To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Katowice: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej
Numer ogłoszenia: 96951 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53196 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej w podziale na 10 n/w zadania: Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Będzin Zadanie 2 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Dąbrowa Górnicza Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Gliwice Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec Zadanie 6 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Myszków Zadanie 7 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Tychy Zadanie 8 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Zawiercie Zadanie 9 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec Zadanie 10 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla OPP Katowice 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. - Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt wykonawcy - Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym -Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. - Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe - Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością - Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale. UWAGA: Ilości usług określone z załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Będzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
jakie przetargi wygrała firma
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
- Firma UNIPRAL, Al. J. Piłsudskiego 89, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7529,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5957,00
Oferta z najniższą ceną: 5957,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11609,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Dąbrowa Górnicza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
jakie przetargi wygrała firma
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
- Firma UNIPRAL, Al. J. Piłsudskiego 89, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7554,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6473,00
Oferta z najniższą ceną: 6322,58 / Oferta z najwyższą ceną: 12596,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Gliwice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"AL - CHEM" S.C. PRALNIA WODNO CHEMICZNA ALIM PASKA, APOLONIA PASKA
- Pralnia Wodno - Chemiczna AL-CHEM s.c. A. Paska, A. Paska, 44-100, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8678,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7619,50
Oferta z najniższą ceną: 7619,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15892,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Myszków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
jakie przetargi wygrała firma
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
- Firma UNIPRAL, Al. J. Piłsudskiego 89, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6466,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6013,00
Oferta z najniższą ceną: 6013,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10465,20
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Zawiercie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
jakie przetargi wygrała firma
KACZMARCZYK BRONISŁAW Firma "UNIPRAL"
- Firma UNIPRAL, Al. J. Piłsudskiego 89, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7581,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7082,80
Oferta z najniższą ceną: 7082,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12820,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Świadczenie usług pralniczych w 2025 r dla DPS w Batowicach
- Usługa serwisu bielizny szpitalnej.
- sukcesywne świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.