Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Łowicz: Remont-wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Otolice, Jastrzębia, Małszyce, Parma, Jamno i Ostrów oraz drogi powiatowej nr 2748 Ostrów-Bocheń-Mystkowice na terenie Gminy Łowicz
Numer ogłoszenia: 97146 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8376804, fax 046 8373539.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont-wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Otolice, Jastrzębia, Małszyce, Parma, Jamno i Ostrów oraz drogi powiatowej nr 2748 Ostrów-Bocheń-Mystkowice na terenie Gminy Łowicz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Otolice, poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, obejmuje odcinek drogi o długości 1,094 km i szerokości 3,50 m oraz o długości 0,670 km i szerokości 4,00 m, b) Remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Jastrzębia, poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, obejmuje odcinek drogi o długości 0,564 km i szerokości 5,00 m, c) Remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Małszyce, poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, obejmuje odcinek drogi o długości 0,355 km i szerokości 5,20 m, d) Remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Parma, poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, obejmuje odcinek drogi o długości 0,334 km i szerokości 2,50 m, e) Remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Jamno, poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, obejmuje odcinek drogi o długości 0,567 km i szerokości 4,00m oraz o długości 1,230 km i szerokości 3,60 m, f) Remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Ostrów, poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, obejmuje odcinek drogi o długości 0,510 km i szerokości 4,00 m oraz remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Ostrów-Bocheń-Mystkowice o długości 7,752 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: a) Warunek: wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy-za ten okres) wykonali co najmniej 2 roboty tożsame - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie nakładki asfaltowej drogi o wartości nie niższej niż 200 000,00 PLN brutto każda. Wykonana robota tożsama musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością, np.: referencje; opinie lub listy polecające; kopie protokółów odbiorów końcowych z wyszczególnionym zakresem rzeczowym, wartością oraz oceną jakości wykonanych robót. b) Warunek posiadają minimum jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie: dróg i nawierzchni, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na /Wykonawcę/; w miejscu /np. nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, - wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum) ww. dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 3) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje; listy polecające; opinie; kopie protokółów odbiorów końcowych z wyszczególnionym zakresem rzeczowym, wartością oraz oceną jakości wykonanych robót. Warunek: Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 roboty tożsame - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania, tj. wykonanie nakładki asfaltowej drogi o wartości nie niższej niż 200 000,00 PLN brutto każda. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument, podmioty mogą złożyć łącznie. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierować wykonaniem zamówienia posiada wymagane uprawnienia to jest uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie: dróg i nawierzchni, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z aktualnym potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 2, podmioty mogą złożyć łącznie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, pok. 10 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, 99-400 Łowicz, sekretariat, pok. 7 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów ewidencyjnych Patoki, Janowice w gminie Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niedźwiada - etap II" w ramach operacji: "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łowicz"
- Dostawy środków do dezynfekcji
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową i destruktem
- Przebudowa drogi gminnej od miejscowości Gniewczyna Tryniecka do miejscowości Jagiełła, działki 1541/6, 1541/2, 1541/3, 2227, 3 ,73 - Etap II w km 1+187-1+557
- Przebudowa DW 122 odc. Pyrzyce - Lubiatowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.