eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPrzetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97033 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt wspófinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 Tytuł projektu: Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50949


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny 170818020, ul. Kościuszki 29 B, 82-500 Kwidzyn, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 556465000, faks 556465002, e-mail zamowienia@powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.IV.272.02.2017r

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 wpisanym do rejestru zabytków. Prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Pozwolenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w budynku dawnego Pałacu Regencji wpisanego do rejestru zabytków, na podstawie Projektu budowlano - konserwatorskiego). Z uwagi na obiekt szkolny roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z załączonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót uzgodnionym z użytkownikiem obiektu. Krótka charakterystyka przedmiotu zamówienia: A: Budynek główny: 1. remont korytarzy i schodów, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 2. remont stolarki drzwiowej wewnętrznej 3. remont klas i pomieszczeń użytkowych, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 4. wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 5. wymiana opraw oświetleniowych pomieszczeń i korytarzy, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, 6. wymiana i modernizacja instalacji teletechnicznych, 7. remont i przebudowa pomieszczeń piwnicznych, 8. wykonanie hydrantów wewnętrznych, 9. dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Charakterystyczne parametry techniczne budynku nr A : o kubatura 7760 m3 o powierzchnia użytkowa 1974 m2 o powierzchnia zabudowy 695,7 m2 B: Budynek dydaktyczny z łącznikiem: 1. remont korytarzy i schodów, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 2. remont stolarki drzwiowej wewnętrznej 3. remont klas i pomieszczeń użytkowych, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 4. wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 5. wymiana opraw oświetleniowych pomieszczeń i korytarzy, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, 6. wymiana i modernizacja instalacji teletechnicznych, 7. wykonanie hydrantów wewnętrznych, 8. dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Charakterystyczne parametry techniczne budynku nr B : o kubatura 2763 m3 o powierzchnia użytkowa 996 m2 o powierzchnia zabudowy 415 m2 Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową i zgodnie ze STWiORB Tytuł opracowania Autor opracowania Data sporządzenia 1 Projekt budowlany "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 STUDIO PROJEKTOWE ALTRIS Jarosław Mysior, 82-500 Kwidzyn, ul Tczewska 17 Maj 2016 2 Projekt budowlany instalacje sanitarne "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 STUDIO PROJEKTOWE ALTRIS Jarosław Mysior, 82-500 Kwidzyn, ul Tczewska 17 Maj 2016 3 Projekt budowlany instalacje elektryczne "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 USŁUGI PROJEKTOWE inż. Janina Wrzesińska, ul. Piechoty 9/III/10, 82-300 Elbląg Maj 2016 4 Projekt budowlany instalacje teletechniczne "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem" - modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 USŁUGI PROJEKTOWE inż. Janina Wrzesińska, ul. Piechoty 9/III/10, 82-300 Elbląg Maj 2016 5 Program konserwatorski do remontu wnętrz gmachu dawnego gimnazjum królewskiego obecnie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kwidzynie Mgr Eliza Marcjanik - Żak Toruń Czerwiec 2016 Ogólny opis obiektu Obiekt składa się z 2 budynków A i B połączonych łącznikiem. Budynek A jest obiektem trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym. Ściany z cegły pełnej, stropy drewniane. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Budynek B dwukondygnacyjny podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Ściany z cegły pełnej, stropy drewniane. Dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Rok budowy kompleksu - 1936-37. Otoczenie w sąsiedztwie od: - północy - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe, - zachodu - park miejski, - południa - zabudowa wielorodzinna obiekty usługowe, - wschodu - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) określa Dokumentacja Projektowa - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 2 do SIWZ 3.Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena ofertowa jest bowiem ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 4.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów, wyrobów lub innych elementów związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- rozebranie, układanie ścianek działowych, - uzupełnienie lub zamurowanie otworów w ścianach, - mocowanie siatki tynkarskiej, - tynkowanie, wykańczanie powierzchni i malowanie, rozbiórka i montaż schodów o ,konstrukcji drewnianej, - rozbiórka stropów ceramicznych i drewnianych, wykopy, - wykonywanie ław fundamentowych, - wykonywanie słupów żelbetowych, belek, wieńców i podciągów, - przygotowanie i montaż zbrojenia, montaż windy wraz z zasilaniem, rozbiórka i układanie posadzek drewnianych, cementowych, - z płytek ceramicznych i z tworzyw sztucznych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, - cieplnych i przeciwdźwiękowych, renowacja stolarki drzwiowej, - renowacja sztukaterii, układanie przewodów wentylacyjnych, - montaż wentylatorów, montaż rozdzielni elektrycznych, układanie przewodów - - elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych, gniazd, wyłączników i innego osprzętu, -pomiary skuteczności zerowania, układanie okablowania strukturalnego, - instalacja i testowanie urządzeń, demontaż i montaż armatury sanitarnej, -demontaż i montaż rurociągów wodnych i kanalizacyjnych, montaż urządzeń do podgrzewania wody, - montaż instalacji hydrantowej. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, przy zachowaniu anonimizacji, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 4 ) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości ustanowionej w karach umownych. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45262300-4, 45421100-5, 45431100-8, 45431200-9, 45432100-5, 45421152-4, 45421146-9, 45332200-5, 45331100-7, 45310000-0, 45312100-8, 45312200-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3875408.64
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano- Usługowe NOVAPOL Sp z o.o., , ul. M.C. Składowskiej 71A, 87-100, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4447700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4447700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4483996.27
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.