eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TorzymNumer sprawy1/materia³y opatrunkowe/12. Nazwa zadaniaDostawa materia³ów opatrunkowych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-01-11

Torzym: Numer sprawy: 1/materia³y opatrunkowe/12. Nazwa zadania: Dostawa materia³ów opatrunkowych
Numer og³oszenia: 9700 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.- Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny NZOZ w Torzymiu , ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym, woj. lubuskie, tel. 68 3416300, faks 68 3416301.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szpitaltorzym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szpital Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Numer sprawy: 1/materia³y opatrunkowe/12. Nazwa zadania: Dostawa materia³ów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów opatrunkowych w ci±gu 3 dni od z³o¿enia zamówienia transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis, postaæ oraz ilo¶ci przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 2 zadania..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. A.3 oraz VI.C.1 SIWZ - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. A.3 oraz VI.C.1 SIWZ - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. A.3 oraz VI. C.1 SIWZ- O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. A.3 oraz VI. C.1 SIWZ- O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w pkt VI. A.3 oraz VI. D.1 SIWZ - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1) O¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e oferowane produkty s± dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami - z³o¿one na druku ofertowym - za³. nr 1 do SIWZ. Oferowany asortyment winien byæ dopuszczony do obrotu i u¿ywania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj. zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U.Nr.107, poz.679 ze zm. ). Przez dokumenty dopuszczaj±ce wyrób medyczny do obrotu rozumie siê deklaracjê zgodno¶ci / oznaczenie znakiem zgodno¶ci CE. Jednocze¶nie zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania okazania siê przez wykonawcê stosownym dokumentem potwierdzaj±cym spe³nienie powy¿szych wymogów. 2) Opisy ( ulotka lub broszura lub strona katalogowa ) - celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia - na do³±czonym dokumencie w prawym górnym rogu nale¿y wpisaæ numer zadania/pakietu i pozycji przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich 11 pozycji zadania nr 2 3) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w celu sprawdzenia zgodno¶ci oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia mo¿e ¿±daæ próbek asortymentu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê - za³±cznik nr 1 2) Formularz cenowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê - za³±cznik nr 2 3) O¶wiadczenie o podwykonawcach - za³±cznik nr 5 4) Projekt umowy zaakceptowany i podpisany przez wykonawcê - za³±cznik nr 6 5) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ / pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie: 1.w przypadku zmian w ilo¶ciach asortymentu, nie powoduj±cych zwiêkszenia warto¶ci umowy 2.w przypadku konieczno¶ci realizacji przedmiotu umowy poprzez dostarczenie odpowiedników/zamienników - w przypadkach wskazanych w umowie 3.wyst±pienia oraz skutków zdarzeñ okre¶lanych jako si³a wy¿sza, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikaj± z winy ¿adnej ze stron 4.zmian bêd±cych konsekwencjami zmian organizacyjnych w Szpitalu 5.w przypadku, gdy zmiana postanowieñ umowy jest dla Zamawiaj±cego korzystniejsza. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zwiêkszeniem warto¶ci brutto umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitaltorzym.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno - Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym, Sekretariat.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno - Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 52 66-235 Torzym Sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Materia³y opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ - formularzem cenowym.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Materia³y opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ - formularzem cenowym.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.