eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa systemu do hydrochirurgicznego oczyszczania ran z 100 potrzebnymi końcówkami roboczymi dla WSS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Gdańsk: Dostawa systemu do hydrochirurgicznego oczyszczania ran z 100 potrzebnymi końcówkami roboczymi dla WSS
Numer ogłoszenia: 96991 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3020016, fax 058 7629411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do hydrochirurgicznego oczyszczania ran z 100 potrzebnymi końcówkami roboczymi dla WSS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemu do hydrochirurgicznego oczyszczania ran z 100 potrzebnymi końcówkami roboczymi dla WSS (CPV: 33.16.21.00-4)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania mogą przystąpić Wykonawcy, Którzy : 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności (do wykonania przedmiotu zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 6. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 7. nie otwarto w stosunku do niego likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, z wyjątkiem okoliczności, gdzie po ogłoszeniu upadłości Wykonawcy zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 8. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP, 10. nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP tzn., że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 11. zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń, 12. oferuje przedmiot zamówienia posiadający odpowiednią jakość i wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe, 13. oferuje towar posiadający wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji i certyfikaty dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP, 14. uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert, 15. w przypadku przyznania zamówienia publicznego zobowiązuje się do zawarcia pisemnej umowy w siedzibie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : 1. Oświadczenie, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, (należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, dokumentu rejestracyjnego działalności gospodarczej , tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605 ) 2. Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (do wykonania przedmiotu zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 4. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności- na druku OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, z wyjątkiem okoliczności, gdzie po ogłoszeniu upadłości Wykonawcy zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego- na druku OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 9. Oświadczenie, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 10. Oświadczenie, że nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 11. Oświadczenie, że nie wystąpiły okoliczności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP tzn., że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 12. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 13. Oświadczenie, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 14. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 15. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 16. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 16 stosuje się odpowiednio,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, WSS w : 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, WSS w : 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.