To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97174 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Knurów: Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w mieście Knurów - zwiększenie efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego - I Etap obejmujący modernizację oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. 1 Maja w Knurowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51027 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61448-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, krajowy numer identyfikacyjny
27625758700000, ul.
ul. dr. Floriana Ogana
5,
44190
Knurów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 392 308, faks
32 2351521, 3392292, e-mail
zp@knurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w mieście Knurów - zwiększenie efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego - I Etap obejmujący modernizację oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. 1 Maja w Knurowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I Etapu zadania, obejmującego modernizację oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. 1 Maja w Knurowie, a w szczególności: 1) montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, rurowych o wys. 9 m z wysięgnikiem jednoramiennym łukowym ulicznym 1m na fundamencie - 20 szt., 2) montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, rurowych o wys. 9 m z wysięgnikiem dwuramiennym łukowym ulicznym 1m na fundamencie - 3 szt., 3) montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, rurowych o wys. 9 m z wysięgnikiem jednoramiennym łukowym ulicznym 1m i drugim wysięgnikiem jednoramiennym łukowym ulicznym 0,5m montowanym na wysokości 5 m na fundamencie - 27 szt., 4) montaż słupa oświetleniowego stalowego, ocynkowanego, rurowego o wys. 10m z wysięgnikiem trójramiennym 120 stopni łukowym ulicznym 1m na fundamencie - 1 szt., 5) demontaż i ponowny montaż uchwytów na flagę - 45 kpl., 6) demontaż i ponowny montaż uchwytów na ozdoby świąteczne - 1 kpl., 7) demontaż i ponowny montaż uchwytu dla linii napowietrznej - 1 kpl., 8) montaż opraw oświetleniowych ulicznych typu LED o mocy 139W z układem redukcji mocy - 3 szt., 9) montaż opraw oświetleniowych ulicznych typu LED o mocy 106W z układem redukcji mocy - 88 szt., 10) montaż opraw oświetleniowych ulicznych typu LED o mocy 38W - 37 szt., 11) ułożenie kabla oświetleniowego typu YAKXS 4x35 mm2, 12) demontaż, odwóz i utylizacja słupów typu OŻ - 50 kpl., 13) demontaż, odwóz i utylizacja słupów stalowych - 1 kpl, 14) demontaż, odwóz i utylizacja opraw oświetleniowych - 108 kpl., 15) demotaż, odwóz i utylizacja wysięgników - 50 szt., 16) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45500000-2,
45310000-3,
45311100-1,
45314300-4,
45316100-6,
45317000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT327246.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 197783.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i obejść budynków mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.