eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolkówBudowa zjazdu oraz utwardzenie terenu przewidziane do realizacji na dz. nr 348/3 i dz. nr 593 obręb Kaczorów, gmina Bolków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Bolków: Budowa zjazdu oraz utwardzenie terenu przewidziane do realizacji na dz. nr 348/3 i dz. nr 593 obręb Kaczorów, gmina Bolków
Numer ogłoszenia: 96782 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57338 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, faks 0-75 7413394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zjazdu oraz utwardzenie terenu przewidziane do realizacji na dz. nr 348/3 i dz. nr 593 obręb Kaczorów, gmina Bolków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zjazdu z drogi gminnej, roboty rozbiórkowe zbiornika żelbetowego, wykonanie krawężników, wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych oraz schodów terenowych, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: -wykonanie wykopu na części przebiegu trasy drenażu oraz korytowanie pod płyty ażurowe, -położenie rur drenarskich o śr. 160 wraz ze studzienkami, wykonanie obsypki wraz z geowłókniną, -wykonanie podbudowy pod płyty ażurowe: a)wykonanie warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego o gr.50 cm b)wykonanie górnej warstwy podłoża gr. 25 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa c)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dwuwarstw. gr 30 cm -wbudowanie krawężników i obrzeży betonowych, -położenie płyt ażurowych na podsypce piaskowej oraz z kostki pełnej betonowej lub granitowej, -wykonanie schodów terenowych, -wykonanie ogrodzenia wys. 1,5 m -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót. Wykonawca jest zobowiązany: 1)Wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa. 2)Wykonać przedmiot umowy zgodnie z treścią złożonej oferty, stosując własne produkty i urządzenia. 3)Zapoznać się z treścią wytycznych, decyzji i bezwzględnie stosować się do ich zapisów. W tym złożyć wniosek o zajęcie pasa drogowego na czas budowy zjazdu wraz z projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. 4)Powierzyć nadzór nad robotami osobom wskazanym w ofercie, uprawnionym do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych. 5)Przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z załącznikami dotyczącymi posiadanych uprawnień. 6)W razie konieczności sporządzić plan BiOZ, którego jeden egzemplarz należy przedłożyć Zamawiającemu. 7)Odebrać plac budowy w terminie - Zamawiający przekaże plac budowy do 10 dni od dnia podpisania umowy. 8)Rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy. 9)Prowadzić roboty pomiarowe geodezyjne (wytyczenie zgodnie z dokumentacją oraz wykonać kompletną dokumentacją geodezyjną powykonawczą). 10)Zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót. 11)Umieścić na terenie budowy budowlaną tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 12)Prowadzić dziennik budowy. 13)Wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej. 14)Na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat ze znakiem bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 15)Uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacją umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania. 16)Utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały i odpady - na własny koszt. 17)Skutecznie, na własny koszt zabezpieczyć istniejące drzewo przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas prowadzonych robót. 18)Zorganizować, zagospodarować oraz zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. 19)W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót sieci, urządzeń, ogrodzeń, nawierzchni dróg, lub ich części należy doprowadzić do ich naprawienia i przywrócić do stanu poprzedniego - na własny koszt. 20)Po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz doprowadzić go do stanu właściwego, w szczególności zajmowane place i pas drogowy. 21)Sporządzić i przekazać Zamawiającemu (w 2 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, kompleksową geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji. 22)Przygotować i złożyć Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót, w trzech egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentację powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, atesty, certyfikaty i protokoły odbiorów dokonanych przez instytucje zewnętrzne, w tym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 23)Najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu, zapisaną na płycie CD lub DVD, powykonawczą dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych prac. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w dokumentacji, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w projekcie. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. W cenie oferty należy uwzględnić wartość wszystkich robót wraz z robotami przygotowawczymi, porządkowymi, kosztami zagospodarowania placu budowy, zorganizowania zaplecza budowy, dozorowania budowy, wywozu nadmiaru gruntu, utylizacji odpadów, sporządzenia planu BiOZ, uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, sporządzenia niezbędnych dokumentacji i instrukcji, kosztami nadzoru geodezyjnego, odbiorów, kosztami dokumentacji powykonawczej, itp. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt architektoniczno-budowlany, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Montażowo Budowlane A.J.M. Artur Gawłowski, ul. Spacerowa 5a, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168911,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97193,01

  • Oferta z najniższą ceną: 97193,01 / Oferta z najwyższą ceną: 153235,77

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.