Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Opole: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu - Przebudowa drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Opole-Częstochowa-Szczekociny na odcinku Paczków - Ścibórz , km 30 + 544,86 - km 35 + 790,60
Numer ogłoszenia: 96740 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu - Przebudowa drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Opole-Częstochowa-Szczekociny na odcinku Paczków - Ścibórz , km 30 + 544,86 - km 35 + 790,60.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej na roboty i związanymi z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Opole-Częstochowa-Szczekociny na odcinku Paczków - Ścibórz , km 30 + 544,86 - km 35 + 790,60 w tym między innymi roboty w branży ; - drogowej W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje nadzór w branzy - drogowej , Nadzór obejmuje również prace geodezyjne oraz prace związane z kosztorysowaniem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 6000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach , w zależności od wyboru wykonawcy ; a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym ; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą . Wadium wnoszone w pieniądzu - przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego musi być przelane z konta na konto tak by znalazło się na koncie zamawiającego przed godziną złożenia ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu : 1.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp w tym : 2.1a posiadają średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe ( 2005 , 2006 , 2007 ) na podstawie Rachunku zysków i strat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł ; 2.1.b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 250 000 zł lub równowartość w innej walucie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania ofert 2.2.Mają do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko wymienione poniżej a)Kierownik Zespołu Nadzoru - Inżynier robót drogowych (odpowiedzialny za przebieg nadzoru i wykonawstwo robót drogowych ) - 1 os. wymagania: - uprawnienia do nadzorowania robót w branży drogowej , - doświadczenie w branży min.5 lat ( od uzyskania uprawnień ) , w nadzorze na stanowisku Inspektora Nadzoru lub w wykonawstwie na stanowisku Kierownika budowy na min. 2 zadaniach drogowych ( budowa , przebudowa ) o wartości min. 5.000.000 zł każde b) Asystent z wykształczeniem min. średnim drogowym - 1 osoba wymagania : - wykształcenie min. średnie drogowe - doświadczenie - umiejętność obsługi komputera z min. standardowym oprogramowaniem c) Specjalista ds. geodezyjnych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia geodezyjne - zakres czwarty - doświadczenie : min. 3 lat w wykonawstwie przy prowadzeniu robót budowlanych lub przy nadzorach nad robotami budowlanymi . ( Obsługa geodezyjna może być zlecona do realizacji podwykonawcy , przy czym będzie on zobowiązany wykazać , iż posiada osobę o kwalifikacjach i doświadczeniach - jak wyżej ) . Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecenia podwykonawcom pełnienia funkcji na stanowiskach tj. pkt a - pkt b 2.3 Zrealizowali ( zakończyli ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwa nadzory nad robotami drogowymi ( budowa , przebudowa ) o wartości nadzorowanego zadania min. 5.000.000 zł kazde z zadań . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 część sprawozdania finansowego - tj. rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe ( 2005 , 2006 , 2007 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzajace spełnienie warunku w zakresie przychodu o którym mowa w pkt. 6.2.1.a) 2.2. Polisę inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 6.2.1.b) Instrukcji dla Wykonawców. ; 2.3 informacja o osobach na stanowiska podane w SIWZ i ich doświadczeniu wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inżynierów ; 2.4 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. 307 i 308 - bezpłatnie po uprzednim zapotrzebowaniu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa - II termin
- Roboty polegające na wykonaniu oznakowania poziomego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
- "Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji naukowych oraz spotkań innego typu na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej"
- "Usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą"
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na terenie kąpieliska Bolko, kąpieliska Malina, basenu letniego Błękitna Fala w Opolu
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu w zakresie zakupu pojazdu o napędzie PHEV oraz zestawu dydaktycznego pojazdu homologacji BEV
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Lubawa"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3240P poprzez budowę ciągu pieszo -rowerowego w miejscowości Rozalin, Franki, Kuchary Kościelne i Święcia - zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Markusy" - etap 1.
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa DP Nr 4335W na odc. od dz. ew. nr 167/12 do skrzyż. z DW nr 636W w msc. Krusze, gm. Klembów
- Zaprojektowanie i rozbudowa stawu w ramach zadania "Niebiesko-zielona infrastruktura w Kazimierzu Biskupim"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozwijanie infrastruktury niskoemisyjnej poprzez budowę dróg dla rowerów oraz pieszych i rowerów na terenie miasta Kielce"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.