Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Lubin: Dostawa materiałów medycznych niesterylnych
Numer ogłoszenia: 96768 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych niesterylnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych niesterylnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 4 - Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 39.56.00.00-5, 33.14.16.00-6, 33.14.00.00-3, 33.18.00.00-5, 33.19.20.00-2, 33.16.90.00-2, 33.12.41.10-9, 33.19.80.00-4, 33.19.50.00-3, 33.17.10.00-9, 33.16.10.00-6, 33.15.78.10-6, 33.11.34.10-6, 33.15.00.00-6, 33.72.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, Zamawiający zastrzega sobie ( po terminie składania ofert ) możliwość żądania: a) próbek, ulotek, stron katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagany opis przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. a)Formularz cenowy, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 siwz, b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. c)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Informację na podstawie art. 26 ust. 1 pkt 2 lit.d) ustawy Prawo zamówień publicznych, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm. ), zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 siwz W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej zamiast informacji, o której mowa w pkt. II lit.b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. III. Informacja uzupełniająca : Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą w siwz dla tych dokumentów wspólnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła: a)promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b)ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c)zmiany asortymentu wyrobów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę i spełniających wymagania Zamawiającego. 2. W wyniku dokonania zmian ilościowych, o których mowa w pkt.1 lit.b, Zamawiającemu będzie przysługiwało uprawnienie do zmniejszenia wartości realizowanej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do badań EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji ( papier do ekg i elektrody ) zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji (maski 1x użytku, czepki, fartuchy, prześcieradła, ochraniacze na obuwie z flizeliny itp. ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Próżniowy system odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( pojemniki, wkłady workowe 1x użytku, dreny oraz zastawka antyrefluksyjna), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowy niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji ( m.in.pojemniki na zużyte igły, kieliszki, pojemniki na kał, dreny, łączniki itp), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby foliowe jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( rękawice, pokrowce na obuwie i fartuchy z folii ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.34.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji (staza, termometry, łopatka i aparaty do RR), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy pierwszej pomocy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( m.in.rescuscytory, laryngoskopy wielorazowe prowadnice do trudnych intubacji), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby z papieru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( podkłady o różnych rozm.) zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby wielokrotnego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji (tulipany, miski nerkowe, kaczki szpitalne i baseny szpitalne), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ustniki i pneumotachografy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje (m.in.ustniki, pneumotachograf i nebulizator ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koce termiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koce termiczne - 56 szt, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.34.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pasy do krępowania chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasy na ręce, nogi, podudzia i brzuch ( 4 pozycje ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siiwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Golarki szpitalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: golarki - 8160 szt, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Metpak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mankiety do szybkiego podawania płynów ( 2 pozycje ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Promienniki i palniki do lampy solux.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( promienniki i palniki do lampy ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Meble medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( taborety szpitalne, kszesła szpitalne i szafki przyłóżkowe, wieszaki, stoliki i drabinki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji ( m.in.nożyczki do opatrunków, kleszczyki, imadło, skrobaczki, kulociągi, penseta ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Naklejki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 op. etykietek samoprzylepnych na probówki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Paski do glikometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski testowe do glukometra - 60 op., zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Taśma do sterylizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśma do sterylizatora - 55 szt, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Akcesoria do analizatora parametrów krytycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaseta i multipak ( 2 pozycje ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Filtry do lampy solux.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( filtr czerwony i niebieski ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Okularki do ochrony oczu dla noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 400 szt okularków, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Koce dwustronne i osłonki do termometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( koce i osłonki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wyposażenie diatermi - producenta Erbe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21 pozycji ( wyposażenie diatermii m.in. uchwyt, kable, elektrody itp ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wyposażenie do respiratora maquet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje ( adapter, czapeczki, maski i końcówki donosowe ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wyposażenie do respiratora Infant Flow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje ( wyposażenie respiratora - układ oddechowy, czapeczki, noski i maseczki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Części do aparatu do znieczuleń aespire 7100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( obudowa miecha, miech, ogniwo, kasetka, pojemnik na wapno i gąbka do pojemnika ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Części do aparatu do znieczuleń excel 210.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji ( m.in. worek tlenowy, maski tlenowe, miech, oudowa miecha, kasetki itp ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Tace na leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 szt tacek na leki, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Osłonki do usg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 op. osłonek do usg pudrowych, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- "Koszenie poboczy dróg powiatowych i terenów zielonych położonych w pasach dróg powiatowych na terenach powiatu lubińskiego, w tym na terenach gmin: Rudna, Lubin, Ścinawa"
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy Klubu Malucha w Krzeczynie Wielkim.
- Szlaki rowerowe sprzyjające rozwojowi ruchu turystycznego w Gminie Miejskiej Lubin, Gminie Chocianów oraz Powiecie Lubińskim
- Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie"
- "Opracowanie dok. proj. dla zad.-Budowa drogi gminnej od skrzyż. ul.: Ślusarskiego i Komara do skrzyż. z drogą woj. nr 333 w Lubinie wraz z inf. towarz, w tym budową sieci wod. i sieci kanal. sanit".
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.