Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Kraków: Wykonanie prac geodezyjnych w 2012 r
Numer ogłoszenia: 9695 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych w 2012 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami) stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie nie przekraczającym 50% wartości przedmiotowego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część 1 - 200,00 zł (słownie: dwieście zł) część 2 - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) część 3 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł) część 4 - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł) część 5 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł) część 6 - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt zł) część 7 - 500.00 zł (słownie: pięćset zł) część 8 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł) część 9 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł) część 10 - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł) część 11 - 30,00 zł (słownie: trzydzieści zł) część 12 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł) część 13 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł) część 14 - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł) część 15 - 100,00 zł (słownie: sto zł) część 16 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł) część 17 - 100,00 zł (słownie: sto zł) część 18 - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł) część 19 - 100,00 zł (słownie: sto zł) część 20 - 100,00 zł (słownie: sto zł) część 21 - 30,00 zł (słownie: trzydzieści zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). Ocena spełnianiatego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty tj.: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, b) jeżeli zakres rzeczowy określony w § 1 umowy ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub innych uzasadnionych okoliczności, c) sytuacji określonej w § 3 umowy. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 i 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 9 ust. 3 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, pok. nr 324 - P. Dorota Pietrzykowska..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), Stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.4.2) ogłoszenia tiret drugi. 2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art.22 ust. 1 i 24 ust.1 ustawy - wg załącznika 2 B do specyfikacji. 3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1) ogłoszenia składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który spełnia warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4. dokument wskazany w sekcji III.6) pkt 3 ogłoszenia - jeżeli dotyczy. Uwaga: dotyczy sekcji II.2) Termin wykonania zamówienia (dla wszystkich części): od dnia zawarcia umowy do dnia 14 grudnia 2012r., z uwzględnieniem szczegółowych terminów wykonania, określonych (dla każdej części) we wzorze umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie 44 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania wstępnego projektu podziału geodezyjnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie 190 prac godezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania podziału geodezyjnego działek: - do dwóch działek - za każdą następną działkę powstałą po podziale..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie 20 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania podziału geodezyjnego działek wraz ze wstępnym projektem podziału: - do dwóch działek - za każdą następną działkę powstałą po podziale.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie 25 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania podziału geodezyjnego działek: - do dwóch działek oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia - za każdą następną działkę powstałą po podziale oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie 17 prac geodzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania podziału geodezyjnego działek: - do dwóch działek oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia - za każdą następną działkę powstałą po podziale oraz wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie 24 robut geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów: - dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 38.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie 18 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów : - dla działek powyżej ośmiu punktów lub znaków do wznowienia lub wyznaczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 38.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie 2 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania rozgraniczenia nieruchomości : - do czterech punktów granicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie 2 prac geodeyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania rozgraniczenia nieruchomości: - o więcej niż czterech punktach granicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie 40 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykazu zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie 2 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonywanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie 33 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie 17 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie 2 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej pomiaru kontrolnego granic użytków i sporządzenie dokumentacji do wydania decyzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie 15 prac geodezyjych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej pomiaru sytuacyjno wysokościowego mającego na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania: - do 1 ha - za każdy następny ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie 80 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania regulacji stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej - do dwóch działek w nowym stanie - za każdą następną działkę w nowym stanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonae 5 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania regulacji stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej wraz ze stabilizacją punktów granicznych: - do dwóch działek w nowym stanie - za każdą następną działkę w nowym stanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie 2 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej okazania na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do 8 punktów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie 7 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania mapy stanu prawnego nieruchomości - z określeniem oznaczenia i powierzchni nieruchomości wywłaszczonej na mapie ewidencyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie 7 prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonania podziału geodezyjnego działek w celu realizacji roszczeń wynikających z art. 136 ust. 3 ugn - do dwóch działek za każdą następną działkę powstałą po podziale.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wykonanie 1 pracy geodezyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac geodezyjnych w zakresie sporządzania mapy uzupełniającej regulacji stanu prawnego wraz z wykazem zmian.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi obsług okresowych i napraw awaryjnych wojskowych pojazdów mechanicznych.
- Ochrona i dozorowanie budynków biurowych Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie lasera do leczenia jaskry wraz ze szkoleniem personelu
- Roboty budowlane związane z aranżacją wystawy "Gotyk w Karpatach" w Sali Wystaw Zmiennych w Gmachu Głównym MNK
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Mochowo, Mochowo Nowe, Mochowo Parcele oraz Sulkowo Rzeczne gmina Mochowo
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w wybranych obrębach w jednostce ewidencyjnej Pawonków
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadania z zakresu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Daleszyce" - powt. 2
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





