eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania"Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, przy ul. Letniej w Wągrowcu."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97055 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Wągrowiec: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, przy ul. Letniej w Wągrowcu."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 9: Infrastruktura dla kapitału ludzkiego. Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej. Poddziałanie 9.3.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej. Tytuł projektu, którego głównym elementem jest budowa sali gimnastycznej: "Rozwój infrastruktury edukacyjnej w placówkach oświatowych Gminy Miejskiej Wągrowiec" (RPWP.09.03.03-30-0062/16)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75792-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, krajowy numer identyfikacyjny 570791282, ul. ul. Kościuszki 15 a, 62-100 Wągrowiec, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 67 2621522, 67 2680320, faks 67 2620325, e-mail p.hayn@wagrowiec.eu, m.walkowiak@wagrowiec.eu
Adres strony internetowej (URL): www.wagrowiec.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, przy ul. Letniej w Wągrowcu."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Letniej w Wągrowcu". Nadzór nad robotami budowlanymi należy wykonać w oparciu o dokumentację, na którą wydano: pozwolenie na budowę nr 213/16 - sygnatura akt AB.6740.171.2016 z dnia 18.05.2016r. Dokumentacja projektowa znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Do czynności i obowiązków członków zespołu nadzoru inwestorskiego należeć będzie: a) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), b) sprawowanie kontroli prawidłowości wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, z warunkami pozwolenia na budowę oraz szczegółowymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz koordynacja pracy inspektorów nadzoru, c) koordynacja pracy inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, d) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, e) udział w naradach technicznych dotyczących rozstrzygnięcia spraw i problemów technicznych objętych zakresem nadzoru w toku trwania budowy, f) zatwierdzanie materiałów budowlanych i kart technologicznych, g) kontrolowanie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów i urządzeń, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, h) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, wynikających z harmonogramu robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przekazania ich do użytkowania, i) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót budowlanych i wszelkich okolicznościach mających wpływ na jakość i terminowość wykonywanych robót w zakresie objętym nadzorem, j) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, oraz stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót) - Wykonawca ma obowiązek bieżącego potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu w dzienniku budowy, k) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, l) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, m) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań, n) przeprowadzenie odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych wraz z przygotowaniem protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, o) uczestnictwo w naradach zwoływanych przez Zamawiającego, p) czuwanie nad kontrolą wydatków niezbędnych do realizacji robót budowlanych, nie przekraczania kosztów inwestycji, q) nadzór nad rozliczeniem finansowym, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania dokumentów od Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych potwierdzanie swoim podpisem zakresu oraz wartości finansowego wykonania robót zgodnie z kosztorysami wykonawczymi wykonawcy robót, r) w okresie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty udział w organizowanych przeglądach gwarancyjnych powołanych do stwierdzenia ewentualnych wad i usterek nadzorowanych robót, a w przypadku ich stwierdzenia, sprawowania nadzoru (bez dodatkowego wynagrodzenia) nad ich usunięciem przez Wykonawcę robót oraz potwierdzanie ich usunięcia. s) kontrolowanie, czy na budowie roboty budowlane wykonują uprawnieni (zgłoszeni) Wykonawcy/Podwykonawcy i informowanie Zamawiającego o występowaniu nieprawidłowości w tym zakresie. Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego zarówno nad robotami podstawowymi, jak i ewentualnymi robotami polegającymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, robotami dodatkowymi i zamiennymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69008.49
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.U.H. REMIX Jerzy Łoszyński, , ul. Poznańska 13, 62-004, Kicin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46248,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46248,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59500,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom nadzór nad robotami: budowlanymi, elektrycznymi,oraz drogowymi.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.