eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceRenowacja zabytkowej oficyny, budynku wieży w Zespole Pałacowo-Parkowym w Kozienicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 96913 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Kozienice: Renowacja zabytkowej oficyny, budynku wieży w Zespole Pałacowo-Parkowym w Kozienicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68103-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76503-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, krajowy numer identyfikacyjny 52374900000, ul. ul. Parkowa 5, 26900 Kozienice, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 486 117 100, faks 486 142 048, e-mail igor.czerwinski@kozienice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja zabytkowej oficyny, budynku wieży w Zespole Pałacowo-Parkowym w Kozienicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI.7011.62.P.2006

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont budowlano - konserwatorski budynków XIX wiecznej oficyny i dawnej elektrowni z wieżą widokową w zespole pałacowo-parkowym w Kozienicach. Przewiduje się wykonanie kompleksowego wielobranżowego remontu konserwatorskiego przy użyciu współczesnych środków zabezpieczających i konserwujących, obejmującego w szczególności: - przebudowę ukształtowania terenu wokół budynku oficyny z odsłonięciem części podziemnych fundamentów obiektów i wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych oraz zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych, - przebudowę i korektę układu funkcjonalno-użytkowego pomieszczeń z przebudową pomieszczeń sanitarnych i technicznych, - wykonanie wewnętrznych prac remontowo-konserwatorskich budynku oficyny i starej elektrowni wraz z wieżą, - wykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji i dekoracji sztukatorskich elewacji w/w budynków wraz z odtworzeniem nieistniejących dekoracji sztukatorskich i detali architektonicznych z przebudową i renowacją elementów zewnętrznych schodów kamiennych (z rozbiórką schodów i pochylni oraz ich odtworzeniem po zmianie ukształtowania terenu), - wymianę i remont istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zabytkowych (oficynie i wieży), - wymianę instalacji wewnętrznych wod-kan i przebudowę zespołów sanitariatów, - wymianę i remont instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji alarmowo-ostrzegawczej (włamania i pożarowej), - remont i przebudowę nawierzchni dojazdów, dojść i chodników oraz otoczenia z wyłączeniem prac konserwatorskich towarzyszących remontowi zbiornika zabytkowej fontann. 1. Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, lokalizacyjne i materiałowe w zakresie wynikającym z n/w dokumentów: a. Weryfikowanego i aktualizowanego Projektu budowlanego architektoniczno-konserwatorskiego, b. Weryfikowanego i aktualizowanego Projektu wykonawczego - wymiana nawierzchni dróg i chodników dla zespołu pałacowo-parkowego - część drogowa, c. Weryfikowanego i aktualizowanego Projektu izolacji przeciwwilgociowych, d. Weryfikowanego projektu budowlanego instalacji wod-kan budynku oficyny, e. Weryfikowanego projektu budowlanego instalacji wod-kan budynku wieży, f. Weryfikowanego projektu budowlanego branży elektrycznej oficyny pałacowej oraz budynku wieży. g. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - branż: architektoniczno-konserwatorskiej, budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej. Roboty zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262000-1, 45262400-5, 45262310-7, 45260000-7, 45262500-6, 45400000-1, 45421000-4, 45421100-5, 45324000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45320000-6, 45262400-5, 45430000-0, 45422100-2, 45262600-7, 45111200-0, 45331210-1, 45431000-7, 45443000-4, 45410000-4, 45443000-4, 45451000-3, 45210000-2, 45432000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9251331.12
Walutazł PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Korporacja Budowlana DARCO, darco@darco.net.pl, ul.Garbarska 53, 26-600, Radom, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6466804.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6466804.29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7747401.00
Waluta: zł PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie udzielane jest w częściach.Inwestor zrealizował w latach ubiegłych: - w 2012r.remont drewnianej więźby dachowej budynku oficyny i parteru wieży z wykonaniem nowych poszyć i pokrycia dachów łupkiem i blachą tytanowo-cynkową oraz remont powyżej rzędnej poziomu gzymsów w obszarze połaci dachowych istniejących dekoracji sztukatorskich elewacji w budynku oficyny oraz rekonstrukcji brakujących detali, - w 2013r.wykonał węzeł ciepłowniczy i dokonał wymiany instalacji centralnego ogrzewania. Jako kontynuację remontu obiektu oficyny i budynku dawnej elektrowni pałacowej z wieżą przewiduje się w latach 2017 do 2018r. renowację zabytkowej oficyny, budynku wieży w Zespole Pałacowo-Parkowym w Kozienicach.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.