To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Świeradów-Zdrój: Wykonanie prac porządkowych i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy miejskiej Świeradów-Zdrój - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 97083 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82483 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac porządkowych i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy miejskiej Świeradów-Zdrój - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykaszanie poboczy i czyszczenie rowów, przy drogach o długości: Część 1 - 6509 m, Część 2 - 6561m (czyszczenie rowów 2975 mb), Część 3 -8527m (czyszczenie rowów 1950 mb), Część IV - 8853m (czyszczenie rowów 1720 mb) , Część V - 12828m (czyszczenie rowów 2540 mb) minimum trzy razy w trakcie trwania umowy, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 10 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 roku z późniejszymi zmianami) oraz oczyszczanie opasek przy zieleni przyulicznej od strony jezdni polegające na odchwaszczaniu. Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Prace należy wykonać trzy razy w trakcie trwania umowy. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie zamówienia. Odbiór wykonanej usługi będzie następował na podstawie miesięcznych protokołów. Utrzymanie czystości obeliska znajdującego się przy ul. Piłsudskiego poprzez jego 3 krotne mycie w dniach 31 sierpnia, 30 października i 10 listopada. Bieżące usuwanie nieestetycznych kwiatów, wypalonych zniczy. Zapewnienie czystości na terenie przyległym do obeliska o pow. 20 m2 z odchwaszczeniem włącznie. Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych, na w/w terenach, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy oraz nieczystości i nanosów po ulewnych deszczach. Prace objęte umową będą odbierane po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości ich odbioru 2. Utrzymanie w czystości terenów przed przystankami oraz pod zadaszeniem przystanków autobusowych. 1. Uprzątnięcie terenu przystanków poprzez codzienne ręczne zbieranie i usuwanie odpadów, zamiatanie jeden raz w tygodniu. Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych w wyniku wykonywanej usługi związanej z realizacją przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z ustawą o odpadach i ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. 2. Zamiatanie terenu przed przystankami oraz pod zadaszeniem na powierzchni 20 m2 Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych w wyniku wykonywanej usługi związanej z realizacją przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z ustawą o odpadach i ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. 3. Utrzymanie czystości ścian i szyb przystankowych poprzez usuwanie napisów oraz naklejanych ogłoszeń i informacji. 4. Zakres prac obejmuje przystanki: a) dworzec PKS przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego, b) przystanki PKS przy ulicy Grunwaldzkiej - 2 szt. c) przystanek przy ul. Nadbrzeżnej - 1 szt. d) przystanek PKS przy ulicy Lwóweckiej, e) przystanek PKS przy ulicy Sanatoryjnej, f) przystanek PKS przy ulicy Izerskiej, g) przystanek PKS przy ulicy Sudeckiej. 5. Zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i dewastacji przystanków niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 6. Czyszczenie tablic informacyjnych i planów miasta 2 razy w czasie trwania umowy poprzez usuwanie nieaktualnych, nieestetycznych informacji napisów i ogłoszeń w terminie wskazanym przez Zamawiającego zlokalizowanych na ulicach: Zdrojowa - 2sz., Górska - 1szt., Główna - 1 sz., Sanatoryjna - 2 sz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY - UTRZYMANIE ZIELENI MARIUSZ STACHURSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY - UTRZYMANIE ZIELENI MARIUSZ STACHURSKI
- Zakład Budowlany Utrzymanie Zieleni Mariusz Stachurski, 11-go Listopada 5, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36020,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38785,24
Oferta z najniższą ceną: 38785,24 / Oferta z najwyższą ceną: 38785,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.04.2012r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 19.04.2015 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Zakład Budowlany Utrzymanie Zieleni Mariusz Stachurski ul. 11-go Listopada 5 59-850 Świeradów-Zdrój; 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 105 000,00 zł, Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 52.500,00 zł. Zamawiający korzystał z zamówienia uzupełniającego 11 października 2012 roku na kwotę 1.097,50 zł (OR.ZP1.271-46/12 ) i 15 kwietnia 2013r. Na kwotę 12.500,00 zł (OR.ZP1.271-19/13 ). W świetle powyższego Zamawiający posiada możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 38.902,50 zł. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.271-12/12 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego nr 72155-2012 z dnia 29.03.2012r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Koszenie rowów melioracyjno-komunalnych w 2025 roku
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.