eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadaniaRozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - kontynuacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-28

Racibórz: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - kontynuacja
Numer ogłoszenia: 97180 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4181592, 4181056, faks 032 4153381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - kontynuacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - kontynuacja wraz z przejęciem obowiązków od Inżyniera obecnie pełniącego funkcję w ramach niniejszego zadania. Wartość zadania według już podpisanych umów wynosi brutto 24 145 460,00 PLN, w tym: Roboty ogólnobudowlane - 14 239 884 PLN. Roboty instalacje sanitarne, wod-kan, wentylacja, c.o. - 5 282 714,00 PLN. Roboty elektryczne - 4 247 862,00 PLN. Zaawansowanie robót 65 %. Zadania w ramach niniejszego kontraktu będą obejmować co najmniej następujące czynności: a).weryfikację wszystkich dotychczas wystawionych przez Inżyniera (inspektorów nadzoru) dokumentów, wprowadzenie korekt, tam gdzie Wykonawca uzna za konieczne i przejęcie odpowiedzialności za jakość i zgodność z zawartymi umowami, wytycznymi instytucji zarządzających oraz obowiązującymi przepisami prawa, b).Weryfikacja wszystkich dokumentów wystawionych przez podmiot dotychczas pełniący funkcję Inżyniera, wniesienie ewentualnych korekt i wydanie do 7 dni od daty podpisania umowy oświadczenia o przejęciu pełnej odpowiedzialności za wszystkie dokumenty wystawione przez podmiot dotychczas pełniący funkcję Inżyniera. c).Zapoznanie się z wszystkimi dokumentami kontraktowymi oraz pełną korespondencją dla kontraktów w fazie realizacji, w terminie wydanie do 7 dni od daty podpisania umowy oraz wydanie oświadczenia o zapoznaniu się jw. d).Przejęcie i wdrożenie wszystkich obowiązujących w ramach Projektu procedur zarządzania Kontraktem na roboty, wzorów dokumentów i ich archiwizacji; oraz wdrożenie dodatkowych (za zgodą Zamawiającego) w przypadku gdy Wykonawca uzna, że procedury takie przyczyniłyby się do podniesienia efektywności zarządzania kontraktami. e).profesjonalne i kompetentne pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami (zgodnie z art. 25, 26 Prawa Budowlanego), f).koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego), g).pełnienia funkcji Inżyniera zgodnie z wymogami Inwestora i przepisami Prawa Budowlanego. h).administrowanie Kontraktem na roboty (w tym kontrola i zatwierdzanie przejściowych płatności, opiniowanie robót dodatkowych i zamiennych mających wpływ na cenę umowy. i).bezstronne i obiektywne uczestniczenie w procesie inwestycyjnym (Inżynier stoi na straży prawidłowo wykonanego kontraktu, zgodnie z jego zapisami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej; podejmuje bezstronne decyzje np. w sprawie roszczeń Wykonawcy, wydaje polecenia Wykonawcy zgodnie z zapisami kontraktu), j).monitoring postępu Kontraktu na roboty łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę oba wskaźniki: rzeczowy i finansowy, k).wdrażanie i egzekwowanie programów naprawczych w przypadku opóźnień generowanych przez Wykonawców, l).przeprowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych ze szczególnym uwzględnieniem rozruchów technologicznych, m).zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa, w tym budowlanego przez Wykonawców, n).pełnienie funkcji mediatora i rozjemcy w sporach - Inżynier prowadzi polubowne uzgodnienia w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Wykonawcą robót a Zamawiającym. o).przygotowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia kontraktów - Inżynier jest odpowiedzialny za przygotowanie i/lub weryfikację m.in.: - przejściowych płatności - protokołów konieczności i negocjacji, - raportów miesięcznych z robót, - protokołów odbioru robót, -raportu końcowego z realizacji zadania. p).zapewnienie, że wszystkie zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktów na roboty (w tym kontrakty zakończone przed przejęciem obowiązków przez Inżyniera); q).rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktów na roboty, r).prowadzenie bieżących analiz na potrzeby Zamawiającego, zgodnie z jego wytycznymi, s).organizacja rad budowy w odstępach tygodniowych dla Kontraktu na roboty, lub częściej w razie wystąpienia takiej potrzeby; t).stałe konsultacje i doradztwo fachowe dla Zamawiającego, w tym: - udział w kwalifikacji kosztów (zgodność z Decyzją i Wytycznymi) - monitorowanie zgodności robót z kontraktem - rzetelne raportowanie (nie jest jedynie obserwatorem (fotografia), lecz aktywnym elementem całości) dające wczesną analizę zagrożeń i wnioski w sprawozdaniach miesięcznych -bieżąca sprawozdawczość na podstawie własnej oceny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej następującymi osobami: a). Specjalista kluczowy nr 1, Lider Zespołu Inżynier Kontraktu - posiadający: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub nadzór nad robotami przy minimum 2 zadaniach z zakresu budowy obiektów kubaturowych (tj. budowy lub remontu lub modernizacji, obiektów mieszkalnych lub użyteczności publicznej lub biurowych lub handlowych) o wartości robót powyżej 5 000 000,00 PLN. Specjalista kluczowy nr 2, Menedżer kosztów - posiadający: Wykształcenie wyższe techniczne i/lub ekonomiczne; minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, co najmniej 5 lat pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych w minimum 1 projekcie, o wartości robót co najmniej 5 000 000,00 PLN. c). Specjalista kluczowy 3, Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych: Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami, przy minimum 1 zadaniu z zakresu budowy obiektów kubaturowych (tj. budowy lub remontu lub modernizacji, obiektów mieszkalnych lub użyteczności publicznej lub biurowych lub handlowych) o wartości robót powyżej 5 000 000,00 PLN. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d). Specjalista kluczowy 4, Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, wentylacji - posiadający: Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe; minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych oraz wentylacji. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, e). Specjalista kluczowy 5, Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych - posiadający: Wykształcenie wyższe techniczne; minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektrycznych lub kierowaniu robotami elektrycznymi. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1). Zmiany mające wpływ termin wykonania: W przypadku zmiany terminu wykonania zadania związanego z umową zawartą z Wykonawcą na wykonanie robót budowlanych tj. a). możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: - przekazanie terenu budowy, - przekazanie dokumentów budowy, b). możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na: - oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., - roboty dodatkowe, - zmiany stanu prawnego mającej wpływ na realizację zadania. 2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a). zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), b). rezygnacja z części robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.