Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Kobylanka: Wykonanie robót remontowych dróg na terenie Gminy Kobylanka
Numer ogłoszenia: 96974 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 57 88 521, fax 0 91 57 88 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych dróg na terenie Gminy Kobylanka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Kobylanka. Szczegółowy opis przedmiotu, wielkość i zakres zamówienia Zamawiający zamieści w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, , tj. prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej jedną jednostka sprzętu niezbędnego do wykonywania czynności obsługi eksploatacyjnej i robót remontowych dróg: równiarka samojezdna, walec drogowy, samojezdna ścinarka poboczy, zagęszczarka wibracyjna spalinowa 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie, natomiast pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełnić musi każdy z wykonawców: 1) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej pracy o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia, 2) dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie co najmniej jedną jednostką sprzętu niezbędnego do wykonywania czynności obsługi eksploatacyjnej i robót remontowych dróg: równiarka samojezdna, walec drogowy, samojezdna ścinarka poboczy, zagęszczarka wibracyjna spalinowa, 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadanie własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej o wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4) Oświadczenie wykonawcy, że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę o charakterze podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji 5) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje co najmniej jedną jednostką sprzętu niezbędnego do wykonania czynności obsługi eksploatacyjnej i robót remontowych dróg: równiarka samojezdna, walec drogowy, samojezdna ścinarka poboczy, zagęszczarka wibracyjna spalinowa - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, 6) Oświadczenie wykonawcy, że posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, 7) Oświadczenie wykonawcy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, 8) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 73-108 Kobylanka, ul. Szkolna 12, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 73-108 Kobylanka, ul. Szkolna12 Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOBYLANKA
więcej: przetargi KOBYLANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2025 r.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.