To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 96886 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Gdańsk: EZP-2017/22/05/04
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518124-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, krajowy numer identyfikacyjny
19059715700000, ul.
ul. Orzeszkowej
1,
80208
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
585 203 995, faks
585 204 092, e-mail
michal.wojcik@pogotowie.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EZP-2017/22/05/04
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa samochodów, tj. - wykonywanie obsługi technicznej zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta dla danej marki, wykonywanie niezbędnych napraw łącznie z montażem, wymianą elementów uszkodzonych, zużytych, niesprawnych i zakup części zamiennych (również dla Zamawiającego dla jego potrzeb) do następujących pojazdów: - Renault D Master 2,5 Dci - rok produkcji 2007 nr rej. GD 1044N - Renault D Master 2,5 Dci - rok produkcji 2007 nr rej. GD 4524N - Renault D Master 2,5 D - rok produkcji 1999 nr rej. GD 61386 - Peugeot Boxer 3,0 HDi - rok produkcji 2007 nr rej. GD 4934N - Peugeot Partner 1,6 HDi - rok produkcji 2007 nr rej. GD 3635N - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2016 nr rej. GD 843MN - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2016 nr rej. GD 847MN - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2012 nr rej. GD 709ER - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2012 nr rej. GD 710ER - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 5841Y - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 5844Y - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2013 nr rej. GD 043GP - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2013 nr rej. GD 045GP - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2013 nr rej. GD 362 GU - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2015 nr rej. GD 461KX - Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2015 nr rej. GD 464KX - VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2008 nr rej. GD 7346T - VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 9713W - VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 9785W - VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 2611V - VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 2612V - wykonywanie bezgotówkowych napraw powypadkowych - przystąpienie do realizacji usługi (naprawy, wymiany), po przejęciu przedmiotu umowy na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego (protokół zlecenia) w dniu przyjęcia - sprowadzenie brakujących części zamiennych nie może przekraczać 24 godzin (w Polsce). Czas oczekiwania na sprowadzenie brakujących części z zagranicy nie może przekraczać 10 dni roboczych - Prowadzenie rejestru komputerowego wykonanych napraw oraz zastosowanych części zamiennych - Wykonawca zobowiązuje się do naprawy zgodnie z normami czasowymi ustalonymi przez producenta dla danej marki zgodnie z AUDATEX, EUROTAX lub innym równoważnym programem Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór uszkodzonych i zwrot naprawionych pojazdów z i do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na koszt Wykonawcy. Wspólny Słownik Zamówień CPV - 50112100-4 Rodzaj zamówienia - usługa. Z przedmiotu zamówienia wyłączone są drobne materiały eksploatacyjne połączone ze zwykłym używaniem rzeczy. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH Zamawiający zastrzega zgodnie z przepisem art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych do osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych elementów zamówienia: - wyposażenie diagnostyczne komputerowe dla pojazdów Mercedes, Volkswagen, Peugeot, Renault - wykonywanie napraw przy użyciu podnośników lub kanałów dla pojazdów do 3,5 t - min. 3 stanowiska - wykonywanie geometrii kół - wykonywanie serwisu mobilnego przy użyciu samochodu z wyposażeniem warsztatowym - wykonywanie serwisu ogumienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50112100-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zabezpieczenie i remont elewacji, obróbek blacharskich, elementów rynien wraz z wykonaniem dokumentacji ul. Wałowa 27 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej Nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
- 2024. Dozór oraz ochrona osób i mienia przy ul. Wyspiańskiego 9A
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku, ul. Na Stoku 48, 80-874 Gdańsk
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych i przyczep będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.