To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 96799 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Iwaniska: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Iwaniska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75799 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska, krajowy numer identyfikacyjny
83040982100000, ul.
ul. Rynek
3,
28570
Iwaniska, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
158 601 254, faks
158 601 240, e-mail
inwestycje@iwaniska.pl
Adres strony internetowej (URL): www.iwaniska.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Iwaniska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Iwaniska, która swym zakresem obejmuje następujące obiekty: 1. Budynek Komunalny w Iwaniskach - lokalizacja: Iwaniska, działka nr ewid. 289/10-, gm. Iwaniska, 2. Szkoła w Wygiełzowie - lokalizacja: Wygiełzów, działka nr ewid. 318/2-, gm. Iwaniska, 3. Budynek Komunalny w Boduszowie - lokalizacja: Boduszów, działka nr ewid. 6-, gm. Iwaniska. Zakres robót: 1. Cokół budynku wyłożenie płytkami klinkierowymi: Ocieplenie ścian cokołu w technologii BAUMIT/MUREXIN (lub równoważne) okładziną z płytek klinkierowych 25x12 cm; płyty styropianowe gr. 10 cm Kolor ciemny brąz 2. Ściany budynku powyżej cokołu Ocieplenie ścian w systemie BAUMIT SILIKON S lub równoważne (wyprawa tynkarska silikonowa); płyty styropianowe gr. 15 cm na ścianach - Tynk silikonowy, kolory pastelowe z podziałem (w tonacji ciemnej (parter)- do tonacji jaśniejszej (piętro) szczegóły kolorystyczne należy uzgodnić z inwestorem 3. Opaska betonowa: - Opaska z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wyp. spoin zapr. cem. - Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem. 4. Wymiana rynien i rur spustowych Rozebranie rynien z PCV nie nadającej się do użytku Rozebranie rur spustowych z PCV nie nadającej się do użytku Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm z blachy ocynkowanej Rury spustowe okrągłe o śr. 15 cm z blachy ocynkowanej 5. 8 Rusztowanie: - Rusztowania ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokość do 10 m, Osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych, 6. 9 Remont schodów zewnętrznych - - Okładziny z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o grub. warstwy 5 mm - /płytki antypoślizgowe i mrozoodporne/, - Malowanie balustrady schodowej z rur stalowych 7. 12 Roboty pozostałe: - Obsadzenie tablicy z numerem budynku, - Zamontowanie uchwytów do flag, - Wykonanie napisów adresowych na elewacji budynku - litery wysokości 30cm - /numer porządkowy budynku/, - Wymiana opraw żarowych hermetycznych porcelanowych do przykręcania na cegle, 8. 13 Zabezpieczenie placu budowy: - Wykonanie daszków zabezpieczających - / wejście do budynku /, - Ogrodzenia z płyt drewnianych z daszkami ochronnymi - budowa, - Ogrodzenia z płyt drewnianych z daszkami ochronnymi - rozebranie, 9. 15 Stolarka okienna: Wymiana stolarki okiennej i bramy stalowej Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - /parapety zewnętrzne/
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT675799.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 444711.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.