To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97214 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Strzelin: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejskio Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne, projekt pt: "Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511845-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 86285 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Kamienna
10,
57100
Strzelin, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(071) 392 30 16, faks
(071) 392 30 15, e-mail
przetargi@powiatstrzelinski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatstrzelinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim będących uczestnikami projektu " Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na VI części: !). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART" 2). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARMAŃSKI" 3).CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "KURS CARVINGU" 4). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "WARSZTAY CUKIERNICZE - TORTY" 5). CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA KOMBAJNU ZBOŻOWEGO " 6).CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części nr I p.n.: "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przedmiotowym postępowaniu, w części nr I oferty p.n.: "KURS BARISTY BARISTA ESPRESSO & LATTE ART" nie zostały złożone żadne oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "KURS BARMAŃSKI" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10440 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "KURS CARVINGU" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części nr III p.n.: "KURS CARVINGU" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 7) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przedmiotowym postępowaniu, w części nr III p.n.: "KURS CARVINGU" Zamawiający wezwał Wykonawcę - GastroArt Studio Kulinarne Renata Rybacka, ul.Warszawska 6, 08-450 Łaskarzew, którego oferta została najwyżej sklasyfikowana w rankingu ofert, do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w części nr III w terminie do dnia 13.06.2017 r. W dniu 12.06.2017 r. ww.wykonawca poinformował Zamawiającego, że z przyczyn od niego niezależnych nie może przystąpić do realizacji zamówienia w części nr III i IV. Termin wykonania zamówieniowy określono w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. Zamawiający nie wzywa kolejnego z listy rankingowej wykonawcy do złożenia dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, ponieważ chcąc zachować ustawowe terminy ( min.5 dni na złożenie dokumentów i min.5 dni licząc od przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty do podpisania umowy - razem min.10 dni), wykonanie zamówienia stałoby się niemożliwym do wykonania w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. W SIWZ, jak również w ogłoszeniu o zamówieniu nie została przewidziana możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy. Termin realizacji zamówienia jest istotnym elementem świadczenia umownego wykonawcy i nie może on podlegać zmianom poza trybem art.144 ust.1 Pzp. Zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia jest niedopuszczalne świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10548 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "WARSZTAY CUKIERNICZE - TORTY" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części nr IV p.n.: "WARSZTATY CUKIERNICZE -TORTY" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 7) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzasadnienie unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu, w części nr IV p.n.: "WARSZTATY CUKIERNICZE -TORTY" Zamawiający wezwał Wykonawcę - GastroArt Studio Kulinarne Renata Rybacka, ul.Warszawska 6, 08-450 Łaskarzew, którego oferta została najwyżej sklasyfikowana w rankingu ofert, do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu nr IV w terminie do dnia 13.06.2017 r. W dniu 12.06.2017 r. ww.wykonawca poinformował Zamawiającego, że z przyczyn od niego niezależnych nie może przystąpić do realizacji zamówienia w części nr III i IV. Termin wykonania zamówieniowy określono w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. Zamawiający nie wzywa kolejnego z listy rankingowej wykonawcy do złożenia dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, ponieważ chcąc zachować ustawowe terminy ( min.5 dni na złożenie dokumentów i min.5 dni licząc od przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty do podpisania umowy - razem min.10 dni), wykonanie zamówienia stałoby się niemożliwym do wykonania w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. W SIWZ, jak również w ogłoszeniu o zamówieniu nie została przewidziana możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy. Termin realizacji zamówienia jest istotnym elementem świadczenia umownego wykonawcy i nie może on podlegać zmianom poza trybem art.144 ust.1 Pzp. Zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia jest niedopuszczalne świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6480 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA KOMBAJNU ZBOŻOWEGO " |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10625 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10625 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części nr VI p.n.: "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO" zostało unieważnione na mocy art.93 ust.1 pkt 4) i 7) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzasadnienie unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu, w części nr VI p.n.: "KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO" Zamawiający w dniu 08.06.2017 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę - ofertę złożoną przez Wykonawcę - Ośrodek Szkolenia Operatorów Maszyn Roboczych SOMAR S.C.ul.Grobli 12 A, 49-306 Brzeg. W dniu 13.06.2017 r. Zamawiający zaprosił wykonawcę do podpisania umowy w dniu 14.06.2017 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy. Termin wykonania zamówieniowy określono w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dzień 20 czerwca 2017 r. Zamawiający nie wzywa kolejnego z listy rankingowej wykonawcy do złożenia dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, ponieważ chcąc zachować ustawowe terminy ( min.5 dni na złożenie dokumentów i min.5 dni licząc od przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty do podpisania umowy - razem min.10 dni), wykonanie zamówienia stałoby się niemożliwym do wykonania w terminie do dnia 20 czerwca 2017 r. W SIWZ, jak również w ogłoszeniu o zamówieniu nie została przewidziana możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy. Termin realizacji zamówienia jest istotnym elementem świadczenia umownego wykonawcy i nie może on podlegać zmianom poza trybem art.144 ust.1 Pzp. Zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia jest niedopuszczalne świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania. Ponadto cena oferty następnej w kolejności oferty znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W związku z powyższymi okolicznościami Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr VI - Kurs operatora wózka widłowego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa zabytkowego Pałacu w Górcu wraz ze zmianą sposobu użytkowania - etap I i etap II
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.