To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 96913 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Kozienice: Renowacja zabytkowej oficyny, budynku wieży w Zespole Pałacowo-Parkowym w Kozienicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 68103-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76503-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, krajowy numer identyfikacyjny
52374900000, ul.
ul. Parkowa
5,
26900
Kozienice, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
486 117 100, faks
486 142 048, e-mail
igor.czerwinski@kozienice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja zabytkowej oficyny, budynku wieży w Zespole Pałacowo-Parkowym w Kozienicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.7011.62.P.2006
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont budowlano - konserwatorski budynków XIX wiecznej oficyny i dawnej elektrowni z wieżą widokową w zespole pałacowo-parkowym w Kozienicach. Przewiduje się wykonanie kompleksowego wielobranżowego remontu konserwatorskiego przy użyciu współczesnych środków zabezpieczających i konserwujących, obejmującego w szczególności: - przebudowę ukształtowania terenu wokół budynku oficyny z odsłonięciem części podziemnych fundamentów obiektów i wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych oraz zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych, - przebudowę i korektę układu funkcjonalno-użytkowego pomieszczeń z przebudową pomieszczeń sanitarnych i technicznych, - wykonanie wewnętrznych prac remontowo-konserwatorskich budynku oficyny i starej elektrowni wraz z wieżą, - wykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji i dekoracji sztukatorskich elewacji w/w budynków wraz z odtworzeniem nieistniejących dekoracji sztukatorskich i detali architektonicznych z przebudową i renowacją elementów zewnętrznych schodów kamiennych (z rozbiórką schodów i pochylni oraz ich odtworzeniem po zmianie ukształtowania terenu), - wymianę i remont istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zabytkowych (oficynie i wieży), - wymianę instalacji wewnętrznych wod-kan i przebudowę zespołów sanitariatów, - wymianę i remont instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji alarmowo-ostrzegawczej (włamania i pożarowej), - remont i przebudowę nawierzchni dojazdów, dojść i chodników oraz otoczenia z wyłączeniem prac konserwatorskich towarzyszących remontowi zbiornika zabytkowej fontann. 1. Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, lokalizacyjne i materiałowe w zakresie wynikającym z n/w dokumentów: a. Weryfikowanego i aktualizowanego Projektu budowlanego architektoniczno-konserwatorskiego, b. Weryfikowanego i aktualizowanego Projektu wykonawczego - wymiana nawierzchni dróg i chodników dla zespołu pałacowo-parkowego - część drogowa, c. Weryfikowanego i aktualizowanego Projektu izolacji przeciwwilgociowych, d. Weryfikowanego projektu budowlanego instalacji wod-kan budynku oficyny, e. Weryfikowanego projektu budowlanego instalacji wod-kan budynku wieży, f. Weryfikowanego projektu budowlanego branży elektrycznej oficyny pałacowej oraz budynku wieży. g. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - branż: architektoniczno-konserwatorskiej, budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej. Roboty zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45262000-1,
45262400-5,
45262310-7,
45260000-7,
45262500-6,
45400000-1,
45421000-4,
45421100-5,
45324000-4,
45442100-8,
45262100-2,
45320000-6,
45262400-5,
45430000-0,
45422100-2,
45262600-7,
45111200-0,
45331210-1,
45431000-7,
45443000-4,
45410000-4,
45443000-4,
45451000-3,
45210000-2,
45432000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9251331.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 6466804.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Dostawa fabrycznie nowego, samochodu typu SUV.
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.