eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelinPrzeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97214 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Strzelin: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejskio Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne, projekt pt: "Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511845-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 86285 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kamienna 10, 57100 Strzelin, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (071) 392 30 16, faks (071) 392 30 15, e-mail przetargi@powiatstrzelinski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatstrzelinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim będących uczestnikami projektu " Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na VI części: !). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART" 2). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARMAŃSKI" 3).CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "KURS CARVINGU" 4). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "WARSZTAY CUKIERNICZE - TORTY" 5). CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA KOMBAJNU ZBOŻOWEGO " 6).CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART"
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części nr I p.n.: "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przedmiotowym postępowaniu, w części nr I oferty p.n.: "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART" nie zostały złożone żadne oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5850
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARMAŃSKI"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10440
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, okz.zabkowice@dzdz.edu.pl, ul.Biskupia 10, 50-148, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7200
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7200
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "KURS CARVINGU"
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części nr III p.n.: "KURS CARVINGU" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 7) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przedmiotowym postępowaniu, w części nr III p.n.: "KURS CARVINGU" Zamawiający wezwał Wykonawcę - GastroArt Studio Kulinarne Renata Rybacka, ul.Warszawska 6, 08-450 Łaskarzew, którego oferta została najwyżej sklasyfikowana w rankingu ofert, do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w części nr III w terminie do dnia 13.06.2017 r. W dniu 12.06.2017 r. ww.wykonawca poinformował Zamawiającego, że z przyczyn od niego niezależnych nie może przystąpić do realizacji zamówienia w części nr III i IV. Termin wykonania zamówieniowy określono w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. Zamawiający nie wzywa kolejnego z listy rankingowej wykonawcy do złożenia dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, ponieważ chcąc zachować ustawowe terminy ( min.5 dni na złożenie dokumentów i min.5 dni licząc od przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty do podpisania umowy - razem min.10 dni), wykonanie zamówienia stałoby się niemożliwym do wykonania w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. W SIWZ, jak również w ogłoszeniu o zamówieniu nie została przewidziana możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy. Termin realizacji zamówienia jest istotnym elementem świadczenia umownego wykonawcy i nie może on podlegać zmianom poza trybem art.144 ust.1 Pzp. Zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia jest niedopuszczalne świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10548
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3696,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9600
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "WARSZTAY CUKIERNICZE - TORTY"
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części nr IV p.n.: "WARSZTATY CUKIERNICZE -TORTY" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 7) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzasadnienie unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu, w części nr IV p.n.: "WARSZTATY CUKIERNICZE -TORTY" Zamawiający wezwał Wykonawcę - GastroArt Studio Kulinarne Renata Rybacka, ul.Warszawska 6, 08-450 Łaskarzew, którego oferta została najwyżej sklasyfikowana w rankingu ofert, do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu nr IV w terminie do dnia 13.06.2017 r. W dniu 12.06.2017 r. ww.wykonawca poinformował Zamawiającego, że z przyczyn od niego niezależnych nie może przystąpić do realizacji zamówienia w części nr III i IV. Termin wykonania zamówieniowy określono w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. Zamawiający nie wzywa kolejnego z listy rankingowej wykonawcy do złożenia dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, ponieważ chcąc zachować ustawowe terminy ( min.5 dni na złożenie dokumentów i min.5 dni licząc od przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty do podpisania umowy - razem min.10 dni), wykonanie zamówienia stałoby się niemożliwym do wykonania w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. W SIWZ, jak również w ogłoszeniu o zamówieniu nie została przewidziana możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy. Termin realizacji zamówienia jest istotnym elementem świadczenia umownego wykonawcy i nie może on podlegać zmianom poza trybem art.144 ust.1 Pzp. Zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia jest niedopuszczalne świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6480
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA KOMBAJNU ZBOŻOWEGO "
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10625
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
zwaną Ośrodek Szkolenia Operatorów Maszyn Roboczych "SOMAR" Spółka Cywilna, , ul.Grobli 12A, 49-306, Brzeg, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10625
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10625
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO"
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części nr VI p.n.: "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 4) i 7) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzasadnienie unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu, w części nr VI p.n.: "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO" Zamawiający w dniu 08.06.2017 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę - ofertę złożoną przez Wykonawcę - Ośrodek Szkolenia Operatorów Maszyn Roboczych SOMAR S.C.ul.Grobli 12 A, 49-306 Brzeg. W dniu 13.06.2017 r. Zamawiający zaprosił wykonawcę do podpisania umowy w dniu 14.06.2017 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy. Termin wykonania zamówieniowy określono w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dzień 20 czerwca 2017 r. Zamawiający nie wzywa kolejnego z listy rankingowej wykonawcy do złożenia dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, ponieważ chcąc zachować ustawowe terminy ( min.5 dni na złożenie dokumentów i min.5 dni licząc od przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty do podpisania umowy - razem min.10 dni), wykonanie zamówienia stałoby się niemożliwym do wykonania w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. W SIWZ, jak również w ogłoszeniu o zamówieniu nie została przewidziana możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy. Termin realizacji zamówienia jest istotnym elementem świadczenia umownego wykonawcy i nie może on podlegać zmianom poza trybem art.144 ust.1 Pzp. Zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia jest niedopuszczalne świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania. Ponadto cena oferty następnej w kolejności oferty znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W związku z powyższymi okolicznościami Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr VI - Kurs operatora wózka widłowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16250,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23 750,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.