eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówZakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Brzozów: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 96719 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego i nieużywanego samochodu osobowego typu ; Mikrobus 9-cio osobowy , przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowie Wymagane warunki techniczne oraz minimalne wyposażenie zamawianego samochodu : Długość całkowita zew. max 5300 mm Wysokość nie mniej jak 1960 mm Rozstaw osi nie mniej niż: 3300 mm Silnik wysokoprężny o pojemności nie większej jak 2000 cm3 i mocy maksymalnej 105 KM Norma spalania wg Rozp. WE nr 715-2007 samochód spełniający minimum normę dopuszczalnych emisji spalin dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym EURO 5 zmierzonych według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych: - tlenku węgla (CO) do 0,05 g-km, - węglowodorów (HC) do 0,05 g-km, - tlenków azotu (NOx) do 0,18 g-km, - cząstek stałych (PM) do 0,005 g-km; poziom emisji dwutlenku węgla (CO2) zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych (wartość uśredniona): maksymalnie 220 g-km; wielkość zużywanej energii zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych (wielkość obliczona jako iloczyn zużycia paliwa w cyklu mieszanym na 1 km i wartości energetycznej paliwa równej 36 MJ-l): maksymalnie 2,7 MJ-km, Wnętrze Przestrzeń pasażerska i bagażowa Ilość miejsc - 9 (w trzech rzędach siedzeń) Co najmniej 3 siedzenia (1 kanapa) demontowane bez użycia dodatkowych narzędzi (po demontażu siedzeń - powstająca dodatkowa przestrzeń bagażowa) Wycieraczki gumowe z wywiniętymi ku górze krawędziami dla kierowcy i wszystkich pasażerów, lub szczelna mata gumowa w przestrzeni pasażerskiej (9 osób) Komfortowe wyłożenie w przestrzeni bagażowej (mata gumowa z zabezpieczeniem krawędzi ładunkowej oraz podświetleniem stopnia wejściowego) Komfortowe wyłożenie przestrzeni pasażersko - ładunkowej, boki wykończone elementami plastikowymi, podsufitka wyłożona tkaniną materiałową z trzema panelami nawiewowymi i indywidualnym oświetleniem dla każdego z miejsc siedzących Uchwyty do mocowania ładunku Skrzynia biegów Skrzynia biegów mechaniczna co najmniej 5 biegowa Układ hamulcowy i jezdny - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania; - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem; - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania; - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego zapobiegająca poślizgowi napędzanego koła tracącego przyczepność podczas ruszania; - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie momentu obrotowego przekazywanego przez silnik w czasie jazdy; Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, wentylowane z przodu i z tyłu Niezależne zawieszenie kół przednich - Kolumny McPhersona Niezależne zawieszenie kół tylnych ze sprężynami śrubowymi, amortyzatory teleskopowe, wahacze skośne, stabilizator Układ kierowniczy Wspomaganie kierownicy Bezpieczna kolumna kierownicza z regulacją w dwóch płaszczyznach Ogumienie Felgi stalowe i opony letnie Koło zapasowe pełnowymiarowe z kluczem do wymiany kół Okna i drzwi Okna w przestrzeni pasażerskiej Drzwi boczne rozsuwane po prawej stronie samochodu Drzwi tylne - klapa otwierana do góry Elektryczne szyby w przednich drzwiach Pozostałe Poduszki powietrzne - min. 2, dla kierowcy i pasażera Immobiliser Klimatyzacja manualna z nawiewem w kabinie kierowcy, z indywidualnym (co najmniej dla drugiego rzędu siedzeń) manualnym panelem sterowania - przewietrzanie przestrzeni pasażerskiej Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej Lakier koloru jasnego Zderzaki z tworzywa w ciemnym kolorze Auto - alarm fabryczny Centralny zamek sterowany z pilota Fotel kierowcy z manualną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i podłokietnikami Lusterka elektrycznie regulowane i składane, podgrzewane Automatycznie włączane światła dzienne Napęd na koła przednie Radio, CD, głośniki w przestrzeni kierowcy Gaśnica samochodowa o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu (zamontowana) + druga gaśnica w przestrzeni pasażerskiej Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem (zamontowana) Dodatkowy 3 kluczyk zapasowy Rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim poświadczone świadectwem homologacji nie później jak w dniu złożenia oferty, najazdy aluminiowe, oznakowanie pojazdu wg obowiązujących przepisów POZOSTAŁE WARUNKI: - pakiet ubezpieczeń, - jeżeli dostawca samochodu jest oddalony od siedziby zamawiającego powyżej 200 km , dostawa samochodu do siedziby zamawiającego , - gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne minimum 24 m-ce bez limitu kilometrów, - gwarancja na perforację nadwozia minimum 10 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 36 m-cy - dodatkowe pokrowce na siedzenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1, 36 -200 Brzozów pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1, 36 -200 Brzozów Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.