eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pnBudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Główczyce, zgodnie z projektem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Główczyce: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Główczyce, zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.
Numer ogłoszenia: 96885 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56251 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce, ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Główczyce, zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji polegającej na: Budowie kanalizacji sanitarnej w Gminie Główczyce zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska. Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu odbywać się będzie w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad realizacją inwestycji. 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Główny przedmiot: 71.24.70.00-1 - usługi nadzoru nad robotami budowlanymi, Przedmiot dodatkowy: 71.31.00.00-4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 3.Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem infrastrukturalnym, na które Zamawiający otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna Infrastruktura Podstawowa Działanie 8.2 Lokalna Infrastruktura Ochrony Środowiska i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń. 4.Opis przedsięwzięcia inwestycyjnego Inwestycja polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami i przyłączami w miejscowościach Wielka Wieś - Klęcino - Klęcinko - Siodłonie - Główczyce. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej Klęcinko - Siodłonie budowę systemu kanalizacji tłocznej o dł. 2562 mb, budowę systemu kanalizacji grawitacyjnej o dł.988 mb, budowa przepompowni ścieków 1 szt. przyłącza kanalizacyjne 27 szt. sieć kanalizacji sanitarnej Wielka Wieś - Klęcino - Klęcinko - Główczyce budowę systemu kanalizacji tłocznej o dł. 5753 mb, budowę systemu kanalizacji grawitacyjnej o dł.6007 mb, budowa przepompowni ścieków 2 szt. przyłącza kanalizacyjne 100 szt. 5.Obowiązki Inżyniera Kontraktu i Etapy realizacji zamówienia 1.ETAP I - przedinwestycyjny - do obowiązków IK należeć będzie: a)odebranie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej składającej się z projektów budowlano-wykonawczych, dokumentacji kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, b)odebranie od Zamawiającego kopii kosztorysu ofertowego wraz z kopią umowy z Wykonawcą robót budowlanych w terminie 7 dni od dnia zakończenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, c)sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz weryfikację dokumentacji pod kątem wzajemnej zgodności składających się na nią opracowań, wraz ze sprawdzeniem dokumentacji ze stanem faktycznym, d)wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych przed rozpoczęciem prac opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie robót budowlanych i przedłożenie go Zamawiającemu do akceptacji, e)powołanie Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, f)powołanie specjalisty do spraw rozliczeń, 2.ETAP II - realizacja robót - do obowiązków IK należeć będzie: a)Inżynier Kontraktu przekazuje Wykonawcy robót budowlanych plac budowy w imieniu Zamawiającego , b)powiadamia właściwy organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, c)Inżynier Kontraktu kontroluje jakość materiałów, weryfikuje i zatwierdza wszelkie źródła pozyskiwania materiałów, decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanek betonowych do wszystkich elementów przewidzianych w realizacji inwestycji w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej oraz STWiOR, d)Inżynier Kontraktu ma obowiązek podjąć decyzję w sprawie zatwierdzenia jakości materiałów w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze, od przedstawienia ich przez Wykonawcę robót do akceptacji, e)Inżynier Kontraktu decyduje o dopuszczeniu do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi Wykonawcy, przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i STWiOR a także w przepisach BHP i p/poż, f)Inżynier Kontraktu podejmuje decyzje we wszystkich sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, STWiOR oraz w sprawach właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń przy realizacji robót, g)Inżynier kontraktu pełni swoją funkcję przy pomocy Zespołu Wykonawcy Inżyniera Kontraktu , którym kieruje i za pracę którego odpowiada, h)Inżynier Kontraktu zapewnia pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań robót, i)Inżynier Kontraktu realizuje zadania wynikające z Nadzoru Inwestorskiego poprzez zespół Wykonawcy Inżyniera Kontraktu, wydaje polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski dla Wykonawcy wyłącznie na piśmie w uzgodnieniu z Zamawiającym, j)powołani przez Inżyniera Kontraktu Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień, które określone są w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane, k)W trakcie realizacji robót Inżynier Kontraktu nadzoruje realizację robót zgodnie z szczegółowym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz dba o ewentualne uaktualnienia harmonogramu, l)Inżynier Kontraktu ma prawo wstrzymać płatności faktur o ile Wykonawca robót budowlanych nie przedstawi uaktualnionego harmonogramu robót w czasie określonym przez Inżyniera Kontraktu, m)Inżynier kontraktu weryfikuje czy Podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych wykonują rzeczywiście takie prace, które Wykonawca deklarował w swojej ofercie jako prace planowane przez nich do podzlecenia. W przypadku podzlecenia przez Wykonawcę innych prac dla podwykonawstwa Inżynier Kontraktu wnioskuje do Zamawiającego o wyrażenie zgody na jego zatrudnienie, n)Inżynier Kontraktu powiadamia stosowne władze w przypadku odkrycia wykopalisk archeologicznych, o)w przypadku konieczności przesunięcia terminu wykonania robót Inżynier Kontraktu analizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawia Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych, p)Inżynier kontraktu kontroluje i dba o należytą jakość wykonywanych robót przez Wykonawcę robót budowlanych, sprawdza pracę i wszelkie roboty oraz powiadamia ich o wszelkich stwierdzonych wadach usterkach i uchybieniach. q)Inżynier kontraktu zobowiązany jest do : sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, kontrolowania wykonanych robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami umowy, zlecenia jeżeli trzeba odsłonięcia ukończonych robót lub usunięcia i zastąpienia właściwymi materiałami, dokonywania obmiarów dla określenia wartości robót, uczestniczeniu w pomiarach robót zanikających, badania i pomiarów ukończonych robót, dopilnowanie by Wykonawca prowadził księgę obmiaru, r)Inżynier Kontraktu ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, s)Inżynier Kontraktu kontroluje prowadzenie Dziennika Budowy, t)Inżynier Kontraktu organizuje narady co najmniej jeden raz w miesiącu, oraz na każde żądanie Zamawiającego z udziałem Wykonawcy robót budowlanych, Inspektorów Nadzoru i przedstawicieli Zamawiającego, u)Inżynier Kontraktu organizuje pracę Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego tak aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych, v)Inżynier Kontraktu winien upewnić się przed rozpoczęciem prac, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa, w)Inżynier Kontraktu weryfikuje faktury oraz protokoły odbioru wystawione przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym. x)Inżynier Kontraktu wydając decyzje niosące konsekwencje finansowe i terminowe musi każdorazowo uzyskać zgodę Zamawiającego, y)Inżynier Kontraktu prowadzi całość spraw dotyczących osób trzecich w uzgodnieniu z Zamawiającym i z Władzami Terenowymi, współpracuje z administracją dróg w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, 3.ETAP III - odbiór robót - do obowiązków IK należeć będzie: a)Inżynier Kontraktu po zgłoszeniu przez Wykonawcę zakończenia prac przeprowadzi Odbiór Wewnętrzny i sporządzi listę usterek z wyznaczeniem czasu do ich usunięcia, b)kompletuje 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej z wszystkimi niezbędnymi rysunkami, sprawdza kompletność i prawidłowość operatu kolaudacyjnego i przedkłada go Zamawiającemu, c)sprawdza ostateczną kwotę należną Wykonawcy oraz ustala ewentualne korekty wyliczeń, d)wyznacza ostateczny termin Odbioru Końcowego Robót i powiadamia o tym wszystkie zainteresowane strony, e)Inżynier Kontraktu uczestniczy w Odbiorze Końcowym Robót i przygotowuje protokół z tego odbioru, f)przygotuje i prześle w imieniu Zamawiającego zawiadomienia do właściwych służb o zakończeniu robót wraz z niezbędnymi wymaganymi dokumentami, g)wystąpi w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenie na użytkowanie, 4.ETAP IV - rozliczenie środków finansowych - do obowiązków IK należeć będzie: a)Inżynier Kontraktu opracuje harmonogram rzeczowo finansowy do jednostki współfinansującej inwestycje (Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego), b)przygotuje dla Zamawiającego dokumenty będące podstawą do sporządzenia wniosków o płatność składanych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego , c)przygotuje wnioski o płatność w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zakończenia kolejnego etapu prac, oraz na każde wezwanie Zamawiającego, d)będzie czuwał nad prawidłowością treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzonych przez Wykonawcę robót, e)dopilnuje w imieniu Zamawiającego terminowości rozliczenia poszczególnych środków z jednostek współfinansujących , f)będzie zgłaszał konieczność przyspieszenia robót lub konieczność aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo-finansowym, g)przygotuje dla Zamawiającego dokumenty w celu zawiadamiania jednostki współfinansującej o zakończeniu realizacji każdego etapu jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach, h)będzie czynnie uczestniczył w kontroli sposobu wykorzystania udzielonej dotacji i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące, i)sporządzi sprawozdania końcowe do jednostek współfinansujących w części rzeczowej, finansowej oraz efektu ekologicznego z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie zawartych przez Zamawiającego z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku oraz Samorządem Województwa Pomorskiego. j)Na każde żądanie Zamawiającego dokona aktualizacji wniosków aplikacyjnych, przygotuje wniosek o zaliczkę, opracuje i przygotuje wszystkie dokumenty wymagane przez instytucje współfinansujące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja dofinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna Infrastruktura Podstawowa Działanie 8.2 Lokalna Infrastruktura ochrony środowiska..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEWAB-CONSULT Barbara Rusiłowicz, Al. Gen. J. Hallera 27/2, 80-426 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75156,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70073,76

  • Oferta z najniższą ceną: 70073,76 / Oferta z najwyższą ceną: 71200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.