eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Jarosław: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych
Numer ogłoszenia: 97177 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Poniatowskiego 57, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212258, faks 016 6212258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych - zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 5.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 5.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 5.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 5.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 5.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 5.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 5.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.4. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: 5.4.1. w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.1. wykażą, że są uprawnieni do prowadzenia szkoleń na podstawie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zmianami); 5.4.2. w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.2. wykażą wykonaniem lub wykonywaniem minimum 2 usług szkoleniowych dla minimum 5 osób ,dotyczących projektu współfinansowanego ze środków UE, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 5.4.3. w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.3. wykażą dysponowanie zasobem technicznym do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze praktycznym, w tym pomieszczeniami wykładowymi, których liczba, wielkość i standard jest adekwatna do wielkości grup szkoleniowych oraz osobami posiadającymi wykształcenie oraz umiejętności do przeprowadzenia szkolenia, 5.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.5.1. warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. muszą zostać spełnione przez wykonawców łącznie. 5.5.2. brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. 5.6. Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.7. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.1. Oświadczenie: 6.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ) dotyczących: 6.1.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia 6.1.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.1.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej 6.2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. 6.2.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 6.2.2. a) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (wg załącznika nr 7 a do SIWZ). 6.2.3 Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, ewentualnie certyfikat zarządzania projektami współfinansowanymi z EFS - POKL. 6.3. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymagane w pkt 6.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 6.2.-6.3. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 6.5.1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 8 do SIWZ). 6.5.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy (wg załącznika nr 9 do SIWZ). 6.6. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 6.5. 6.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie zawodowe - 30
  • 3 - posiadane certyfikaty - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarosławiu, ul. Poniatowskiego 57, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarosławiu, ul. Poniatowskiego 57, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Czas na aktywność w gminie miejskiej Jarosław realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII. Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia zawodowe w zakresie: Typ szkolenia liczba osób łączny wymiar zajęć w godzinach lekcyjnych w tym minimalna liczba godzin zajęć praktycznych Florystka 3 osoby 80 50 Kucharz-kelner 7 osób 120 90 Opiekunka osoby starszej 3 osoby 120 80 Obsługa koparko-ładowarki 4 osoby 176 60 Fryzjer 3 osoby 120 90 Księgowość komputerowa z fakturowaniem 3 osoby 120 70 sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej 11 osób 120 70 obsługa wózka widłowego 2 osoby 60 15 Technolog robót wykończeniowych 1 osoba 120 100 krawiec 1 osoba 120 100 opiekunka dziecka niepełnosprawnego 2 osoby 120 50 FLORYSTYKA - dla 3 osób w 1 grupie w wymiarze po 80 godzin lekcyjnych, w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 50 godzin. - Cel: praktyczne opanowanie zasad florystyki oraz pozyskanie podstawowych informacji z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek. Celem szkolenia jest przygotowanie bezrobotnych do wejścia na rynek pracy z nowymi umiejętnościami. Wiedza przekazywana na kursie pozwala na sprawne poruszanie się w gąszczu przepisów tym, którzy chcą prowadzić własną kwiaciarnię oraz umożliwia podjęcie pracy w zawodzie florysty. KUCHARZ KELNER - dla 7 osób w wymiarze 120 godzin lekcyjnych, w tym część praktyczna nie mniej niż 90 godzin oraz indywidualnie - minimum 3 godziny. - Cel: Szkolenie ma na celu przekazanie zasobu wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych z zakresu gastronomi, w tym: przygotowanie do samodzielnej pracy na stanowisku kucharza i kelnera; zaznajomienie z podstawową wiedzą z zakresu zagadnień technologicznych; zaznajomienie z zasadami bhp i zagrożeniami wynikającymi z ich nieprzestrzegania; profesjonalnej obsługi konsumenta; sporządzania jadłospisów, przygotowywania i przechowywania potraw oraz sposobów ich podawania. OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - dla 3 osób w wymiarze po 120 godzin lekcyjnych, w tym godzin praktycznych - 80 godzin. - Cel: Celem szkolenia jest zdobycie kompetencji, wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych koniecznych przy zatrudnieniu jako opiekun osoby starszej OBSŁUGA KOPARKO ŁADOWARKI - dla 4 osób w wymiarze 176 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 60 godzin. - Cel: Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia uprawnień oraz wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zakresie obsługi koparko-ładowarki III. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) Program szkolenia - zgodny z w/w rozporządzeniem, z tym, że Zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkolenia praktycznego na każdego uczestnika wynosiła minimum 60 godzin. Szkolenie może prowadzić podmiot, który posiada odpowiednie warunki lokalowe, park maszynowy wraz z placem manewrowym oraz kadrę dydaktyczną oraz warunki socjalne i wyposażenie dydaktyczne i posiada potwierdzenie spełniania warunków wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Lokalizacja bazy szkoleniowej powinna znajdować się w odległości do 45 km od siedziby Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-500 Jarosław, ul. Poniatowskiego 57 . Koszt dojazdu beneficjentów do bazy szkoleniowej ponosi wykonawca. FRYZJER - dla 3 osób w wymiarze 120 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 90 godzin. - Cel: Celem szkolenia jest uzyskanie umiejętności zawodowych niezbędnych przy wykonywaniu zawodu fryzjera. KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA Z FAKTUROWANIEM dla 3 osób w wymiarze 120 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 70 godzin. Celem szkolenia jest wyposażenie użytkowników w wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia księgowości z wykorzystaniem komputerowych systemów finansowo-księgowych. Uczestnik pozna zagadnienia dotyczące księgowości i rachunkowości komputerowej. Przedstawione tematy zostaną wyjaśnione na podstawie przykładów i zadań praktycznych. Po zapoznaniu się z zasadami rachunkowości uczestnik pozna specyficzne cechy rachunkowości komputerowej. W szkoleniu znajdują się też informacje na temat księgowości materialnej i ewidencji środków trwałych. Uczestnik nauczy się także rozliczać koszty z uwzględnieniem ich rodzaju oraz dokonywać rozliczenia międzyokresowego kosztów. SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ - dla 11 osób w wymiarze 120 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 70 godzin. - Cel: nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu profesjonalnej sprzedaży w tym prowadzenia dokumentacji handlowej, rozpoznawania znaków pieniężnych, obsługi kas fiskalnych. OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO - dla 2 osób w wymiarze 60 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 15 godzin. - Cel: Nabycie umiejętności praktycznych z zakresu obsługi wózka widłowego wraz z uprawnieniem do wykonywania tych czynności. Lokalizacja bazy szkoleniowej powinna znajdować się w odległości do 45 km od siedziby Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-500 Jarosław, ul. Poniatowskiego 57 . Koszt dojazdu beneficjentów do bazy szkoleniowej ponosi wykonawca. TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - dla 1 osoby w wymiarze 120 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 100 godzin. - Cel: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. KRAWIEC - dla 1 osoby w wymiarze 120 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 100 godzin. - Cel: przygotowanie uczestników kursu do pracy w zawodzie krawiec. OPIEKUNKA DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO - dla 2 osób w wymiarze 120 godzin lekcyjnych w tym zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniej niż 50 godzin. - Cel: Poznawczy: zapoznanie uczestników kursu z podstawami wiedzy medycznej, psychologicznej i pedagogicznej, niezbędnymi do sprawowania wszechstronnej opieki nad osobą s niepełnosprawną, zarówno we własnym domu, jak też w placówkach świadczących usługi na rzecz osób niepełnosprawnych. Dydaktyczny: wyrabianie w uczestnikach kursu przyjacielskiej i serdecznej postawy wobec podopiecznych, umiejętności troszczenia się o ich dobre samopoczucie, umiejętności odczytywanie ich uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb, tym samym zaś bycie pomocnym w codziennym życiu. Kształcący: kształcenie umiejętności diagnozowania dysfunkcji zakłócających tok prawidłowego funkcjonowania dziecka niepełnosprawnego oraz rozpoznawanie uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. posiadane certyfikaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze po 16 godzin lekcyjnych na każdą z 4 grup: a/ grupa 10 osób b/ grupa 10 osób c/ grupa 10 osób d/ grupa 10 osób - Cel: - Podniesienie poziomu samooceny, wzrost motywacji i aspiracj Wzrost motywacji Podniesienie samooceny, wiary w siebie i swoje możliwości; Zwiększenie umiejętności komunikacyjnej; Zdobycie pewności siebie; Umiejętność pracy w grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. posiadane certyfikaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Indywidualne poradnictwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne poradnictwo zawodowe dla 40 osób prowadzone przez doradcę zawodowego w wymiarze 6 godzin lekcyjnych na 1 osobę Cel: Zdobycie wiedzy z zakresu doradztwa i poradnictwa zawodowego. Rozwinięcie kompetencji niezbędnych do indywidualnych rozmów doradczych. Poznanie typologii doradców zawodowych i ich klientów, etapów oraz metod standardowej rozmowy doradczej. Nabycie umiejętności pożądanych w pracy związanej z pomocą innym: autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, aktywne słuchanie i trafne zadawanie pytań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. posiadane certyfikaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Program aktywności lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program aktywności lokalnej Typ szkolenia liczba osób wymiar w godzinach lekcyjnych Indywidualne poradnictwo zawodowe 6 osób 6 godzin osobę Animacje lokalne 15 osób 25 Poradnictwo psychologa i radcy prawnego 15 osób Psycholog- łącznie 8 godzin, Radca prawny- łącznie 8 godzin Szkolenie w zawodzie konserwator terenów zielonych 6 osób 120 Szkolenie w zawodzie technolog robót wykończeniowych 2 osoby 120 Warsztaty umiejętności rodzicielskich 9 osób 10 Warsztaty racjonalnego gospodarowania budżetem domowym 13 osób 16 Grupowa terapia poznawczo- behawioralna 15 osób 10 Cel: Indywidualne poradnictwo zawodowe - Zdobycie wiedzy z zakresu doradztwa i poradnictwa zawodowego. Rozwinięcie kompetencji niezbędnych do indywidualnych rozmów doradczych. Poznanie typologii doradców zawodowych i ich klientów, etapów oraz metod standardowej rozmowy doradczej. Nabycie umiejętności pożądanych w pracy związanej z pomocą innym: autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, aktywne słuchanie i trafne zadawanie pytań Animacje lokalne - wspieranie lokalnych inicjatyw oraz zaangażowanie mieszkańców w sprawy lokalne społeczności Poradnictwo psychologa i radcy prawnego - poradnictwo psychologiczne w zakresie pomocy psychologicznej, doświadczania kryzysów, nieradzenia sobie ze stresem, chęci zmiany w życiu oraz potrzeby profesjonalnego ukierunkowania. Poradnictwo radcy prawnego - pomoc w rozwiązywaniu problemów prawnych Szkolenie w zawodzie konserwator terenów zielonych - nabycie wiedzy teoretycznej oraz praktycznej w zakresie utrzymywania terenów zieleni. Zakres szkolenia: - Podstawy botaniki - Choroby i szkodniki roślin - Zakładanie zieleni - Narzędzia stosowane w ogrodnictwie - Pielęgnacja zieleni Szkolenie w zawodzie technolog robót wykończeniowych Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. Warsztaty umiejętności rodzicielskich - Cele: rozwijanie umiejętności budowania prawidłowych relacji w rodzinie poznanie nowego języka komunikacji; nauka dialogu i kształtowanie relacji opartych na wzajemnym szacunku pobudzenie do refleksji nad procesem wychowawczym i stosowanymi metodami wychowawczymi; świadomość własnych celów wychowania wspieranie w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą., - zwiększenie skuteczności oddziaływań wychowawczych i zdobycie. umiejętności radzenia sobie z emocjami, stresem, agresją Warsztaty racjonalnego gospodarowania budżetem domowym - nabycie umiejętności racjonalnego wydatkowania środków Grupowa terapia poznawczo- behawioralna - lepsze poznanie siebie nawzajem, pełniejsza integracja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. posiadane certyfikaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Działania o charakterze środowiskowym Zorganizowanie spotkania integracyjnego ,,Dzień sąsiada o charakterze plenerowym dla 200 osób na ok. 6 godzin. Wymagane atrakcje dla dzieci - zjeżdżalnia dmuchana i ,,suchy basen. Scena lub duży podest, nagłośnienie, muzyka i wodzirej oraz catering ( jeden gorący posiłek, napoje, słodycze, przekąski, owoce).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działania o charakterze środowiskowym Zorganizowanie spotkania integracyjnego ,,Dzień sąsiada o charakterze plenerowym dla 200 osób na ok. 6 godzin. Wymagane atrakcje dla dzieci - zjeżdżalnia dmuchana i ,,suchy basen. Scena lub duży podest, nagłośnienie, muzyka i wodzirej oraz catering ( jeden gorący posiłek, napoje, słodycze, przekąski, owoce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. posiadane certyfikaty - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.