eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDigitalizacja zbioru czasopisma Bromberger Zeitung ze zbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy, wydawanego od roku 1862 do 1920r w ramach Programu Wieloletniego Kultura +, Priorytet Digitalizacja.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Bydgoszcz: Digitalizacja zbioru czasopisma Bromberger Zeitung ze zbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy, wydawanego od roku 1862 do 1920r w ramach Programu Wieloletniego Kultura +, Priorytet Digitalizacja.
Numer ogłoszenia: 97184 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. W. Bełzy w Bydgoszczy , ul. Długa 39, 85-034 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3238008, faks 052 3287390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biblioteka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Digitalizacja zbioru czasopisma Bromberger Zeitung ze zbioru Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy, wydawanego od roku 1862 do 1920r w ramach Programu Wieloletniego Kultura +, Priorytet Digitalizacja..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest digitalizacja zbioru czasopisma Bromberger Zeitung ze zbioru WIMBP w Bydgoszczy, wydawanego od roku 1862 do 1920r. Opis czasopisma i stan jego zachowania został zawarty w załączniku nr.1 do s.i.w.z. Zbiór jest w posiadaniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy digitalizacji i obejmuje wykonanie 67.570 skanów w formacie TIFF w siedzibie Wykonawcy oraz na sprzęcie Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem zbioru do Wykonawcy, a po wykonaniu usługi zwrocie zbioru do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wymagania jakościowe dotyczące plików TIFF zostały zawarte w załączniku nr 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy konwersji 67.570 plików TIFF do plików w formacie DjVu oraz w formacie JPG. Konwersja będzie wykonana poza siedzibą Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy. Wymagania jakościowe dotyczące konwersji do formatów JPG i DjVu oraz właściwości plików DjVu zostały zawarte w załączniku nr 3. Wykonanie w postaci plików xml - dla każdego pliku skanu w formacie TIFF i odpowiadającego mu pliku JPG - metadanych deskryptywnych, administracyjno-technicznych, dotyczących praw autorskich oraz strukturalnych. Wymagania jakościowe dotyczące plików metadanych zostały zawarte w załączniku nr 3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.91.00-4, 79.55.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca CZĘŚCI I udokumentuje wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie jej prowadzenia - - 2÷4 usług digitalizacji, których wartość łączna jest nie mniejsza niż 30.000 PLN brutto (kryterium wartościowe), albo - 2÷4 usług digitalizacji, podczas których przetworzono łącznie przynajmniej 60.000 stron digitalizowanych obiektów bibliotecznych (kryterium ilościowe). W przedłożonych dokumentach dotyczących zrealizowanych usług digitalizacji, wykazane musi być należyte wykonanie czynności : Skanowanie do plików w formacie macierzystym zbiorów wydanych przed rokiem 1950. Wykonawca CZĘŚCI II celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, udokumentuje wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie jej prowadzenia - - 2÷4 usług digitalizacji, których wartość łączna jest nie mniejsza niż 30.000 PLN brutto (kryterium wartościowe), albo - 2÷4 usług digitalizacji, podczas których przetworzono łącznie przynajmniej 60.000 stron digitalizowanych obiektów bibliotecznych (kryterium ilościowe). W przedłożonych dokumentach dotyczących zrealizowanych usług digitalizacji, wykazane musi być przynajmniej dwukrotnie - należyte wykonanie poniższych czynności : - Wykonanie publikacji w formacie prezentacyjnym z plików w formacie macierzystym, - Wykonanie metadanych dla publikacji cyfrowych w zakresie odpowiadającym wymogom niniejszego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają specjalistyczny sprzęt, w tym skanery bezdotykowe książkowe do digitalizacji zbiorów zszytych i oprawnych - co najmniej jeden do formatu A2, drugi do formatu A1+ oraz licencjonowane oprogramowanie komercyjne umożliwiające realizację wszystkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biblioteka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego 85-034 Bydgoszcz, ul. Długa 39, sekretariat I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. dr. W. Bełzy w Bydgoszczy ul. Długa 39 85-034 Bydgoszcz Sekretariat I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie 67.570 skanów w formacie TIFF..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy digitalizacji i obejmuje wykonanie 67.570 skanów w formacie TIFF w siedzibie Wykonawcy oraz na sprzęcie Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem zbioru do Wykonawcy, a po wykonaniu usługi zwrocie zbioru do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wymagania jakościowe dotyczące plików TIFF zostały zawarte w załączniku nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.91.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konwersja 67.570 plików TIFF do plików w formacie DjVu oraz w formacie JPG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy konwersji 67.570 plików TIFF do plików w formacie DjVu oraz w formacie JPG. Konwersja będzie wykonana poza siedzibą Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy. Wymagania jakościowe dotyczące konwersji do formatów JPG i DjVu oraz właściwości plików DjVu zostały zawarte w załączniku nr 3. Wykonanie w postaci plików xml - dla każdego pliku skanu w formacie TIFF i odpowiadającego mu pliku JPG - metadanych deskryptywnych, administracyjno-technicznych, dotyczących praw autorskich oraz strukturalnych. Wymagania jakościowe dotyczące plików metadanych zostały zawarte w załączniku nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.