Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Chorzów: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 96721 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa dla maksymalnego poziomu zamówienia i dla wszystkich części łącznie została ustalona na kwotę (bez VAT): 41 305,90 zł co stanowi ok. 9 776,78 euro. Wartość szacunkowa dla maksymalnego poziomu zamówienia w częściach (bez VAT) wynosi: - dla części zamówienia nr 1 - Sterylne jednorazowe obłożenie uniwersalne chirurgiczne - 6256,48 zł; - dla części zamówienia nr 2 - Zestaw uniwersalny - 2004,63 zł; - dla części zamówienia nr 3 - Chirurgia sprzęt laparoskopowy (1) - 5 885,19 zł; - dla części zamówienia nr 4 - Czyściki chirurgiczne - 777,78 zł; - dla części zamówienia nr 5 - Wkłady jednorazowe do zbiornika ssaka typu EASYVAC - 1203,70 zł; - dla części zamówienia nr 6 - Produkty do aparatu Fabius Tiro - 9114,81 zł; - dla części zamówienia nr 7 - Uchwyt monopolarny - 14 814,81 zł; - dla części zamówienia nr 8 - Maska do podaży gazów medycznych - 748,50 zł; - dla części zamówienia nr 9 - Dren silikonowy wielorazowy - 500 zł. Zamawiający przewiduje przy realizacji zamówienia publicznego zastosowanie prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujęty w formularzach cenowych w następującej formule: a) Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy i ilości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy. b) Minimalny poziom zamówienia - wynosi 70% (50% dla części zamówienia nr 9) wartości umowy i ilości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy. c) Dodatkowy zakres - wynosi 30% (50% dla części zamówienia nr 9) wartości umowy i ilości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb zamawiającego i z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Wartość szacunkowa dla minimalnego poziomu zamówienia i dla wszystkich części łącznie została ustalona na kwotę (bez VAT): 28 814,13 zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena sytuacji podmiotowej wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniona zostanie na podstawie dokumentów załączonych od oferty przetargowej. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie przetargowej dokumentów umożliwiających ocenę braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu przetargowym lub ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie (nie dotyczy Podwykonawców) przedłożył w ofercie przetargowej dokumenty stanowiące potwierdzenie, iż nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ujętymi poniżej. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych poniżej zgodnie z § 3 ust. 4 Rozporządzenia PRM z dnia 19.02.2013r. (Dz. U. 2013, poz. 231) Zamawiający wymaga załączenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1. oświadczenia dotyczącego: - braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - niezalegania z opłacaniem podatków lub oświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - niezalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem grupy kapitałowej, celem oceny czy podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej złożyły odrębne oferty w postępowaniu przetargowym. Uwaga: Podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) składające odrębne oferty w tym samym postępowaniu mogą zgodnie z przesłankami art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 24b ust. 3 wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust 2d ustawy PZP. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, danych podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ (§ 1.1. ppkt 3. Rozp. PRM 19.02.2013r.; Dz. U. 2013, poz. 231). Dowodami, o których mowa powyżej, są: 1) poświadczenia, z których wynika, iż zamówienie zrealizowano efektywnie, z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy (z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), oraz 2) oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej (§ 1.2. ppkt. 1 i 3. Rozp. PRM 19.02.2013r.; Dz. U. 2013, poz. 231). W razie konieczności, gdy wykaz dostaw lub przedłożone dowody budzą wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Zamawiający wymaga wykazania w ww. wykazie minimum jednego zamówienia o charakterze i złożoności oraz o wartości nie niższej niż 50% wartości szacunkowej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę wraz z załączeniem dowodu należytego wykonania tego zamówienia, bądź poświadczenia /oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa powyżej. Wartości szacunkowe zostały ujęte w ogłoszeniu o zamówieniu pkt II.1.4). Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw obejmującego dłuższy okres niż wskazany w niniejszym punkcie. Uwaga: wykazując spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem w formie oświadczenia (formularz ofertowy) zakresu, sposobu wykorzystania zasobów udostępnianych, charakteru stosunków, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, celem potwierdzenia i oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym potencjał faktycznie gwarantuje rzeczywisty dostęp do wskazanych zasobów. (Wykonawca może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego załącznika, może też modyfikować jego treść - załącznik nr 5 do SIWZ (oświadczenie).) Uwaga: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2 paragraf 1 ww. rozporządzenia w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane. Oświadczenie w tym zakresie ujęto w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawcy, którzy nie realizowali na rzecz Zamawiającego dostaw składają dowody należytego wykonania dostaw wymienionych w wykazie, natomiast treść oświadczenia umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ mogą usunąć bądź skreślić
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia: 1. w ofercie przetargowej aktualnych rejestrów, deklaracji zgodności, atestów i certyfikatów dopuszczających oferowany sprzętu medyczny do sprzedaży oraz stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej. Zamawiający wymaga, aby załączane przez Wykonawcę do oferty przetargowej rejestracje, atesty lub certyfikaty zawierały adnotację (przypis) informującą, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone; 2. dołączenia do oferty przetargowej katalogów lub innych materiałów opisujących przedmiot zamówienia wraz z oznaczeniem, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone; 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawców o przesłanie próbki asortymentu zaoferowanego w ofercie przetargowej celem potwierdzenia, iż jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia próbki wraz z ofertą przetargową. Prośba ze strony Zamawiającego o przesłanie próbki nastąpi po terminie składnia ofert przetargowy i dotyczyć będzie wyłącznie oferowanego przez Wykonawców asortymentu, który nie był dostarczany do Zamawiającego w ubiegłych latach oraz, co do którego powstaną wątpliwości, czy faktycznie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Wniosek Zamawiającego o złożenie próbki dotyczyć będzie maksymalnie 2 sztuk lub 2 opakowań (tj. jednostki handlowej). Nie złożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki asortymentu jest równoznaczne z niespełnieniem wymagań zawartych w niniejszym punkcie i skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze SIWZ w myśl art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z Podwykonawców powinien ująć w załączniku nr 1 do SIWZ (- Formularz ofertowy, strona 2.) informację dla Zamawiającego o częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia publicznego. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w załączniku nr 5 do SIWZ - Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby (Wykonawca może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego załącznika, może też modyfikować jego treść)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.
SIWZ w formie drukowanej, papierowej dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych tel. 032 34 99 298..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek administracji, 1 piętro, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług pocztowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 roku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Chorzowie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 w Chorzowie, ul. Czysta 12 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - II/2024
- Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.