eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkDostawy materiałów opatrunkowych. Znak sprawy ZP-PN/42/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Lębork: Dostawy materiałów opatrunkowych. Znak sprawy ZP-PN/42/12
Numer ogłoszenia: 96841 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych. Znak sprawy ZP-PN/42/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów opatrunkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1); b) wypełniony szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 5); c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d) informację czy Wykonawca posiada certyfikat ISO.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - walory użytkowe - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp: a. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości do dnia jej zakończenia. Umowa zostanie przedłużona do wykorzystania jej wartości. b. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy. Umowa będzie aneksowana. c. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany nazwy jednej ze stron. Umowa będzie aneksowana. d. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany cen przez producenta w okresie obowiązywania umowy. Umowa będzie aneksowana. e. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia i dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Umowa będzie aneksowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13, tel./fax 059 8635 249, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13, pok. 16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza mb szer. 90 cm 17-nitkowa - mb 4 500 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitek 16 warstw 10 x 10 cm x 100 szt., kl. II a do celów inwazyjnych - op. 3 000 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitek 16 warstw 5 x 5 cm x100 szt., kl. II a do celów inwazyjnych - op. 4 000 Kompresy z włókniny 4 warstwy, jałowe, 30-40 g., x 2 szt. - op. 100 000 Serweta operacyjna niejałowa 17 nitek 4 warstwy z nitką RTG 45 x 70 cm (+/-4 cm) i tasiemką, kl. II a do celów inwazyjnych rozmiar +/-10 % - szt. 7 000 Wata celulozowa w arkuszach 60 cm x 40 cm - kg 650.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłonne tampony z gazy 17 nitkowej niejałowe z nitką RTG 15 x 15 cm x 100 szt. (fasolki) - op. 6 Chłonne tampony z gazy 17 nitkowej niejałowe z nitką RTG 9,5 x 9,5 cm x 200 szt. (fasolki) - op. 1 Chusta trójkątna bawełniana - szt. 20 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitek 16 warstw z nitką RTG 10 x 10 cm x 100 szt., kl. II a do celów inwazyjnych - op. 800 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitek 16 warstw z nitką RTG 5 x 5 cm x 100 szt., kl. II a do celów inwazyjnych - op. 800 Podkłady ginekologiczne 34x9cmx10szt., przeznaczone do sterylizacji - op. 1 200 Seton z gazy 17 nitek 4 warstwy jałowy z nitką RTG 7,5 cm x 1 m x 1 szt. - szt. 100 Seton z gazy 17 nitek 4 warstwy jałowy z nitką RTG 10 cm x 1 m x 1 szt. - szt. 200 Wata celulozowa w arkuszach 20 cm x 30 cm x 0,5 kg - op. 900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska elastyczna 10 cm x 4 m x 1 szt. - szt. 500 Opaska elastyczna 12 cm x 4 m x 1 szt. - szt. 600 Opaska elastyczna 15 cm x 4 m x 1 szt. - szt. 1 700 Opaska dziana 5 cm x 4 m x 1 szt. - szt. 3 500 Opaska dziana 10 cm x 4 m x 1 szt. - szt. 17 000 Opaska dziana 15 cm x 4 m x 1 szt. - szt. 8 000 Wata pod opaski gipsowe 20 cm x 3 m - szt. 1 200 Wata pod opaski gipsowe 15 cm x 3 m - szt. 1 400 Wata opatrunkowa a 200 g - kg 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne 60 x 90 cm z folią nieprzemakalną, chłonność 1500 ml - szt. 18 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dziane rękawy opatrunkowe elastyczne x 25 m nr 3 - szt. 6 Dziane rękawy opatrunkowe elastyczne x 25 m nr 5 - szt. 18 Opatrunek z siatki bawełnianej impregnowanej maścią neutralną, jałowy 10 x 10 cm - szt. 700 Opatrunek z siatki bawełnianej impregnowanej maścią neutralną, jałowy 5 x 5 cm - szt. 300 Opatrunek hydrocoloidowy na rany z umiarkowanym wysiękiem, jałowy 10 x 10 cm - szt. 110 Opatrunek hydrocoloidowy na rany z umiarkowanym wysiękiem, jałowy 15 x 15 cm - szt. 40 Opatrunek hydrocoloidowy na rany z umiarkowanym wysiękiem, jałowy 20 x 20 cm - szt. 5 Przezroczysty opatrunek hydrożelowy jałowy 10 x 10 cm - szt. 140 Przezroczysty opatrunek hydrożelowy jałowy 20 x 20 cm - szt. 5 Opatrunek do wilgotnej terapii ran aktywowany roztworem Ringera na 24 godz., jałowy 7,5 x 7,5 cm - szt. 150 Opatrunek do wilgotnej terapii ran aktywowany roztworem Ringera na 24 godz., jałowy 10 x 10 cm - szt. 170 Sterylny opatrunek z włókien alginianów wapnia 10 x 10 cm - szt. 80 Antybakteryjny jałowy opatrunek składający się z hydrofobowej siatki poliamidowej z maścią zawierający srebro metaliczne 5 x 5 cm - szt. 50 Antrybakteryjny jałowy opatrunek składający się z hydrofobowej siatki poliamidowej z maścią zawierający srebro metaliczne 10 x 10 cm - szt. 120 Antrybakteryjny jałowy opatrunek składający się z hydrofobowej siatki poliamidowej z maścią zawierający srebro metaliczne 10 x 20 cm - szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy na przylepcu 7,2 cm x 5 cm, z zaokrąglonymi brzegami - szt. 4 500 Plaster opatrunkowy na włókninie 8 cm x 1 m - szt. 20 Plastry chirurgiczne do zabezpieczania drobnych ran skórnych 0,6-0,64 cm x 3,8 cm x 6 paseczków - szt. 700 Przylepiec na tkaninie 5 cm x 5 m - szt. 250 Przylepiec z folii przezroczysty do wrażliwej skóry 2,5 cm x 5 m - szt. 200 Taśma przylepna włókninowa 15 cm x 10 m - szt. 130 Taśma przylepna włókninowa 20 cm x 10 m - szt. 170 Taśma przylepna włókninowa 5 cm x 10 m - szt. 800 Opatrunek jałowy na przylepcu 10 cm x 8-10 cm, z zaokrąglonymi brzegami - szt. 5 000 Opatrunek jałowy na przylepcu 15 cm x 8-10 cm, z zaokrąglonymi brzegami - szt. 4 000 Opatrunek jałowy na przylepcu 20 cm x 8-10 cm, z zaokrąglonymi brzegami - szt. 4 000 Opatrunek jałowy na przylepcu 25 cm x 8-10 cm, z zaokrąglonymi brzegami - szt. 1 000 Plastry jałowe do wenflonów 80 mm x 60 mm - jałowy opatrunek z włókniny posiadający rozcięcie oraz dodatkowy element wchłaniający, z zaokrąglonymi brzegami - szt. 38 000 Sterylny przezroczysty samoprzylepny opatrunek z foli poliuretanowej 10 x 15 cm - szt. 40 Sterylny przezroczysty samoprzylepny opatrunek z foli poliuretanowej, wyposażony dodatkowo w warstwę chłonną 9 x 15 cm - szt. 200 Sterylny przezroczysty plaster pod venflon 6 x 9 cm - szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Longeta gipsowa szybkowiążąca 10 cm x 20 m x 1 lub 2 szt. - szt. 60 Longeta gipsowa szybkowiążąca 15 cm x 20 m x 1 lub 2 szt. - szt. 130 Opaska gipsowa szybkowiążąca 10 cm x 3 m x 1 lub 2 szt. - szt. 120 Opaska gipsowa szybkowiążąca 12 cm x 3 m x 1 lub 2 szt. - szt. 200 Opaska gipsowa szybkowiążąca 14-15 cm x 3 m x 1 lub 2 szt. - szt. 480.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walory użytkowe - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.