To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45:
Zadanie I - dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach.
Zadanie II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 97119 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86450 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45: Zadanie I - dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach. Zadanie II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Zadania I zawarty jest w Załączniku nr 1/I do SIWZ, obejmuje rodzaj materiału oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Zadania II zawarty jest w Załączniku nr 1/II do SIWZ i obejmuje typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i typ materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające opisane parametry. 3. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Materiały biurowe powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Materiały eksploatacyjne powinny być wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych w oryginalnych opakowaniach producenta ze znakiem firmowym producenta i datą ważności. 4. Na wszystkie oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 5. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ciągu siedmiu dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia faxem. 6. Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 7. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 900-1400 do siedziby Zamawiającego ul. Waryńskiego 45..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 32.58.20.00 - Nośniki danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GHAJ KRUPIŃSKI, KUDELA SPÓŁKA JAWNA, ul. Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21834,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22758,13
Oferta z najniższą ceną: 22758,13 / Oferta z najwyższą ceną: 22758,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK SPÓŁKA JAWNA, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53720,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43300,24
Oferta z najniższą ceną: 14169,08 / Oferta z najwyższą ceną: 43300,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sprzętu medycznego do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.