To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych
w ramach przebudowy lokalu znajdującego się w budynku biurowym położnym w Warszawie przy ul. Kruczej 38/42 - numer referencyjny BO-ZP.2610.22.2015.BO.
Numer ogłoszenia: 96989 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99982 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy lokalu znajdującego się w budynku biurowym położnym w Warszawie przy ul. Kruczej 38/42 - numer referencyjny BO-ZP.2610.22.2015.BO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej, w ramach przebudowy na potrzeby Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii lokalu znajdującego się w budynku biurowym położonym w Warszawie przy ul. Kruczej 38/42, będącym w zarządzie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB). 2. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych został ustalony w dokumentacji projektowej, na którą składają się: 1) projekt wykonawczy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy: 1) wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej; 2) wykonać stosując własny sprzęt i własne materiały budowlane - atestowane i odpowiedniej jakości, zgodne z obowiązującymi normami, 3) przeprowadzać w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania GUNB i innych podmiotów korzystających z lokali znajdujących się w budynku, o którym mowa w p. 1, uwzględniając na stępujące uwarunkowania postawione przez Urząd przy wydawaniu zgody na przeprowadzenie robót: a) wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników budynku oraz wymagające wyłączenia energii elektrycznej można wykonywać wyłącznie w dni wolne od pracy oraz w dni robocze w godzinach 17oo - 6oo, b) każdorazowy zamiar wyłączenia energii elektrycznej należy zgłaszać przedstawicielowi GUNB w dni robocze, najpóźniej do godz. 12oo w dniu poprzedzającym dzień, w którym wyłączenie ma nastąpić; c) wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze w szczególności: - ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia prywatnego lub publicznego, - wyeliminowanie możliwości przedostawania się z terenu budowy pyłów i innych zanieczyszczeń do pozostałej części budynku, - utrzymywanie na terenie budowy ładu i porządku, a po zakończeniu robót - usunięcie wszelkich odpadów, pozostałości i zanieczyszczeń. 4. Po zakończeniu robót wykonawca usunie na swój koszt wszystkie zbędne materiały, których nie zagospodaruje Zamawiający oraz uporządkuje miejsc wykonywania robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, o której mowa powyżej Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 7. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy P.zp., a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów techniczno - eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym - nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro-form Daniel Flisek, Gończyce 103A, Sobolew, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 995955,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 595024,26
Oferta z najniższą ceną: 595024,26 / Oferta z najwyższą ceną: 723056,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
więcej: Instalacja rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.