Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH-REJON ŻYWIEC, DĄBROWA GÓRNICZA, BYTOM Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP SA ul. Szczęśliwicka 62 00-973 Warszawa, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, do kontaktów: Iwona Nastała, ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7106086, 7106340, fax 032 7106086, e-mail: i.nastala@pkp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pkp-nieruchomosci.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PKP SA; Inne:usługi kolejowe-utrzymanie nieruchomości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH-REJON ŻYWIEC, DĄBROWA GÓRNICZA, BYTOM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Rejon Żywiec, Dabrowa-Górnicza, Bytom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH-REJON ŻYWIEC, DABROWA GÓRNICZA, BYTOM Zamówienie obejmuje gminy: Czechowice -Dziedzice, Węgierska Górka, Kilówka, Rajcza, Żywiec, Łodygowice, Wilkowice, Bielsko-Biała, Jelenia, Bestwina, Goczałkowice, Pszczyna, Kobiór, Tychy, Suszec, Dąbrowa Górnicza, Łazy, Tworóg, Zbrosławice, Tarnowskie Góry, Bytom, Piekary, Kalety, Pawłowice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu może wziąć udział Oferent, który spełnia warunki określone w niniejszej specyfikacji i nie jest wykluczony na podstawie art.24 ust.1,2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych. W postępowaniu może wziąć udział Oferent, który przedstawi w ofercie świadectwa wiarygodności, w szczególności: -Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zamówienia o treści określonej w Załączniku nr 1 do formularza ofertowego -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy Oferenta odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) -Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w szczególności Umowę spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców działających w spółce cywilnej, Oferent obowiązany jest do dołączenia do oferty Umowy spółki i złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników. Wyklucza się składanie odrębnych ofert przez tych przedsiębiorców. W przypadku występowania podmiotu w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga się odpowiedniej uchwały wspólników spółki na zaciągnięcie zobowiązania, jeżeli wartość zamówienia będzie przekraczała podwojoną wartość kapitału założycielskiego spółki. W tym przypadku do oferty należy dołączyć stosowną uchwałę Wspólników względnie umowę spółki jeżeli dopuszcza zaciągnięcie zobowiązań bez podejmowania stosownej uchwały. -Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -Wykaz wszystkich zrealizowanych zamówień w ostatnich 3 latach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego wraz z załączeniem dokumentów (referencji), że usługa została wykonana należycie -Wykaz narzędzi i sprzętu -Opis sytuacji finansowej oferenta na podstawie bilansu oraz rachunków zysków i strat - za okres 3 lat obrotowych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres), a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zyski, zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych -W przypadku Wykonawców, których sprawozdania finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości Oferent dodatkowo dołączy opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, Oferent dodatkowo dołączy inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres -Koncesje i zezwolenia niezbędne dla możliwości realizacji przedmiotu -Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zaświadczenie właściwego Oddziału lub Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości składkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że Wykonawcę prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że wobec podmiotów zbiorowych, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Zaparafowany przez oferenta wzór umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - 9 lokalizacji Zadanie nr 2,3,7,9,10,11,12,13,15,19,20,21,25,26 - po 1 lokalizacji Zadanie nr 4,5,23- po 3 lokalizacje Zadanie nr 6,14,17,24 - po 2 lokalizacje Zadanie nr 8,22 - po 5 lokalizacji Zadanie nr 18,16 -po 4 lokalizacje 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ZADANIE 1 -gmina Czechowice -Dziedzice -400 zl. ZADANIE 2- gmina Węgierska Górka-70 zł ZADANIE 3 -gmina Milówka-70 zł ZADANIE 4 - gmina Rajcza-250 zł. ZADANIE 5 - gmina Żywiec-150zł. ZADANIE 6- gmina Łodygowice-40 zł. ZADANIE 7- gmina Wilkowice-20 zł ZADANIE 8 - gmina Bielsko-Biała-200 zł. ZADANIE 9- gmina Jelenia-20 zł. ZADANIE 10- gmina Kozy-20 zł. ZADANIE 11- gmina Jasienia-40 zł. ZADANIE 12- gmina Bestwiła-20 zł. ZADANIE 13- gmina Goczałkowice-30 zł. ZADANIE 14- gmina Pszczyna-170 zł. ZADANIE 15- gmina Obiór-80 zł. ZADANIE 16- gmina Tychy-170 zł. ZADANIE 17- gmina Suszec-30 zł. ZADANIE 18- gmina Dąbrowa Górnicza-370 zł. ZADANIE 19- gmina Łazy-90 zł. ZADANIE 20- gmina Tworóg-40 zł. ZADANIE 21 - gmina Zbrosławice-5 zł. ZADANIE 22 - gmina Tarnowskie Góry-100 zł. ZADANIE 23 - gmina Bytom-300 zł. ZADANIE 24 - gmina Piekary-40 zł. ZADANIE 25 - gmina Kalety-30 zł. ZADANIE 26 - gmina Pawłowice-30 zł. RAZEM 2785 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1 prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia 1.2 spełniają warunki określone w atr.22 ust 1 Ustawy 1.3 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy 1.4 wniosą wymagane wadium Ponadto Wykonawca wykaże,że jest zdolny do wykonania zamówienia przez przedłożenie następujących informacji: -Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -Wykaz wszystkich zrealizowanych zamówień w ostatnich 3 latach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (w zależności od wybranych zadań) wraz z załączeniem dokumentów (referencji) ,że usługa została wykonana należycie -Opis sytuacji finansowej oferenta na podstawie bilansu oraz rachunków zysków i strat - za okres 3 lat obrotowych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres), a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zyski, zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych -Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń dysponowanych przez firmę dla wykonania przedmiotowego zamówienia -Koncesje i zezwolenia niezbędne dla możliwości realizacji przedmiotu - brak dokumentów powoduje wykluczenie oferenta. -W przypadku Wykonawców , których sprawozdania finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości Oferent dodatkowo dołączy opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, Oferent dodatkowo dołączy inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie prowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone specyfikacji i nie jest wykluczony na podstawie art.24 ust.1,2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych. o treści określonej w Załączniku nr 1 do formularza ofertowego Wymagane dokumenty od Wykonawcy: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy Oferenta odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) -Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w szczególności Umowę spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców działających w spółce cywilnej, Oferent obowiązany jest do dołączenia do oferty Umowy spółki i złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników. Wyklucza się składanie odrębnych ofert przez tych przedsiębiorców. W przypadku występowania podmiotu w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga się odpowiedniej uchwały wspólników spółki na zaciągnięcie zobowiązania, jeżeli wartość zamówienia będzie przekraczała podwojoną wartość kapitału założycielskiego spółki. W tym przypadku do oferty należy dołączyć stosowną uchwałę Wspólników względnie umowę spółki jeżeli dopuszcza zaciągnięcie zobowiązań bez podejmowania stosownej uchwały. -W przypadku Wykonawców, których sprawozdania finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości Oferent dodatkowo dołączy opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, Oferent dodatkowo dołączy inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres -Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zaświadczenie właściwego Oddziału lub Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości składkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że Wykonawcę prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . -Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że wobec podmiotów zbiorowych, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Zaparafowany przez oferenta wzór umowy -Referencje potwierdzające należyte wykonanie usługi obsługi kotłowni w zakresie porównywalnym jak w przedmiocie zamówienia ( zgodnie z wybranym zadaniem-zadaniami)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto Zamawiającego PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Katowicach 40-012 Katowice ul.Dworcowa 3 BRE BANK O/Katowice 54114010780000307569001044. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.02.2007, godzina 10:00, Katowice ul.Dworcowa 3 pokój 310.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: gmina Czechowice-Dziedzice. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Czechowice-Dziedzice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Czechowice-Dziedzice 9 lokalizacji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: gmina Węgierska Górka. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Węgierska Górka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Węgierska Górka - dworzec. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: gmina Milówka. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Milówka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Milówka -dworzec. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: gmina Rajcza. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Rajcza. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmiana Rajcza - 3 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: gmina Żywiec. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Żywiec. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Żywiec - 3 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: gmina Łodygowice. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Ładygowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Łodygowice - 2 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: gmina Wilkowice. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Wilkowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Wilkowice Bystra - stacja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: gmina Bielsko-Biała. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH-gmina Bielsko-Biała. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Bielsko-Biała - 5 lokalizacji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: gmina Jeleśnia. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Jeleśnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Jeleśnia -stacja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: gmina Kozy. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Kozy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Kozy - stacja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: gmina Jasienica. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Jasienica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Jaworze-Jasienica stacja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: gmina Bestwina. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Bestwina. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Kaniów - stacja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: gmina Goczałkowice. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Goczałkowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Goczałkowice - stacja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: gmina Pszczyna. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Pszczyna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Pszczyna - 2 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: gmina Kobiór. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Kobiór. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Kobiór ul.Żelazna 3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: gmina Tychy. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Tychy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Tychy - 4 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: gmina Suszec. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Suszec. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Suszec - 2 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: gmina Dąbrowa Górnicza. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Dąbrowa Górnicza. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Dąbrowa Górnicza 4 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: gmina Łazy. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Łazy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Łazy budynek dworca. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: gmina Tworóg. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Tworog. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Tworóg-dworzec. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: gmina Zbrosławice. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Zbrosławice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Miedary-dworzec. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: gmina Tarnowskie Góry. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Tarnowskie Góry. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Tarnowskie Góry - 5 lokalizacji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 23 Nazwa: gmina Bytom. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Bytom. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Bytom- 3 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 24 Nazwa: gmina Piekary. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Piekary. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: gmina Piekary - 2 lokalizacje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 25 Nazwa: gmina Kalety. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Kalety. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Kalety - dworzec. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 26 Nazwa: gmina Pawłowice. 1) Krótki opis: WYWÓZ ŚMIECI I ODPADKÓW Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH- gmina Pawłowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.12.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Waszowice -stacja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabowa - odbiór, transport i zagospodarowanie nieczystości z oczyszczalni ścieków w miejscowości Maciejowa i Kamianna w Gminie Łabowa
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na terenie Gminy Raciążek
- Odbieranie,transportizagospodarowanieodpadówkomunalnychznieruchomości,naktórychzamieszkująmieszkańcyorazznieruchomościwczęścizamieszkałycha wczęściniezamieszkałychwGminieHajnówkaorazPSZOKna2025r.
- Samochodowe usługi asenizacyjne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sośnie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.