Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Nowy Sącz: PRACE ZWIĄZANE ZE SPORZĄDZANIEM OPERATÓW SZACUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 96935 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE ZWIĄZANE ZE SPORZĄDZANIEM OPERATÓW SZACUNKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych. II. Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej Zadaniami, tj.: 1. Zadanie I - Prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Nadbrzeżnej); 2. Zadanie II - Prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Ogrodowej); 3. Zadanie III - Prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Piotra Skargi); 4. Zadanie IV - Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena działek położonych przy ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu. III. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. IV. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy Zadania I, Zadania II Zadania III, Zadania IV). 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 444 43 68, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Nadbrzeżnej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Nadbrzeżnej): 1. nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00101960/8, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 81/7 w obrębie 34 o powierzchni 1,3485 ha, 2. nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00125476/2, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 81/8 w obrębie 34 o powierzchni 0,5389 ha, 3. nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00126284/6, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 57/31 w obrębie 71 o powierzchni 0,8297 ha, Nieruchomości położone są przy ulicy Nadbrzeżnej w Nowym Sączu, stanowią kompleks sportowy i są zabudowane budynkami, budowlami i urządzeniami w szczególności: obiektem krytej pływalni (murowany budynek o powierzchni zabudowy ok. 2 092,00 m2, powierzchni użytkowej 2 980,00 m2, kubaturze 19 236 m3, usytuowanym na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 81/7 w obrębie 34, obejmującym: basen główny o wymiarach 25,00 x 12,5 m, powierzchni 312,5 m2, basen do nauki pływania o nieregularnym kształcie, powierzchni 112,5 m2, brodzik dla dzieci o powierzchni 17,5 m2, basen zjeżdżalni o powierzchni 19,8 m2; Obiektem hali sportowej (murowany budynek o powierzchni zabudowy ok. 3 404,00 m2, powierzchni użytkowej 4 481,00 m2, kubaturze 35 000 m3, usytuowanym w części na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 81/8 w obrębie 34, w części na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 57/31 w obrębie 71, obejmującym: arenę sportową boiska, widownię na 900 osób- trybuny stałe i ruchome, zaplecze sportowego- pomieszczenia socjalno-sanitarne, zaplecze dla widzów- pomieszczenia socjalno-sanitarne, zaplecze administracyjnego, zaplecze techniczno-magazynowego; Kortami tenisowymi ( 3 szt.) o wymiarach 20x40m każdy, usytuowanymi na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 57/31 w obrębie 71; Infrastrukturę techniczną: ogrodzenie, drogi, parkingi, chodniki, oświetlenie. 4. Celem wyceny jest z ustalenie wysokości opłaty rocznej z tytułu oddania ww. nieruchomości w trwały zarząd..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Ogrodowej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Ogrodowej): 1. nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00098285/7, stanowiącej działki gruntu o numerach ewidencyjnych: 88/6 w obrębie 77 o powierzchni 2,4890 ha, 88/7 w obrębie 77 o powierzchni 0,0516 ha, 2. nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00092117/7, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 88/10 w obrębie 77 o powierzchni 0,7017 ha, 3. nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00117447/1, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 88/12 w obrębie 77 o powierzchni 0,4220 ha. Nieruchomości położone są przy ulicy Ogrodowej w Nowym Sączu, stanowią wydzieloną część Parku Strzeleckiego i są zabudowane budynkami, budowlami i urządzeniami w szczególności: ogrodzenie wydzielonej części Parku o długości ok. 785 m, zadaszenie sceny i scena drewniana, budynek sanitariatów w stanie surowym, altanki drewniane - 5 szt., oświetlenie parku, barak kryty blachą dachówkową Kinga, obiekt małej architektury; kaskada, place zabaw, tymczasowe baraki drewniane: biuro, garderoby, kasa, stróżówka, budynek sanitariatów w stanie surowym otwartym, zadaszenie sceny i scena drewniana, muszla koncertowa, alejki asfaltowe, 4. Celem wyceny jest z ustalenie wysokości opłaty rocznej z tytułu oddania ww. nieruchomości w trwały zarząd..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Piotra Skargi).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej (Wycena przy ul. Piotra Skargi): 1. niewyodrębnionego lokalu użytkowego, będącego przedmiotem własności Gminy Nowy Sącz, o powierzchni użytkowej 670,3 m2 wraz z pomieszczeniami przynależnymi o powierzchni 190,6 m2 ( stanowiącego uprzednio 11 lokali mieszkalnych oraz 1 lokal użytkowy), położonego na kilku kondygnacjach budynku przy ulicy Piotra Skargi 12, na nieruchomości objętej księgą wieczystą Nr KNS1S/00080695/5, stanowiącej działkę nr 1 w obrębie 28 o pow. 0,0633 ha., wraz z prawami związanymi, dla celu dokonania zamiany tego lokalu (po jego wyodrębnieniu) z nieruchomością o której mowa w pkt 2. Ww. prace obejmować będą w szczególności: a) na dostarczonych przez Zamawiającego rzutach poszczególnych kondygnacji budynku zaznaczenie lokalu użytkowego oraz pomieszczeń do niego przynależnych, b) po dostarczeniu zaświadczenia o samodzielności lokalu, sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej niewyodrębnionego lokalu użytkowego. 2. Nieruchomości gruntowej będącej własnością Kolegium OO. Jezuitów w Nowym Sączu, objętej księgą wieczystą NS1S/00071515/4, stanowiącej niezabudowaną działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 66/13 w obrębie 120 o powierzchni 1,1147 ha., położoną w Nowym Sączu przy ulicy Myśliwskiej, dla celu dokonania zamiany tej nieruchomości z lokalem użytkowym (po jego wyodrębnieniu) o którym mowa w pkt 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 46.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena działek położonych przy ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena działek położonych przy ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu. 1. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej 98 nieruchomości gruntowych nabytych z mocy prawa przez Miasto Nowy Sącz na mocy ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j. t. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zmianami). 2. Operaty szacunkowe stanowić będą dowód w postępowaniu administracyjnym dotyczącym ustalenia wysokości odszkodowania za ww. nieruchomości. 3. Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wyceny stanowi Załącznik nr 5 do specyfikacji. 4. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - 98 szt. 5. Uwaga! a) Szczegółowe oznaczenie nieruchomości przeznaczonych do wyceny w ramach Zadania IV, określa zał. nr 1 do umowy doręczony wykonawcy w dniu podpisania umowy. b) W dniu podpisania umowy na Zadanie IV wykonawcy zostaną dostarczone protokóły z oględzin nieruchomości (wraz z dokumentacją fotograficzną) zawierające pełny opis nieruchomości wraz z częściami składowymi. Pozostałą dokumentację prawną, geodezyjną wycenianych nieruchomości wykonawca zgromadzi we własnym zakresie i zgodnie z przepisem art. 155 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami dołączy do operatu szacunkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1466 K, 1562 K, 1567 K, 1571 K, 1573 K
- Dostawa wyposażenia (systemy bezpieczeństwa i nadzoru) niezbędnego do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- BZP.271.28.2025 Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie do 3,5 tony na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.