eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówModernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Człuchowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Człuchów: Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Człuchowie
Numer ogłoszenia: 96879 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49341 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, faks 059 8343272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Człuchowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie inwestycyjne polega na remoncie sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Człuchowie. Przedmiotem remontu jest zmiana funkcjonalna pomieszczeń zaplecza sali oraz modernizacja wnętrza obiektu. Zadanie inwestycyjne realizowane jest na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, który został opracowany dla szerszego zakresu inwestycji - budowy hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1. Wnioskowany zakres przedsięwzięcia nie dotyczy budowy hali, ogranicza się do remontu istniejącego obiektu sportowego. Łączna powierzchnia użytkowa poddana remontowi wynosi 491,4m2. Zestawienie powierzchni: - korytarz - 80,82 m2 (wys. 3,11 m) - sala gimnastyczna - 274,57 m2 (wysokość w świetle 6,05 m) - magazyn sprzętu gimnastycznego - 42,68 m2 (wysokość 3,08 m) - sala do gimnastyki - 109,20 m2 (wys. 2,87 m) - magazyn na sprzęt porządkowy - 16,47 m2 (wys. 3.11 m) - gabinet zabiegowy - 16,47 m2 (wys. 3,11 m) - gabinet lekarski - 10,15 m2 (wys. 3,11m) - poczekalnia - 5,61 m2 (wys. 3,11m) - szatnia - 16,16 m2 (wys. 3,11m) - natryskownia - 16,47 m2 (wys. 3,11m) - natryskownia - 16,47 m2 (wys. 3,11m) - szatnia - 15,90 m2 (wys. 3,11m) - galeria - 70,43 m2 (wys. 3,15m). Opis remontu: W obiekcie planuje się wykonać następujący zakres robót: - wyburzenie części ścian tj. wykucie otworów w ścianach dla otworów drzwiowych, zmiana lokalizacji drzwi wynika ze zmiany funkcji niektórych pomieszczeń zaplecza, - zamurowanie starych otworów drzwiowych i uzupełnienie ścianek z cegły, - uzupełnienie ubytków w istniejącym tynku, ubytki wynoszą 5% powierzchni ścian, - wykonanie robót malarskich sufitów, - wykonanie robót malarskich ścian, - w sanitariatach, schowkach porządkowych, pomieszczeniu socjalnym ułożenie na pełną wysokość wykładziny ściennej z płytek glazurowanych układanych na klej. W komunikacji wejściowej, korytarzach, magazynie sprzętu gimnastycznego ułożenie płytek gresowych szkliwionych 30x30 cm wraz z cokolikiem wysokości 10 cm, o najwyższej klasie ścieralności. W sali gimnastycznej oraz w sali do gimnastyki przewiduje się wymianę parkietu z klepki drewnianej na parkiet z klepki dębowej o grubości 22 mm. W pomieszczeniach sanitarnych, szatniach, magazynie na sprzęt oraz pomieszczeniach lekarskich ułożenie na posadzce terakoty/gresu o klasie ścieralności min. 4. W sanitariatach wykonane zostaną odwodnienia posadzek kratkami ściekowymi ze stali nierdzewnej. Na galerii wyłożenie wykładziny winylowej PVC do wys. 10 cm na ścianę z wyokrągleniem styku. Grubość wykładziny 2 mm. Wykonanie kabin wc oraz wydzielenie pryszniców z HPL do wysokości 2m. Wykonanie nadproży nad dwoma nowo projektowanymi otworami drzwiowymi z dwuteowników HEA 140, długość nadproży 120 cm. Wymiana stolarki drzwiowej: projektuje się wymianę wszystkich drzwi wewnętrznych, drzwi zewnętrzne pozostaną istniejące, Wymiana luksferów w korytarzu na parterze na nowe ze szkła przezroczystego o wymiarach 19x19x8 cm. Wykonanie ścianki z luksferów ze szkła przezroczystego o wymiarach 19x19x8 cm na galerii. Wymiana sprzętu sportowego: - koszykówka centralna - kosz składany mocowany do ściany ,wysięg do 200cm. Tablica 180x105cm epoksydowa. Mechanizm regulacji wysokości, obręcz uchylna - 2 szt. - koszykówka boczna 2 komplety - koszykówka treningowa - konstrukcje boczne składane na ścianę, wysięg do 100cm. Tablica 180x105cm - 4 szt. Mechanizm regulacji wysokości, obręcz uchylna z siatką - 4 szt. - szyny do montażu kurtyny dzielącej (dł ok. 12 m). Kotara (wys 6,5 m) grodząca salę montowana na szynie, przesuw kotary ręczny. Do wys. 2m, tkanina polietylenowa półprzezroczysta, powyżej siatka z oczkiem 10x10cm. Wymiar kotary 12x6,5m. Wyposażenie łazienek: wymiana wywietrzaków dachowych, wymiana poziomów i pionów kanalizacji sanitarnej, wymiana rurociągów wodnych i c.o. Uzupełnienie wyposażenia istniejącej rozdzielnicy elektrycznej: montaż instalacji oświetleniowej i gniazd, wymiana opraw oświetleniowych. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót. Rozliczenie ryczałtowe. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy, ponoszenie kosztów zużycia wody, odprowadzenie ścieków, pokrycie kosztów energii dla potrzeb budowy, zapewnienie dostaw mediów, b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, d) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) natychmiastowe docelowe i skuteczne usuniecie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, g) czynny udział w odbiorach. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Programie Funkcjonalno - Użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Warunki realizacyjne: - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie miejsca prowadzenia robót dla uczestników ruchu i dla obsługi obiektów przylegających, - koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną, - Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujące normy techniczne, - każdy wbudowany materiał winien posiadać atest techniczny lub aprobatę świadczącą o jego jakości zgodnie z wymogami norm i być dopuszczony do jego wbudowania wg wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz uzyskać potwierdzenie Zamawiającego na jego wbudowanie, - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na powierzchni ziemi typu zawory, studnie, hydranty. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu naprawy, - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony pracy. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, - Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty ich rozpoczęcia do daty zakończenia, - Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych kosztów uwzględniając je w oferowanej cenie jednostkowej, - Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót. Sprzęt i środki transportu będące własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy będą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia lub zniszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych, - po zakończeniu robót Wykonawca zgłasza ich zakończenie do nadzoru inwestorskiego w celu spisania odpowiedniego protokołu odbioru robót w terenie, zabezpieczając swój środek transportowy, w celu odbioru wykonanych robót, - Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. Zamawiający dokona odbioru końcowego robót od Wykonawcy po wykonaniu całości zadania i dostarczeniu przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIMEX PLUS Sp. z o.o., ul. Fordońska 393, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 617241,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 335544,00

  • Oferta z najniższą ceną: 335544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 514321,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.