Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Wrocław: Dozór i eksploatacja rzek, urządzeń melioracji wodnych i przepompowni
na terenie pow. Trzebnica
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
a)Dozór i eksploatacja rzek i urządzeń melioracji wodnych na terenie
pow. Trzebnica
b)Dozór i eksploatacja przepompowni melioracyjnych na terenie
pow. Trzebnica
Numer ogłoszenia: 96981 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, fax 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i eksploatacja rzek, urządzeń melioracji wodnych i przepompowni na terenie pow. Trzebnica Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a)Dozór i eksploatacja rzek i urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Trzebnica b)Dozór i eksploatacja przepompowni melioracyjnych na terenie pow. Trzebnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ad.a) prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem robót dozoru i eksploatacji rzek i urządzeń melioracji wodnych (rzeki i kanały - 63,522 km, wały przeciwpowodziowe - 112,239 km, budowle wałowe -67 szt., budowle piętrzące - 20 szt.), ad.b) prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem robót dozoru i eksploatacji 5 szt. przepompowni melioracyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.10 - Konserwacja tam przeciwpowodziowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.10 - Konserwacja tam przeciwpowodziowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiada doświadczenie i w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę lub usługi odpowiadającą/ce swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub jego części. Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić dokumentami określonymi w rozdz. VII B. pkt. 5 SIWZ. 3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami, która/e będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia SEP E lub SEP D dot. zamówienia w części b). W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wymóg określony w pkt. 2 winien zostać spełniony przez wykonawców łącznie. Natomiast wymóg określony w pkt. 1 winien zostać spełniony przez każdego wykonawcę osobno. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zamierza korzystać z podwykonawców, oferta winna zawierać ich wykaz wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A. OŚWIADCZENIA I INFORMACJE: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. Informacje, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 4.Informacje, że Wykonawca podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i nie dłuższym niż termin związania ofertą, jeśli przetarg wygra, 5. Informacje, że Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu wyznaczonego do składania ofert (art. 85 ust. 1ustawy ), B. DOKUMENTY: 1. Dokument - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 3. Dokumenty- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (Załącznik Nr 3). 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub jego części. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia SEP E lub SEP D dot. zamówienia w części b) Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy (pełnomocnictwa, uchwały, umowy spółki, itp.). W przypadku spółek cywilnych, konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców. Dokumenty wymienione w rozdz. VII pkt. B składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli /a Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną część zamówienia wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urzadzeń Wodnych we Wrocławiu biuro ul. Kruszwicka 26-28, 53-652 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urzadzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5 (sekretariat) 50-333 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór i eksploatacja rzek i urządzeń melioracji wodnych na terenie pow. Trzebnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem robót dozoru i eksploatacji rzek i urządzeń melioracji wodnych (rzeki i kanały - 63,522 km, wały przeciwpowodziowe - 112,239 km, budowle wałowe -67 szt., budowle piętrzące - 20 szt.),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozór i eksploatacja przepompowni melioracyjnych na terenie pow. Trzebnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zgodnie z zakresem prac oraz harmonogramem robót dozoru i eksploatacji 5 szt. przepompowni melioracyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Testy paskowe do ilościowego oznaczania stężenia przeciwciał i autoprzeciwciał metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą aparatu
- Zakup i dostawa samochodów dla Działu Agrochemicznej Obsługi Rolnictwa Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa materiały zużywalne do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych
- Serwis oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej Brookvent w dwóch budynkach mieszkalnych ul. Afgańska 2-4-6 oraz Afgańska 8-10-12-14 Wrocław
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 43 "KOLOROWE" WE WROCŁAWIU
- Remont trzech toalet uczniowskich oraz tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Głogowskiej 30 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.