To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Siemianowice Śląskie: Gospodarowanie i odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Siemianowice Śląskie - zamówienie uzupełniające (2)
Numer ogłoszenia: 97065 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84055 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gospodarowanie i odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Siemianowice Śląskie - zamówienie uzupełniające (2).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania: - niesegregowanych odpadów komunalnych (o kodzie odpadu 20 03 01), - wysegregowanych odpadów papieru (o kodzie odpadu 20 01 01), - wysegregowanych odpadów szkła (o kodzie odpadu 20 01 02), - wysegregowanych odpadów tworzyw sztucznych (o kodzie odpadu 20 01 39), - odpadów wielkogabarytowych (o kodzie odpadu: 20 03 07), - odpadów roślinnych ulegających biodegradacji (o kodzie odpadu 20 02 01) z nieruchomości będących własnością oraz będących w samoistnym posiadaniu Gminy Siemianowice Śląskie, zabudowanych budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, wymienionych w Dodatkach Nr 1 i 2 do INDPP. Odbiór odpadów niesegregowanych i odpadów segregowanych winien odbywać się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu oraz - niesegregowanych odpadów komunalnych (o kodzie odpadu 20 03 01) z budynków Urzędu Miasta wymienionych w Dodatku Nr 3 do INDPP. Odbiór odpadów niesegregowanych winien odbywać się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) regularny odbiór i zagospodarowanie poprzez przekazanie do odzysku niesegregowanych odpadów komunalnych, wysegregowanych odpadów komunalnych występujących w postaci: papieru, szkła i tworzyw sztucznych oraz odpadów wielkogabarytowych i odpadów roślinnych ulegających biodegradacji zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, b) odbiór odpadów pozostawionych poza pojemnikami oraz uprzątnięcie i zabranie odpadów wysypanych w trakcie opróżniania pojemników, c) naprawę oraz wymianę pojemników zużytych w czasie eksploatacji bądź uszkodzonych w trakcie ich opróżniania, d) utrzymywanie pojemników na odpady komunalne w czystości poprzez mycie i dezynfekcję, zapobieganie rozprzestrzenianiu się odorów odpadogennych w sposób zgodny z normami sanitarnymi, jak również w odpowiednim stanie technicznym poprzez konserwację i naprawę w przypadku wystąpienia usterki, e) przeprowadzenie co najmniej jeden raz w okresie trwania umowy mycia i dezynfekcji pojemników, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie wykonania czynności. W przypadku niewykonania mycia i dezynfekcji przez Wykonawcę, Zamawiający oprócz zastosowania kary umownej, wykona ją we własnym zakresie, a kosztami obciąży Wykonawcę, f) wywóz odpadów wielkogabarytowych tj. różnego rodzaju przedmiotów, mebli, sprzętu domowego itp. z miejsc przyległych do miejsc składowania odpadów z nieruchomości, g) wytaczanie oraz wtaczanie pojemników z/do miejsc ich usytuowania na terenie nieruchomości, h) wywóz odpadów roślinnych ulegających biodegradacji do oznaczonych worków foliowych, z miejsc przyległych do miejsc składowania odpadów z nieruchomości. Worki winien zapewnić i dostarczyć Wykonawca na adres wskazany przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość worków o pojemności 110 litrów wynosi 50 sztuk, i) dostarczenie do dnia 10-go lipca 2013r raportu za miesiąc czerwiec 2013r: o rodzaju (kodzie odpadu), ilości zebranych z nieruchomości będących własnością oraz będących w samoistnym posiadaniu Gminy Siemianowice Śląskie i przekazanych do odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych, wysegregowanych, wielkogabarytowych, roślinnych ulęgających biodegradacji w jednostkach Mg wraz z podaniem miejscem ich zagospodarowania. 3. Do obowiązku Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należy: a) wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady niesegregowane w ilości, która zapewni należyte wykonanie usługi, b) wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady wysegregowane - w ilości 10 zestawów do segregacji odpadów, w miejscach, które zostaną wskazane przez Zamawiającego. 4. Jeden zestaw do segregacji odpadów, o którym mowa w pkt 3.b) powyżej musi się składać z: - jednego pojemnika na szkło bezbarwne o pojemności min. 1,8 m3, który powinien być w kolorze białym i mieć napis szkło bezbarwne - jednego pojemnika na szkło kolorowe o pojemności min. 1,8 m3, który powinien być w kolorze zielonym i mieć napis szkło kolorowe, - jednego pojemnika na papier o pojemności min. 2,5 m3, który powinien być w kolorze niebieskim i mieć napis papier, - jednego pojemnika na plastik o pojemności min. 2,5 m3, który powinien być w kolorze żółtym i mieć napis plastik. 5. Pojemniki do odbioru odpadów niesegregowanych i wysegregowanych muszą posiadać oznaczenie zawierające: nazwę firmy, adres i nr telefonu Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALBA Południe Polska Sp. z o.o., ul. Starocmentarna 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43151,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45369,00
Oferta z najniższą ceną: 45369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45369,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Uzasadnienie faktyczne: Niniejsze zamówienie spełnia ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie będzie zamówieniem uzupełniającym do umowy podstawowej nr GK-UK.272.1.2012, zawartej w dniu 31.01.2012 r. w postępowaniu o nr GK.UK-341/3/11 przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego przewidziana została możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Dotychczas udzielono jednego zamówienia uzupełniającego. Łącznie dotychczas udzielone zamówienie uzupełniające oraz niniejsze zamówienie nie przekraczają 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone wykonawcy umowy podstawowej i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na gospodarowaniu i odbiorze odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Siemianowice Śląskie oraz z budynków Urzędu Miasta. Przeprowadzenie przedmiotowego zamówienia było niezbędne z uwagi na fakt, iż w dniu 31.05.2013 r. skończyła się dotychczasowa umowa na usługi gospodarowania i odbioru stałych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Siemianowice Śląskie oraz umowa na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta. 2. Uzasadnienie prawne: Art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja instalacji kanalizacji zewnętrznej przy ul. Kołłątaja 1-4 w Siemianowicach Śląskich
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Rekonstrukcja balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Śmiłowskiego 3w Siemianowicach Śląskich
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o.
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Transport rzeczy wraz z załadunkiem i rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.