Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Sieradz: DOSTAWa FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SIERADZU
Numer ogłoszenia: 97200 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sieradzu , ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8265600, faks 43 8265699.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWa FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SIERADZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Tonery oryginalne do typów drukarek niżej wymienionych: a) HP LaserJet 4050 N(10000kopii) w ilości 6 szt. b) HP LaserJet 1300 (2500 kopii) w ilości 1 szt. c) OKI PAGE 14 i/n (typ 8) w ilości 5 szt. d) OKI B4300 N, B4350 (6000 szt. kopii, typ 9) w ilości 4 szt. e) OKI B430 DN, MB 460 (7000 kopii, 43979202) w ilości 6 szt. f) OKI B 6300 ( 17000 kopii, 09004079 toner/bęben) w ilości 50 szt. g) OKI B720 DN ( 20.000 kopii, 01279101) w ilości 8 szt. h) OKI B6500,B6500DN(22.000, 09004462 toner/bęben) w ilości 20 szt. i) OKI C3300 N (na 2500 kopii) w kolorze: - czarnym (43459331) w ilości 10 szt. - cyan (43459331) w ilości 6 szt. - magenta (43459330) w ilości 6 szt. - yellow (43459329) w ilości 6 szt. j) OKI C8800 N (na 6000 kopii) w kolorze: - czarnym (43487712) w ilości 4 szt. - cyan ( 43487711) w ilości 2 szt. - magenta (43487710) w ilości 2 szt. - yellow (43487709) w ilości 2 szt. k) HP 4015 DN (24.000 kopii, CC364X) w ilości 8 szt. l) HP LJ M 1120 n MFP ( 2000 kopii) w ilości 10 szt. ł) HP LJ 1100 ( 2000 kopii) w ilości 5 szt. n) LEXMARK T650 DTN, T654 DN (25.000 kopii) w ilości 16 szt. 2) Bębny do drukarek typu OKI PAGE 14 i/n (20.000 stron) w ilości 2 szt. 3) Bębny do drukarek typu OKI B 4300n , B4350 (25.000 stron) w ilości 2 szt. 4) Bębny do drukarek typu OKI B 430DN/B460MB (25.000 stron) w ilości 4 szt. 5) Bębny do OKI C3300 N w kolorze: - czarnym (43460208) w ilości 6 szt. - cyan (43460207) w ilości 3 szt. - magenta (43460206) w ilości 3 szt. - yellow (43460205) w ilości 3 szt. 6) Bębny do OKI C8800 N w kolorze: - czarnym (43449016) w ilości 2 szt. - cyan (43449015) w ilości 1 szt. - magenta (43449014) w ilości 1 szt. - yellow (43449013) w ilości 1 szt. 7) Moduł utrwalania do drukarek typu OKI C3300 w ilości 3 szt. 8) Moduł utrwalania do drukarek typu OKI C8800 w ilości 1 szt. 9) Taśmy do drukarek typu TALLY T 22055,2155,MT-360 w oryg. w ilości 10 szt. 10) Taśmy do drukarek typu OKI MICROLINE 3320, 3321, w oryg w ilości 20 szt. 11) Taśmy DAT (data cartridge) w oryginale DLA typu: DDS 4 - 40 GB w ilości 30 szt. HP DAT 160 w ilości 40 szt. 12) Taśmy czyszczące DAT w oryginale dla typu: DDS 4 - 40 GB w ilości 4 szt. HP DAT 160 w ilości 4 szt. 13) Atrament czarny do typu drukarki HP DJ 815 C w oryginale w ilości 3 szt. 14) Atrament kolorowy do typu drukarki HP DJ815C w oryginale w ilości 2 szt. 15) Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego PANASONIC MB783 ( KX-FAT92E -2000 kopii ) w ilości - 6 szt. 16) Bębny do urządzenia wielofunkcyjnego PANASONIC MB783 ( KX-FAD93E -6000 kopii ) w ilości - 2 szt. 17) Tonery do kserokopiarek typu CANON w oryginale n/w ilościach: NP6317 (10000 kopii) 12 szt. NP6512 ( 4000 kopii) 10 szt. iR1210 ( 5000 kopii) 10 szt. iR2018, iR2016J ( 6000 kopii) 48 szt. iR1020 (5000 kopii) 8 szt. 12) Bębny do kserokopiarek CANON iR 2016J w oryginale ( 55.000 stron ) w ilości 2 szt. 13) Bębny do kserokopiarek CANON iR 2018 w oryginale ( 65.000 stron )w ilości 8 szt. 14) Bębny do kserokopiarki CANON iR1210 w oryginale ( 24.000 stron) w ilości 2 szt. 15) Bębny do kserokopiarek CANON NP6317 w oryginale (60.000 stron) w ilości 2 szt. 16) Bębny do kserokopiarek CANON NP6512 w oryginale ( 30.000 stron) w ilości 4 szt. 17) Bębny do kserokopiarki CANON iR1020 w oryginale ( 25.000 stron) w ilości 2 szt. 2. Zamawiający określa typ sprzętu jakim dysponuje oraz rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem (taśma zabezpieczająca)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech zamówień wykonanych lub wykonywanych z należytą starannością, polegających na dostawie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 80 000 złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególowych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególowych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ussieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego pokój 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajżącego stanowisko operacyjne nr 1 sala obsługi B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1723E Bartochów - Gołuchy poprzez wymianę nawierzchni Modernizacja drogi powiatowej nr 1732E w miejscowości Sędzimirowice poprzez wymianę nawierzchni
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Wągłczew
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad robotami pn. Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- Zakup drukarek monochromatycznych z tonerami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.