To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96730 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Dobryszyce: Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Dobryszyce.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502564-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce, krajowy numer identyfikacyjny
59064797700000, ul.
ul. Wolności
8,
97505
Dobryszyce, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
044 6811193, 6811168, faks
446 811 193, e-mail
wojt.dobryszyce.era@gminypolskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dobryszyce.i-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Dobryszyce.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.Przedmiotem zamówienia jest " Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Dobryszyce". W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować każdą ilość odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku, znajdujące się na terenie Gminy Dobryszyce. Wymaga się również odbierania odpadów, które zostały umieszczone obok pojemników w workach, gdy się w nich nie zmieściły oraz opróżniania dodatkowych pojemników prywatnych. 3.1.1. Powierzchnia gminy: 51 km2. 3.1.2. Dane dotyczące liczby mieszkańców przebywających na nieruchomościach zamieszkałych wg. stanu na dzień 30 marca 2017r. to: - Liczba mieszkańców to 3796 w/g złożonych deklaracji : - Ilość osób, które zadeklarowały selektywną zbiórkę odpadów - 3 449 ( dane wg. złożonych deklaracji); - Ilość osób, które zadeklarowały zmieszany sposób zbierania odpadów komunalnych - 347 ( dane wg. złożonych deklaracji); - Ilość gospodarstw domowych - 1 319 na terenie Gminy Dobryszyce ( dane wg. złożonych deklaracji). - Ilość popiołów odebranych za rok 2016-164,00Mg - Ilość i pojemność pojemników, w które są wyposażone nieruchomości zamieszkałe okresowo (domki letniskowe): - aktualnie brak zgłoszonych posesji, przewiduje się jednak, że w okresie obowiązywania umowy może zostać zgłoszonych do około 10 takich posesji i mogą to być pojemniki o pojemności 120 l lub 240 l. 3.1.3. Ilości odpadów zebranych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. na terenie Gminy przez firmy odbierające odpady: Lp. Kod odpadu Ilość 1 20 03 01 614,140 2 20 01 99 56,560 4 15 01 02 4,560 5 15 01 06 98,90 6 15 01 07 6,380 7 20 03 07 59,78 8 20 02 01 236,30 9 17 01 01 6,08 17 01 07 10,64 RAZEM 1.093,34 3.1.4. Przewidywalna ilość odpadów komunalnych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, wytworzonych na 1 mieszkańca wsi wynosi 263 kg/na rok tj. łącznie 998,35 Mg. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać każdą ilość odpadów od właścicieli nieruchomości i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 3.2.1. z zamieszkałych posesji: a) zmieszane odpady komunalne i odpady zielone, a także odpady komunalne podlegające biodegradacji, a) selektywne odpady komunalne: papier i tektura, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, 3.2.2. w ramach mobilnych punktów zbiórki odpadów: a) odpady wielkogabarytowe, elektroodpady b) zużyte opony, c) chemikalia (tj. resztki farb, klejów, środków do konserwacji i ochrony drewna, zbiorniki po aerozolach, środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, termometry, przełączniki), 3.2.3. z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w miejscowości Dobryszyce ul. Szkolna 4. 3.3. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, elektroodpadów. 3.3.1. Meble i inne odpady wielkogabarytowe będą odbierane co najmniej dwa razy w roku w ramach mobilnych punktów zbiórki odpadów, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. 3.3.2. Szczegółowe terminy zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być każdorazowo poprzedzone akcją informacyjną wśród mieszkańców. 3.3.3. Odbieranie odpadów odbywać się ma w godzinach 6:00 do 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3.3.4. Zbiórka polega na: a) załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą, b) posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady, c) transporcie odebranych odpadów, d) zagospodarowaniu odebranych odpadów. 3.3.5. Wykonawca zobowiązany jest do selektywnego odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości. 3.3.6. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 3.7. Obowiązek zapewnienia pojemników. 3.7.1 Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych, pojemników na odpady zmieszane, okresowo (domki letniskowe) oraz popioły przystosowanych do opróżniania mechanicznego oraz systematycznego dostarczania worków na odpady selektywnie zbierane: papier i tektura, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, zielone i biodegradowlane. 3.7.2. Pojemniki powinny być o następujących pojemnościach: 3.7.2.1. minimalna pojemność pojemnika przeznaczonego do zbierania odpadów na terenie nieruchomości niesegrowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w budynkach jednorodzinnych, jeżeli z takiego pojemnika korzysta: - nie więcej niż 2 osoby - 110 l, - od 3 do 4 osób - 120 l, - nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 8 osób - 240 l, - nie mniej niż 9 osób i nie więcej niż 12 osób - 240 l i 120 l, - więcej niż 12 osób odpowiednio do liczby zamieszkałych osób, uwzględniając krotność pojemności podanych powyżej. 3.7.2.2. minimalna pojemność pojemnika lub worka przeznaczonego do zbierania na terenie nieruchomości segregowanych, selektywnie zbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w budynkach jednorodzinnych, jeżeli z takiego pojemnika lub worka korzysta: - szkło - nie więcej niż 6 osób - 80 l, - papier i tektura - nie więcej niż 10 osób - 120 l, - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale - nie więcej niż 6 osób - 120 l, - odpady biodegradowalne- nie więcej niż 10 osób - 120 l, - popioły nie więcej niż 10 osób - 240 l i 120 l, - w przypadku większej liczby osób odpowiednio do liczby osób uwzględniając krotność pojemności podanych powyżej. 3.7.2.3. dla właściciela nieruchomości zabudowanej budynkami wielolokalowymi, o których mowa w art. 2 ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz właścicieli nieruchomości w innego rodzaju budynkach wielolokalowych, jeżeli w lokalach tych zamieszkują mieszkańcy, minimalną pojemność pojemnika przeznaczonego do zbierania odpadów na terenie nieruchomości nieposegregowych (zmieszanych) odpadów komunalnych, jeżeli z takiego pojemnika korzysta: - nie więcej niż 2 osoby - 110 l, - od 3 do 4 osób - 120 l, - nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 8 osób - 240 l, - nie mniej niż 9 osób i nie więcej niż 12 osób - 240 l i 120 l, - więcej niż 12 osób odpowiednio do liczby zamieszkałych osób, uwzględniając krotność pojemników podanych powyżej. 3.7.2.4. dla właścicieli nieruchomości zabudowanej budynkami wielolokalowymi, o których mowa w art.2 ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz właścicieli nieruchomości w innego rodzaju budynkach wielolokalowych, jeżeli w lokalach tych zamieszkują mieszkańcy, minimalną pojemność pojemnika przeznaczonego do zbierania na terenie nieruchomości selektywnie zbieranych odpadów komunalnych jeżeli z takiego pojemnika korzysta odpowiednio jak pkt. 3.7.2.2. 3.7.2.5. wyposażenie nieruchomości w pojemniki przeznaczone do gromadzenia popiołów ( po uprzedniej deklaracji takiego rodzaju odpadu przez mieszkańców nieruchomości ). 3.7.3. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane ale nie uszkodzone, czyste i estetyczne. Pojemniki powinny być oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu zbieranego selektywnie. 3.7.4. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dostosowane do ilości osób zamieszkałych na niej według zestawienia przekazanego przez Zamawiającego, wynikającego z zebranych deklaracji od nieruchomości. 3.7.4.1.Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość zmiany ilości pojemników w stosunku do ilości mieszkańców na nieruchomości. 3.7.5. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na podstawie pisemnego pokwitowania odbioru przez mieszkańca. 3.7.6. Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 03 lipca 2017 r. W terminie do 10 lipca 2017 r. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 03 lipca 2017 r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). Zestawienie to Wykonawca otrzyma w momencie podpisania umowy. 3.7.7. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy wykonawcy, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. 3.8. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów. 3.8.1. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą od właściciela nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością raz na miesiąc zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów, nie rzadziej jednak niż co cztery tygodnie . 3.8.2. Odpady komunalne powstałe na terenie nieruchomości zamieszkałych posegregowane niezgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobryszyce, traktowane są jako odpady zmieszane. Wykonawca odbierający odpady komunalne, stwierdzając naruszenie zasad selektywnej zbiórki sporządza protokół zawierający informację o ilości zanieczyszczeń w pojemniku, o właścicielu nieruchomości oraz dokumentację fotograficzną i przekazuje je do Urzędu Gminy w Dobryszycach. 3.8.3. Papier i tektura odbierane będą raz na dwa miesiące zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. 3.8.4. Tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe będą odbierane raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. 3.8.5. Szkło będzie odbierane raz na dwa miesiące zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. 3.8.6. Odpady komunalne ulegające biodegradacji i odpady zielone będą odbierane raz w miesiącu. 3.8.7. Meble i inne odpady wielkogabarytowe, elektroodpady będą przekazywane do punktów mobilnych tj. pojazdów podmiotów uprawnionych do odbierania odpadów spod nieruchomości zamieszkałych raz w roku zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów/ ewentualnie dwa razy w roku. 3.8.8. Zużyte opony będą odbierane dwa razy w roku w ramach mobilnych punktów zbiórki odpadów tj. pojazdów podmiotów uprawnionych do odbierania odpadów spod nieruchomości, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. 3.8.9. Chemikalia (tj. resztki farb, klejów, środków do konserwacji i ochrony drewna, zbiorniki po aerozolach, środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, termometry, przełączniki) będą odbierane w mobilnych punktów zbiórki odpadów tj. pojazdów podmiotów uprawnionych do odbierania odpadów spod nieruchomości. Odbiór w/w odpadów dwa razy w roku, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów. 3.8.10.Przeterminowane leki przekazywane do aptek w godzinach ich funkcjonowania. 3.8.11. Popioły będą opróżniane w okresie od 01 listopada do 30 kwietnia raz w miesiącu, w okresie od 01 maja do 31 października raz na dwa miesiące . 3.8.12.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów do dnia 03 lipca 2017 r. 3.8.13.Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. 3.8.14.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, prowadzenia i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w miejscowości Dobryszyce ul. Szkolna 4, raz na miesiąc zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów, nie rzadziej jednak niż co cztery tygodnie . 3.8.15.Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, w miejsce umożliwiające swobodny do nich dojazd. 3.8.16.W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. 3.8.17.Transport odpadów komunalnych zmieszanych oraz wszystkich odpadów selektywnie zbieranych powinien odbywać się pojazdami specjalistycznymi o konstrukcji zabezpieczonej przed ich rozwiewaniem i rozpylaniem oraz minimalizując negatywne oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady jak również samych odpadów na otoczenie. 3.9. Kontrola obowiązku segregowania odpadów. 3.9.1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości, który to zadeklarował, obowiązku segregowania odpadów komunalnych. 3.9.2. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. 3.9.3. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów. 3.9.4. O zaistniałej sytuacji wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia wykonawca dołącza protokół określający: informacja o ilości zanieczyszczeń w pojemniku, właścicielu (miejscowość, ulica, nr posesji), dzień wywozu, oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną. 3.10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 3.10.1. Raportu na dzień 03 lipca 2017 r. o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. 3.10.2. Raportów miesięcznych zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym miesiącu wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach (załącznik do faktury). 3.10.3. Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3.10.4. Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie wykonawca. 3.10.5. Jako załączniki do faktury miesięcznej Wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych. Karty przekazania odpadów muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Dobryszyce. 3.10.6. Informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. 3.10.7. Informację o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania. 3.10.8. Liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne. 3.10.9. Wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem lub zadeklarowali, że będą selektywnie zbierać odpady komunalne a tego nie czynią (oprócz pisemnego wskazania nieruchomości należy w takich przypadkach dołączyć dokumentację fotograficzną). 3.10.10.Przekazywania Zamawiającemu innych dokumentów związanych z realizacją zamówienia a mogących mieć znaczenie dla wykazania wywiązywania się przez Zamawiającego z obowiązków sprawozdawczości a dotyczących gospodarki odpadami. 3.11. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 3.11.1. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. 3.11.2. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 3.11.3. Prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 3.11.4. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych do mechaniczno biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych celem ich zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach. 3.11.5. Przekazywanie selektywne zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 3.11.6. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. 3.11.7. Zobowiązuje się Wykonawcę do wskazania nazwy i adresu regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w zakresie przekazywania im odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7,
90514000-3,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT663237.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 716296.09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- " Przebudowa dwóch dróg wewnętrznych w Gminie Dobryszyce "
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.