Ogłoszenie z dnia 2015-04-28
Warszawa: Obsługa techniczna i organizacyjna udostępnionych sal w Pałacu Kultury i Nauki
Numer ogłoszenia: 97240 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna i organizacyjna udostępnionych sal w Pałacu Kultury i Nauki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpowiednia obsługa techniczna i organizacyjna sal udostępnionych w Pałacu Kultury i Nauki na potrzeby Rady m.st. Warszawy, Prezydenta m.st. Warszawy, Gabinetu Prezydenta, Biura Architektury i Planowania Przestrzennego, Biura Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego, w celu organizowania następujących wydarzeń: - odbywania sesji Rady zwoływanych zgodnie ze wstępnym harmonogramem, - odbywania wybranych posiedzeń komisji Rady oraz sesji Rady zwoływanych poza wstępnym harmonogramem, - organizowania innych wydarzeń przez Radę lub Prezydenta, - organizowania dyskusji publicznych w procedurze procesowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub innych dyskusji, - organizowania Targów Pracy i Przedsiębiorczości i innych wydarzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZARZĄD PAŁACU KULTURY I NAUKI SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"ZARZĄD PAŁACU KULTURY I NAUKI SP. Z O.O."
- Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182860,00
Oferta z najniższą ceną: 182860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182860,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Posiedzenia Rady miasta stołecznego Warszawy odbywają się w Pałacu Kultury i Nauki od roku 2003 tj. od czasu kiedy PKiN stał się siedzibą Biura Rady miasta stołecznego Warszawy. Korzystanie z usług Pałacu w kwestii organizacji sesji Rady Miasta uzasadnione jest następującymi względami: 1. Obrady odbywają się w miejscu, będącym - mieszczącą się na XX piętrze PKiN - siedzibą Biura Rady m.st. Warszawy, które zajmuje się obsługą Rady i jej komisji, co gwarantuje sprawną, natychmiastową i bezproblemową pomoc Radnym, w przypadkach tego wymagających, a także dostęp do pełnej dokumentacji Rady Miasta. 2. Obrady odbywają się w miejscu, będącym siedzibą wielu innych Biur Urzędu, w tym pracowników Biura Informatyki i Przetwarzania Informacji, wyznaczonych do przygotowania sali obrad i fachowej pomocy w trakcie sesji. 3. Duża część wyposażenia - znajdującej się na IV piętrze - sali obrad jest przechowywana w pomieszczeniach Biura Rady, tak więc ich przewiezienie wymaga jedynie zaangażowania pracowników Biura Administracyjno-Gospodarczego Urzędu Miasta, nie generuje więc kosztów, związanych z koniecznością korzystania z usług firmy zewnętrznej. 4. Sala posiedzeń Rady m.st. Warszawy została przystosowana w specjalny sposób i wyposażona w specjalistyczne urządzenia, służące do obsługi sesji przy użyciu elektronicznego systemu do przeprowadzania obrad i głosowań na sesjach - HER. Jego używanie w innych pomieszczeniach, nie przystosowanych do tego celu, jest praktycznie niemożliwe lub mogłoby spowodować poważne zakłócenia w obsłudze. 5. Pałac Kultury i Nauki zapewnia organizatorom sesji Rady m.st. Warszawy kompleksową, pełną i zgodną z oczekiwaniami Radnych obsługę tj: - nagłośnienie sal, - możliwość organizowania bufetu w ciągu całej sesji - parking, - możliwość korzystania z sal przylegających do sali obrad w celu odbywania posiedzeń Komisji Rady m.st. Warszawy lub Konwentu - dyżur pracowników PKiN, odpowiedzialnych za przygotowanie sal, co w przypadku ewentualnej awarii umożliwia jej szybkie i skuteczne usunięcie, - odpowiednią liczbę miejsc dla mieszkańców i gości zewnętrznych, - możliwość realizacji usług niestandardowych: spotkania świąteczne, wystawy, konferencje prasowe etc. 6. Lokalizacja PKiN w samym centrum Warszawy jest bardzo dogodna dla Radnych, którzy nie muszą korzystać z transportu prywatnego, ponieważ komunikacja miejska umożliwia im szybkie i bezproblemowe dotarcie na miejsce posiedzeń. Jest ona także optymalna dla mieszkańców, którzy - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - mogą uczestniczyć w posiedzeniach Rady m.st. Warszawy i jej organów. 7. Mając na uwadze powyższe oraz zapisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) / dalej : ustawa PZP/, a w szczególności art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy, jedynym Wykonawcą przedmiotowej usługi polegającej na obsłudze technicznej i organizacyjnej udostępnianych sal w Pałacu Kultury i Nauki na potrzeby Biura Rady m.st. Warszawy i Gabinetu Prezydenta m.st. Warszawy może być Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy Pl. Defilad 1 w Warszawie (kod: 00-901), który posiada wyłączność tzn. jest jedynym zarządcą nieruchomości PKiN (stanowiącej własność Miasta Stołecznego Warszawy), w związku z czym, jest jedynym wykonawcą z przyczyn technicznych i obiektywnych mogącym wykonać przedmiotową usługę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.