eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoUSŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Choszczno: USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 97128 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60005 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego szczegółowo określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego wraz z pozostałymi dokumentami przetargowymi. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pakietów jest 7. Ofertę można składać na wszystkie pakiety i równie dobrze na jeden pakiet. Każdy pakiet oceniany i rozpatrywany jest oddzielnie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Utrzymanie sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem; Konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zlecenia producentów urządzeń; Przeprowadzenie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu laboratoryjnego; Prowadzenie paszportów technicznych urządzeń; Założenie paszportu technicznego ( w przypadku ich braku) i ich prowadzenie; Prowadzenie karty napraw urządzeń; Okresowe kontrole sprzętu ( kalibracja, walidacja); Wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie dających się do naprawy. Wymagania stawiane Wykonawcy: Okresowe przeglądy będą wykonywane w terminach wynikających z zaleceń producenta, ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z harmonogramem ( zał. nr 1 do SIWZ) wynikającym z właściwości danego urządzenia, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą, po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z osobą wskazaną przez Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej/kosztorysu przez kierownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń. Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności: określenie rodzaju uszkodzenia, ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego, wymianę materiałów eksploatacyjnych, sprawdzenie prawidłowości działania, sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów, ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, legalizację, Każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenia sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzona w karcie pracy i wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia. Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub faxu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji od przyjęcia zgłoszenia w celu podjęcia działań naprawczych. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej lub faxu wynosi 24 godziny (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. Przeglądy techniczne wykonywane są w terminach wynikających z zaleceń producenta lub dostawcy. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: aparat do hemodializy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAMBRO POLAND Sp. z o.o., Ul. Cylichowska 13/15, 04-769 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10444,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10444,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: aparaty EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA, ZAOPATRZENIE LECZNICTWA, Ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: pompy infuzyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA, ZAOPATRZENIE LECZNICTWA, Ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: kardiostymulatory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA, ZAOPATRZENIE LECZNICTWA, Ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: kardiotokograf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA, ZAOPATRZENIE LECZNICTWA, Ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 390,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.