Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Bydgoszcz: Digitalizacja zbioru czasopisma Bromberger Zeitung ze zbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy, wydawanego od roku 1862 do 1920r w ramach Programu Wieloletniego Kultura +, Priorytet Digitalizacja.
Numer ogłoszenia: 97184 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. W. Bełzy w Bydgoszczy , ul. Długa 39, 85-034 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3238008, faks 052 3287390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biblioteka.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Digitalizacja zbioru czasopisma Bromberger Zeitung ze zbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy, wydawanego od roku 1862 do 1920r w ramach Programu Wieloletniego Kultura +, Priorytet Digitalizacja..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest digitalizacja zbioru czasopisma Bromberger Zeitung ze zbioru WIMBP w Bydgoszczy, wydawanego od roku 1862 do 1920r. Opis czasopisma i stan jego zachowania został zawarty w załączniku nr.1 do s.i.w.z. Zbiór jest w posiadaniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy digitalizacji i obejmuje wykonanie 67.570 skanów w formacie TIFF w siedzibie Wykonawcy oraz na sprzęcie Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem zbioru do Wykonawcy, a po wykonaniu usługi zwrocie zbioru do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wymagania jakościowe dotyczące plików TIFF zostały zawarte w załączniku nr 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy konwersji 67.570 plików TIFF do plików w formacie DjVu oraz w formacie JPG. Konwersja będzie wykonana poza siedzibą Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy. Wymagania jakościowe dotyczące konwersji do formatów JPG i DjVu oraz właściwości plików DjVu zostały zawarte w załączniku nr 3. Wykonanie w postaci plików xml - dla każdego pliku skanu w formacie TIFF i odpowiadającego mu pliku JPG - metadanych deskryptywnych, administracyjno-technicznych, dotyczących praw autorskich oraz strukturalnych. Wymagania jakościowe dotyczące plików metadanych zostały zawarte w załączniku nr 3..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.91.00-4, 79.55.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca CZĘŚCI I udokumentuje wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie jej prowadzenia - - 2÷4 usług digitalizacji, których wartość łączna jest nie mniejsza niż 30.000 PLN brutto (kryterium wartościowe), albo - 2÷4 usług digitalizacji, podczas których przetworzono łącznie przynajmniej 60.000 stron digitalizowanych obiektów bibliotecznych (kryterium ilościowe). W przedłożonych dokumentach dotyczących zrealizowanych usług digitalizacji, wykazane musi być należyte wykonanie czynności : Skanowanie do plików w formacie macierzystym zbiorów wydanych przed rokiem 1950. Wykonawca CZĘŚCI II celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, udokumentuje wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie jej prowadzenia - - 2÷4 usług digitalizacji, których wartość łączna jest nie mniejsza niż 30.000 PLN brutto (kryterium wartościowe), albo - 2÷4 usług digitalizacji, podczas których przetworzono łącznie przynajmniej 60.000 stron digitalizowanych obiektów bibliotecznych (kryterium ilościowe). W przedłożonych dokumentach dotyczących zrealizowanych usług digitalizacji, wykazane musi być przynajmniej dwukrotnie - należyte wykonanie poniższych czynności : - Wykonanie publikacji w formacie prezentacyjnym z plików w formacie macierzystym, - Wykonanie metadanych dla publikacji cyfrowych w zakresie odpowiadającym wymogom niniejszego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają specjalistyczny sprzęt, w tym skanery bezdotykowe książkowe do digitalizacji zbiorów zszytych i oprawnych - co najmniej jeden do formatu A2, drugi do formatu A1+ oraz licencjonowane oprogramowanie komercyjne umożliwiające realizację wszystkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biblioteka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego 85-034 Bydgoszcz, ul. Długa 39, sekretariat I p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy ul. Długa 39 85-034 Bydgoszcz Sekretariat I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie 67.570 skanów w formacie TIFF..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy digitalizacji i obejmuje wykonanie 67.570 skanów w formacie TIFF w siedzibie Wykonawcy oraz na sprzęcie Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem zbioru do Wykonawcy, a po wykonaniu usługi zwrocie zbioru do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wymagania jakościowe dotyczące plików TIFF zostały zawarte w załączniku nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.91.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konwersja 67.570 plików TIFF do plików w formacie DjVu oraz w formacie JPG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy konwersji 67.570 plików TIFF do plików w formacie DjVu oraz w formacie JPG. Konwersja będzie wykonana poza siedzibą Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy. Wymagania jakościowe dotyczące konwersji do formatów JPG i DjVu oraz właściwości plików DjVu zostały zawarte w załączniku nr 3. Wykonanie w postaci plików xml - dla każdego pliku skanu w formacie TIFF i odpowiadającego mu pliku JPG - metadanych deskryptywnych, administracyjno-technicznych, dotyczących praw autorskich oraz strukturalnych. Wymagania jakościowe dotyczące plików metadanych zostały zawarte w załączniku nr 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.20.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska Świdnik
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- "Usługi nagrania audiodeskrypcji na podstawie otrzymanego skryptu, (...) do 9 filmów pełnometrażowych, w ramach projektu "Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
- Świadczenie usługi polegającej na digitalizacji i nadaniu zakresów przestrzennych analogowym dokumentom PZGiK prowadzonego przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
więcej: Usługi przetwarzania tekstu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.