To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97055 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Wągrowiec: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, przy ul. Letniej w Wągrowcu."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 9: Infrastruktura dla kapitału ludzkiego. Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej. Poddziałanie 9.3.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej. Tytuł projektu, którego głównym elementem jest budowa sali gimnastycznej: "Rozwój infrastruktury edukacyjnej w placówkach oświatowych Gminy Miejskiej Wągrowiec" (RPWP.09.03.03-30-0062/16)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75792-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, krajowy numer identyfikacyjny
570791282, ul.
ul. Kościuszki
15 a,
62-100
Wągrowiec, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
67 2621522,
67 2680320, faks
67 2620325, e-mail
p.hayn@wagrowiec.eu,
m.walkowiak@wagrowiec.eu
Adres strony internetowej (URL): www.wagrowiec.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3, przy ul. Letniej w Wągrowcu."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Letniej w Wągrowcu". Nadzór nad robotami budowlanymi należy wykonać w oparciu o dokumentację, na którą wydano: pozwolenie na budowę nr 213/16 - sygnatura akt AB.6740.171.2016 z dnia 18.05.2016r. Dokumentacja projektowa znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Do czynności i obowiązków członków zespołu nadzoru inwestorskiego należeć będzie: a) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), b) sprawowanie kontroli prawidłowości wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, z warunkami pozwolenia na budowę oraz szczegółowymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz koordynacja pracy inspektorów nadzoru, c) koordynacja pracy inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, d) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, e) udział w naradach technicznych dotyczących rozstrzygnięcia spraw i problemów technicznych objętych zakresem nadzoru w toku trwania budowy, f) zatwierdzanie materiałów budowlanych i kart technologicznych, g) kontrolowanie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów i urządzeń, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, h) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, wynikających z harmonogramu robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przekazania ich do użytkowania, i) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót budowlanych i wszelkich okolicznościach mających wpływ na jakość i terminowość wykonywanych robót w zakresie objętym nadzorem, j) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, oraz stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót) - Wykonawca ma obowiązek bieżącego potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu w dzienniku budowy, k) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, l) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, m) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań, n) przeprowadzenie odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych wraz z przygotowaniem protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, o) uczestnictwo w naradach zwoływanych przez Zamawiającego, p) czuwanie nad kontrolą wydatków niezbędnych do realizacji robót budowlanych, nie przekraczania kosztów inwestycji, q) nadzór nad rozliczeniem finansowym, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania dokumentów od Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych potwierdzanie swoim podpisem zakresu oraz wartości finansowego wykonania robót zgodnie z kosztorysami wykonawczymi wykonawcy robót, r) w okresie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty udział w organizowanych przeglądach gwarancyjnych powołanych do stwierdzenia ewentualnych wad i usterek nadzorowanych robót, a w przypadku ich stwierdzenia, sprawowania nadzoru (bez dodatkowego wynagrodzenia) nad ich usunięciem przez Wykonawcę robót oraz potwierdzanie ich usunięcia. s) kontrolowanie, czy na budowie roboty budowlane wykonują uprawnieni (zgłoszeni) Wykonawcy/Podwykonawcy i informowanie Zamawiającego o występowaniu nieprawidłowości w tym zakresie. Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego zarówno nad robotami podstawowymi, jak i ewentualnymi robotami polegającymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, robotami dodatkowymi i zamiennymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69008.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 46248,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Wągrowcu
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Runówku
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.