodukcji dźwięku stereofonicznego w filmie
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
- Zakup serwera, macierzy pamięci masowej, systemów operacyjnych oraz karty sieciowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.