eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraWykonanie nawierzchni cienkowarstwowej (typu slurry seal)wraz z ich uwalcowaniem na drogach asfaltowych gminy miejskiej Kamienna Góra na powierzchni ok. 4 500 m2 (ul. Marii Skłodowskiej - Curie)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97147 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Kamienna Góra: Wykonanie nawierzchni cienkowarstwowej (typu slurry seal)wraz z ich uwalcowaniem na drogach asfaltowych gminy miejskiej Kamienna Góra na powierzchni ok. 4 500 m2 (ul. Marii Skłodowskiej - Curie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511732-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 455 124, faks , e-mail inwestycje@kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nawierzchni cienkowarstwowej (typu slurry seal)wraz z ich uwalcowaniem na drogach asfaltowych gminy miejskiej Kamienna Góra na powierzchni ok. 4 500 m2 (ul. Marii Skłodowskiej - Curie)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZIF.271.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cienkiej warstwy uszczelniającej i/lub uszorstniającej z mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno (typu "slurry seal") układanej na istniejącej nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej ul. Marii Skłodowskiej - Curie w Kamiennej Górze. 1. Lokalizacja obiektu Odcinek drogi przewidziany do remontu, zlokalizowany na terenie działki nr 240, obręb 6 miasta Kamienna Góra. 2. Cel realizacji zadania Podjęcie działań w zakresie realizacji w/w zadania związane jest z uszorstnieniem eksploatowanej warstwy nawierzchni. Dodatkowo przeprowadzony zabieg polepszy właściwości przeciwpoślizgowe oraz poprawi jednorodność tekstury i estetyki ścieralnej warstwy nawierzchni. 3. Stan istniejący techniczny Nawierzchnia jezdni wykonana jest z asfaltobetonu i ograniczona jest obustronnie krawężnikiembetonowym. Obecny stan nawierzchni jezdni jest niedostateczny - nawierzchnia jest nierówna, występują miejscowe ubytki, oraz spękania niskotemperaturowe (spowodowane wielokrotnie powtarzającymi się wahaniami temperatury). Dotychczasowy stan nawierzchni obniża komfort jazdy użytkownikom ruchu drogowego. - długość ok. 670,00 m - szerokość ok. 6 m - powierzchnia ok. 4025 m2 4. Opis robót budowlano - montażowych. Technologia: nawierzchnia wykonana z dwóch warstw mieszanki ułożonych na wcześniej przygotowanym podłożu. Zakres robót: 1. Przygotowanie istniejącego podłoża (nawierzchni) do ułożenia cienkiej warstwy z mieszanki mineralno - emulsyjnej (szczotkowanie). 2. Wytwarzanie mieszanki na miejscu jej wbudowywania w specjalnej maszynie spełniającej rolę wytwórni i układarki. 3. Wykonanie warstwy z mieszanki mineralno - emulsyjnej. 4. Prace porządkowe. Uwaga: 1. Prace związane z układaniem nawierzchni poprzedzone zostaną regulacją studzienek i wpustów zlokalizowanych w remontowanej drodze. Prace te wykona Zamawiający własnym staraniem. 2. Zamawiający przewiduje się, że prace związane z układaniem nawierzchni winny być zrealizowane maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT96300.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BITUNOVA Sp. z o.o., , u. Wólczyńska 237, 01-919, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107280,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107280,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107280,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.