Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Brzozów: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 96719 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego i nieużywanego samochodu osobowego typu ; Mikrobus 9-cio osobowy , przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowie Wymagane warunki techniczne oraz minimalne wyposażenie zamawianego samochodu : Długość całkowita zew. max 5300 mm Wysokość nie mniej jak 1960 mm Rozstaw osi nie mniej niż: 3300 mm Silnik wysokoprężny o pojemności nie większej jak 2000 cm3 i mocy maksymalnej 105 KM Norma spalania wg Rozp. WE nr 715-2007 samochód spełniający minimum normę dopuszczalnych emisji spalin dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym EURO 5 zmierzonych według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych: - tlenku węgla (CO) do 0,05 g-km, - węglowodorów (HC) do 0,05 g-km, - tlenków azotu (NOx) do 0,18 g-km, - cząstek stałych (PM) do 0,005 g-km; poziom emisji dwutlenku węgla (CO2) zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych (wartość uśredniona): maksymalnie 220 g-km; wielkość zużywanej energii zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych (wielkość obliczona jako iloczyn zużycia paliwa w cyklu mieszanym na 1 km i wartości energetycznej paliwa równej 36 MJ-l): maksymalnie 2,7 MJ-km, Wnętrze Przestrzeń pasażerska i bagażowa Ilość miejsc - 9 (w trzech rzędach siedzeń) Co najmniej 3 siedzenia (1 kanapa) demontowane bez użycia dodatkowych narzędzi (po demontażu siedzeń - powstająca dodatkowa przestrzeń bagażowa) Wycieraczki gumowe z wywiniętymi ku górze krawędziami dla kierowcy i wszystkich pasażerów, lub szczelna mata gumowa w przestrzeni pasażerskiej (9 osób) Komfortowe wyłożenie w przestrzeni bagażowej (mata gumowa z zabezpieczeniem krawędzi ładunkowej oraz podświetleniem stopnia wejściowego) Komfortowe wyłożenie przestrzeni pasażersko - ładunkowej, boki wykończone elementami plastikowymi, podsufitka wyłożona tkaniną materiałową z trzema panelami nawiewowymi i indywidualnym oświetleniem dla każdego z miejsc siedzących Uchwyty do mocowania ładunku Skrzynia biegów Skrzynia biegów mechaniczna co najmniej 5 biegowa Układ hamulcowy i jezdny - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania; - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem; - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania; - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego zapobiegająca poślizgowi napędzanego koła tracącego przyczepność podczas ruszania; - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie momentu obrotowego przekazywanego przez silnik w czasie jazdy; Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, wentylowane z przodu i z tyłu Niezależne zawieszenie kół przednich - Kolumny McPhersona Niezależne zawieszenie kół tylnych ze sprężynami śrubowymi, amortyzatory teleskopowe, wahacze skośne, stabilizator Układ kierowniczy Wspomaganie kierownicy Bezpieczna kolumna kierownicza z regulacją w dwóch płaszczyznach Ogumienie Felgi stalowe i opony letnie Koło zapasowe pełnowymiarowe z kluczem do wymiany kół Okna i drzwi Okna w przestrzeni pasażerskiej Drzwi boczne rozsuwane po prawej stronie samochodu Drzwi tylne - klapa otwierana do góry Elektryczne szyby w przednich drzwiach Pozostałe Poduszki powietrzne - min. 2, dla kierowcy i pasażera Immobiliser Klimatyzacja manualna z nawiewem w kabinie kierowcy, z indywidualnym (co najmniej dla drugiego rzędu siedzeń) manualnym panelem sterowania - przewietrzanie przestrzeni pasażerskiej Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej Lakier koloru jasnego Zderzaki z tworzywa w ciemnym kolorze Auto - alarm fabryczny Centralny zamek sterowany z pilota Fotel kierowcy z manualną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i podłokietnikami Lusterka elektrycznie regulowane i składane, podgrzewane Automatycznie włączane światła dzienne Napęd na koła przednie Radio, CD, głośniki w przestrzeni kierowcy Gaśnica samochodowa o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu (zamontowana) + druga gaśnica w przestrzeni pasażerskiej Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem (zamontowana) Dodatkowy 3 kluczyk zapasowy Rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim poświadczone świadectwem homologacji nie później jak w dniu złożenia oferty, najazdy aluminiowe, oznakowanie pojazdu wg obowiązujących przepisów POZOSTAŁE WARUNKI: - pakiet ubezpieczeń, - jeżeli dostawca samochodu jest oddalony od siedziby zamawiającego powyżej 200 km , dostawa samochodu do siedziby zamawiającego , - gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne minimum 24 m-ce bez limitu kilometrów, - gwarancja na perforację nadwozia minimum 10 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 36 m-cy - dodatkowe pokrowce na siedzenia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1, 36 -200 Brzozów pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1, 36 -200 Brzozów Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., część 1 i 3
- Dostawa paliw do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą"
- Dostawa samochodu typu mikrobus
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa 9 - miejscowego samochodu osobowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.