Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Skierniewice: WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ZJAZDÓW I JEZDNI ORAZ WYMIANY KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY BETONOWYCH W ULICACH MIASTA SKIERNIEWICE
Numer ogłoszenia: 96858 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ZJAZDÓW I JEZDNI ORAZ WYMIANY KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY BETONOWYCH W ULICACH MIASTA SKIERNIEWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia; 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, remontu nawierzchni chodników z kostki betonowej, zjazdów, jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiana krawężników ulicznych i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice, wskazywanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Powierzchnia remontowanych chodników nie może przekroczyć 8.000m2 Kod CPV: 45.23.32.22-1 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 12.04.2012 r. do godz. 9:50 na konto Urzędu Miasta: KREDYT BANK O/Skierniewice nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6. 3. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych. 4. Zwrot wadium - Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art.46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz 759 z późniejszymi zmianami. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a - 5 pkt. 1 - 3 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenia -załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz dokumenty wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w ilości i wartości wymaganej przez Zamawiającego z potwierdzeniem dokumentami, że roboty te zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna: wykonanie remontów lub budowy chodników z kostki betonowej oraz nawierzchni jezdni z kostki betonowej, a także ustawienie krawężników ulicznych i obrzeży chodnikowych. Wymagane minimum to co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każde (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto). Na dowód tego wykonawca złoży: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót potwierdzający spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego w punkcie 5.6. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz Dokumenty, z których treści wynika, że przedstawione w wykazie roboty, określone przez Zamawiającego w pkt. 5.6. SIWZ zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, który dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Na dowód tego Wykonawca winien złożyć oświadczenie wg. zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek określony w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, gdy o Wykonawca załączy do oferty oświadczenia -załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełnionym jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) i zobowiązują się utrzymać ubezpieczenie przez cały okres obowiązywania umowy oraz przedłoży dokument potwierdzający posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) i zobowiązuje się utrzymać ubezpieczenie przez cały okres obowiązywania umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oferta wykonawcy - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 10 SIWZ 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zawartych w art. 24 ust 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do SIWZ 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót potwierdzający spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego w punkcie 5.6. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 6. Dokumenty, z których treści wynika, że przedstawione w wykazie roboty, określone przez Zamawiającego w pkt. 5.6. SIWZ zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej prawidłowo ukończone 7.Opis sposobu obliczania ceny określa załącznik nr 5 do SIWZ - Tabela oceny ofert 8. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, - dokumenty wymienione w pkt. 13.4, 13.5, 13.6, 13,7, muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum 9. W przypadku ofert składanych wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 13.3, 13,8,13.9, 3.10, muszą być dostarczone wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice Wydział Dróg i Komunikacji (wejście od Placu św. Floriana, pokój nr 14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego.
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
- Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 601918 (ul. Górna) w 1,327 km od 0+025,85 km do 1+352,82 km w miejscowości Rybna, powiat krakowski, Gmina Czernichów"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2996W Łęg Probostwo - Łęg Kościelny oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 3704W PKP Gozdowo - Proboszczewice
- Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy oraz dostawa i montaż progów zwalniających modułowych w 2025r
- Przebudowa ul. Kasztanowej w km od 0+000 do 0+945 w miejscowości Alwernia Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.