Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Sopot: Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy oraz postępowaniach w urazach w opiece przedszpitalnej.
Numer ogłoszenia: 97071 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy oraz postępowaniach w urazach w opiece przedszpitalnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie: Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy oraz postępowania w urazach w opiece przedszpitalnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części). 1.1 Zadanie Nr 1 Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (zwany kursem KPP Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy) . Kurs jest kierowany do pracowników Sopockiego WOPR, Straży Miejskiej i Policji. Zamawiający wymaga aby organizacja i prowadzenie kursów spełniały następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kursy w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2007 r. nr 60, poz. 408). 2) Zadania Wykonawcy obejmują w szczególności; a) zrealizowanie programu kursów w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy; b) zapewnienie kadry dydaktycznej prowadzącej kursy o odpowiednich kwalifikacjach zgodnie z pkt 1. c) przeprowadzanie egzaminu kończącego kurs w oparciu o rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie Kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2007 r. nr 60, poz. 408). d) wydanie uczestnikom kursów, po pozytywnym ukończeniu kursu, zaświadczenia potwierdzające zdanie egzaminu i udział w kursie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj wyposażenia niezbędnego do realizacji kursów w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursów; 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zatwierdzony program kursu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. nr 191, poz. 1410 ze zm.). 4) Kursy zostaną przeprowadzone dla pracowników WOPR (35 osób), Straży Miejskiej 18 osób) i Policji (15 osób). Łączna ilość osób uczestniczących w kursach wynosi 68 osób. 5) Kursy należy przeprowadzić w 3 grupach. Czas trwania kursu dla każdej grupy wynosi 6 dni. 6) Miejscem przeprowadzenia kursu będą, udostępnione przez Zamawiającego pomieszczenia znajdujące się na terenie miasta Sopotu, Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy informację w zakresie dokładnego wskazania miejsca szkoleń. 7) Zajęcia szkoleniowe kursu wraz z egzaminem będą realizowane zgodnie z harmonogramem kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. Wstępne terminy zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów wynikających z harmonogramu. 8) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu; a) kopię imiennej listy obecności uczestników kursu, b) imienną listę uczestników kursu, którzy otrzymali zaświadczenie o ukończeniu kursu. 1.2 Zadanie Nr 2 Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie postępowania w urazach w opiece przedszpitalnej (zwany kursem BTLS Basic Trauma Life Suport) Kurs jest kierowany do ratowników medycznych będących pracownikami Sopockiego WOPR i Pogotowia Ratunkowego. Zamawiający wymaga aby organizacja i prowadzenie kursów spełniały następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kursy w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych. 2) Wykonawca przekaże wszystkim uczestnikom (nieodpłatnie) podręczniki do kursu /co najmniej tydzień przed kursem w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursu /. 3) Tematyka kursu winna obejmować w szczególności: a) zabezpieczanie miejsca zdarzenia, b) urazy czaszkowo-mózgowe i kręgosłupa, c) urazy klatki piersiowej, brzucha i kończyn, d) postępowanie z chorym we wstrząsie, e) postępowanie w oparzeniach, f) specyfika urazów u dzieci, kobiet ciężarnych i osób starszych, g) postępowanie z chorym znajdującym się pod wpływem alkoholu i narkotyków , h) zatrzymanie krążenia w urazach. Zamawiający wymaga załączenia do oferty szczegółowego programu kursu w oparciu o który będzie on realizowany. 4) Kursy zostaną przeprowadzone dla 18 osób. 5) Kursy należy przeprowadzić w 2 grupach. Czas trwania kursu dla każdej grupy wynosi 2 dni ( po 8 godzin dziennie). 6) Miejscem przeprowadzenia kursu będą, udostępnione przez Zamawiającego pomieszczenia znajdujące się na terenie miasta Sopotu, Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże listę miejsc wraz z dokładnym wskazaniem adresu 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną. 8) Kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem. Wstępne terminy zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów wynikających z harmonogramu. 9) Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie certyfikowane przez Polską Radę Resuscytacji o ukończeniu kursu z zakresu postępowania w urazach w opiece przedszpitalnej. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyposażenia niezbędnego do realizacji kursów w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie Nr 1 lub Zadanie Nr 2, lub oba w/w Zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp w zakresie Zadania nr 1.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu kursów (wykładów i ćwiczeń) o tematyce postępowań w urazach w opiece przedszpitalnej (tzw. kursów BTLS) minimum 100 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) w okresie ostatnich 3 lat ( przed upływem terminu składania ofert) - warunek dotyczy Zadania nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust 2, pkt 2 niniejszego Rozdziału.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie terminów realizacji określonych w Załączniku nr 4 do niniejszej Umowy. 2 Zmiany terminu realizacji zostanie dokonana proporcjonalnie do upływu czasu kiedy realizacja zamówienia będzie możliwa. 3 Wszystkie zmiany, uzupełnienia i wypowiedzenie niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sopot.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej (parter, pokój nr 16) Urzędu Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27 Sopot..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (zwany kursem KPP Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy) ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Zadanie Nr 1 Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (zwany kursem KPP Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy) . Kurs jest kierowany do pracowników Sopockiego WOPR, Straży Miejskiej i Policji. Zamawiający wymaga aby organizacja i prowadzenie kursów spełniały następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kursy w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2007 r. nr 60, poz. 408). 2) Zadania Wykonawcy obejmują w szczególności; a) zrealizowanie programu kursów w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy; b) zapewnienie kadry dydaktycznej prowadzącej kursy o odpowiednich kwalifikacjach zgodnie z pkt 1. c) przeprowadzanie egzaminu kończącego kurs w oparciu o rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie Kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2007 r. nr 60, poz. 408). d) wydanie uczestnikom kursów, po pozytywnym ukończeniu kursu, zaświadczenia potwierdzające zdanie egzaminu i udział w kursie. e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj wyposażenia niezbędnego do realizacji kursów w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursów; 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zatwierdzony program kursu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. nr 191, poz. 1410 ze zm.). 4) Kursy zostaną przeprowadzone dla pracowników WOPR (35 osób), Straży Miejskiej 18 osób) i Policji (15 osób). Łączna ilość osób uczestniczących w kursach wynosi 68 osób. 5) Kursy należy przeprowadzić w 3 grupach. Czas trwania kursu dla każdej grupy wynosi 6 dni. 6) Miejscem przeprowadzenia kursu będą, udostępnione przez Zamawiającego pomieszczenia znajdujące się na terenie miasta Sopotu, Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy informację w zakresie dokładnego wskazania miejsca szkoleń. 7) Zajęcia szkoleniowe kursu wraz z egzaminem będą realizowane zgodnie z harmonogramem kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. Wstępne terminy zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów wynikających z harmonogramu. 8) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu; a) kopię imiennej listy obecności uczestników kursu, b) imienną listę uczestników kursu, którzy otrzymali zaświadczenie o ukończeniu kursu. 80.56.00.00-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie postępowania w urazach w opiece przedszpitalnej (zwany kursem BTLS Basic Trauma Life Suport).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów w zakresie postępowania w urazach w opiece przedszpitalnej (zwany kursem BTLS Basic Trauma Life Suport) Kurs jest kierowany do ratowników medycznych będących pracownikami Sopockiego WOPR i Pogotowia Ratunkowego. Zamawiający wymaga aby organizacja i prowadzenie kursów spełniały następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kursy w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych. 2) Wykonawca przekaże wszystkim uczestnikom (nieodpłatnie) podręczniki do kursu /co najmniej tydzień przed kursem w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursu /. 3) Tematyka kursu winna obejmować w szczególności: a) zabezpieczanie miejsca zdarzenia, b) urazy czaszkowo-mózgowe i kręgosłupa, c) urazy klatki piersiowej, brzucha i kończyn, d) postępowanie z chorym we wstrząsie, e) postępowanie w oparzeniach, f) specyfika urazów u dzieci, kobiet ciężarnych i osób starszych, g) postępowanie z chorym znajdującym się pod wpływem alkoholu i narkotyków , h) zatrzymanie krążenia w urazach. Zamawiający wymaga załączenia do oferty szczegółowego programu kursu w oparciu o który będzie on realizowany. 4) Kursy zostaną przeprowadzone dla 18 osób. 5) Kursy należy przeprowadzić w 2 grupach. Czas trwania kursu dla każdej grupy wynosi 2 dni ( po 8 godzin dziennie). 6) Miejscem przeprowadzenia kursu będą, udostępnione przez Zamawiającego pomieszczenia znajdujące się na terenie miasta Sopotu, Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże listę miejsc wraz z dokładnym wskazaniem adresu 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną. 8) Kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem. Wstępne terminy zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów wynikających z harmonogramu. 9) Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie certyfikowane przez Polską Radę Resuscytacji o ukończeniu kursu z zakresu postępowania w urazach w opiece przedszpitalnej. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyposażenia niezbędnego do realizacji kursów w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie Nr 1 lub Zadanie Nr 2, lub oba w/w Zadania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywny wywóz niesortowanego gruzu i ziemi
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Sukcesywna dostawa masy betonowej oraz otoczaka.
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sopocie w 2025 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.